گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

مهمترین عوامل موثر بر سئو


پیمایش وب سایت و پیوندها


موتورهای جستجو دقیقاً مانند سایت های شما خزنده می شوند. آنها پیوندها را دنبال می کنند. خزنده های موتور جستجو در یک صفحه قرار می گیرند و از پیوندها برای یافتن سایر مطالب برای تجزیه و تحلیل استفاده می کنند.

  ادامه مطلب ...

چگونه جستجوی ارگانیک ROI بازاریابی 5X را ارائه می دهد

آیا اگر به شما بگوییم یک استارت آپ کالای خانگی در یک بازار 29 میلیارد دلاری در عرض 5 سال از صفر به 3 درصد سهم بازار می رسد ، ما را باور می کنید؟ و آیا شما اعتقاد دارید که همان شرکت در آن زمان در یک ارزیابی بزرگ به سهام عمومی عرضه می شود؟ و اگر ما به شما بگوییم جستجوی ارگانیک با داشتن 340،000+ ماهانه ترافیک ارگانیک از طریق خدمات جستجوگرها ، عامل اصلی است؟
 
ادامه مطلب ...

انتخاب از بین بهترین و گرانترین ساعتهای برند سیکو

دزدگیر پرواز / پرواز استاد Seiko

اگر به دنبال چیزی هستید که شبیه فضای کار یک خلبان هواپیمایی تجاری یا شباهت بی ادب به Breitling’s Navitimer باشد ، این SNA411 Chrono شما را برای برخاستن کنار زمین آماده خواهد کرد. این یک جنبش کوارتز 7T62 است که توسط یک محافظ از جنس استنلس استیل و یک گنبد کریستال Hardlex محافظت شده است ، که زیر آن یک چهره کرونو با تعداد بسیار زیاد قرار دارد. همچنین دارای مقاومت در برابر آب 200 متر و قطر بزرگ 46 میلی متر از جمله تاج است. یکی برای کسانی که دوست دارند سر برگردانند.

  ادامه مطلب ...