گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

انتخاب از بین بهترین و گرانترین ساعتهای برند سیکو

دزدگیر پرواز / پرواز استاد Seiko

اگر به دنبال چیزی هستید که شبیه فضای کار یک خلبان هواپیمایی تجاری یا شباهت بی ادب به Breitling’s Navitimer باشد ، این SNA411 Chrono شما را برای برخاستن کنار زمین آماده خواهد کرد. این یک جنبش کوارتز 7T62 است که توسط یک محافظ از جنس استنلس استیل و یک گنبد کریستال Hardlex محافظت شده است ، که زیر آن یک چهره کرونو با تعداد بسیار زیاد قرار دارد. همچنین دارای مقاومت در برابر آب 200 متر و قطر بزرگ 46 میلی متر از جمله تاج است. یکی برای کسانی که دوست دارند سر برگردانند.

  

سیکو نئو

این ساعت گویای پلاستیکی ضد زنگ زیبا از سری Seiko Neo Classic تهیه شده و یک ساعت مچی عالی روزمره است. برای کار با لباس اداری یا لباس شب - تابستان یا زمستان به اندازه کافی شیک است. محافظ یاقوت کبود ضد خش به این معنی است که ساعت شما درخشش طبیعی خود را حفظ می کند ، در حالی که تاج کشیدن و فشار دادن پایین باعث می شود همیشه به موقع باشید. صورت و دستهای سفید برای زمانی که در خارج از شهر هستید و در خارج از شهر هستند ، درخشان هستند و یک بند فولادی ضد زنگ 20 میلی متر با کلاست ، راحتی کامل و عملی را به شما می دهد.


Seiko Fifty Five Fathoms

این مدل Fifty Five Fathoms بخشی از لیست طولانی سری Seiko 5 است و دارای یک قاب اسکلت فوق العاده است بنابراین می توانید از جزئیات حرکت اتوماتیک کالیبر 7S36 آن قدردانی کنید. این قاب از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و دارای یک جعبه استقرار است تا مطابقت داشته باشد. کریستال معدنی یک صفحه طرح دار Sunray Sunray را با نشانگرهای شاخص طلا و عقربه های درخشان را پوشش می دهد. این نوع ساعت هایی است که به راحتی در کمد های مختلف متناسب است و مطمئناً با کسری از قیمت ، کلاس با توجه به ویژگی های مشخصه یک مدل Blancpain به همین نام ، به هر ظاهری کلاس می بخشد.


تاریخ سیکو

اگر به دنبال لوکس تری هستید ، این تاریخ سیکو را ببینید. این شباهت بیش از شباهت زیادی به کلاسیک Rolex Day-Date دارد و شباهت ها در اینجا متوقف نمی شوند. این یک دستبند جوبیلی با رنگ طلای زرد ، یک حرکت کوارتز و یک مورد خوب و نازک 8 میلی متری دارد. این قاب از فولاد ضد زنگ و گنبد یاقوت کبود Hardlex ساخته شده است که صفحه ساعت آنالوگ طلایی را با ساعت و روز در ساعت 3 نگه می دارد. همچنین تا 30 متر در برابر آب مقاوم است ، برای پاشیدن در وان های آبگرم و مهمانی های استخر کافی است!


سیکو ریکرافت

اگر ظاهری عجیب و غریب و سبک Retro را به Chronograph خود ترجیح می دهید ، ممکن است Recraft فقط مورد پسند شما واقع شود. یک بند نایلونی رنگارنگ دارد که با لباس های راحتی بیشتر یا ورزشی بیشتر به نظر می رسد. حرکت کوارتز V175 آن دارای ذخیره انرژی قابل توجه 6 ماهه است و توسط یک مورد فولاد ضد زنگ 14 میلیمتری با گنبد کریستال Hardlex محافظت می شود. شما می توانید به لطف یک باتری خورشیدی ، هر ثانیه ، دقیقه و ساعت را پیگیری کنید و هزینه های اضافی را در این بخش کاهش دهید. همچنین تا 100 متر در برابر آب مقاوم است.


Seiko Can Tuna

اگر ورزش هایتان را دوست دارید و به طور کلی موضوعات گاه به گاه خیابانی بیشتری دارید ، این طراحی فوق العاده جذاب Tuna Can از Seiko را نمی توان نادیده گرفت. این یک مورد از جنس استنلس استیل است که در یک قسمت بیرونی لاستیکی قرار دارد که تا بند امتداد دارد. این دستگاه برای ضربه زده شده است و می تواند انواع ورزش های اکشن ، از جمله ورزش های داخل آب را به لطف مقاومت 200 متری تحمل کند. حرکت کوارتز V157 کالیبر آن از انرژی خورشیدی استفاده می کند و دور صفحه شماره گیری تقریباً 47 میلی متر است - بنابراین شما به دستان بزرگ احتیاج دارید.


سیکو کرونوگراف

کرنوگرافها از چند ساعته ترین عملکردهای موجود در بازار هستند که به شما امکان می دهند از سرعت شنا کردن طول و سرعت حرکت در یک مسیر ، زمان را تنظیم کنید. اما قطعات خوب ساخته شده قیمت بالایی دارند ، مگر اینکه ، البته ، شما به Seiko Solar Chronograph Quartz نگاه می کنید. صفحه چهار طرفه کرونو با حرکت کوارتز کار می کند ، در فولاد ضد زنگ با گنبد کریستال Hardlex محصور شده است ، و همه توسط یک دستبند استیل با قلاب استقرار در جای خود قرار گرفته است. این گوشی همچنین دارای دستهای درخشان و یک قاب ثابت است.


سیکو پریمیر

کرونوگراف Premier Solar Chronograph یک چیز زیبایی است و کاملاً همه کاره ترین ساعت در این لیست است. نه تنها شماره گیری کلاس Chrono با اعداد رومی شما را برای لباس های تجاری و کمی افتخار امضای چک تنظیم می کند ، بلکه به اندازه کافی مقاوم است تا در برابر لباس های روزمره مقاومت کند. این یک حرکت کوارتز کالیبر V175 با انرژی خورشیدی است که توسط فولاد ضد زنگ و گنبد یاقوت کبود ضد خش محافظت می شود. این بند با یک بند چرمی مشکی خوب با فضای داخلی قهوه ای و یک بند سگک کلاسیک در برابر مچ دست نگه داشته شده است.


سیکو SKX

Seiko SKX به راحتی یکی از مقرون به صرفه ترین ساعت های غواصی با کیفیت بالا در بازار است. در واقع ، برچسب قیمت چنین قطعه ای تقریباً شبیه سرقت در روز است. دارای مقاومت در برابر آب 200 متر (660 فوت) و یک صفحه آنالوگ محافظت شده توسط یک قاب محکم فولاد ضد زنگ ، که با انتخاب یک بند لاستیکی یا فلزی 22 میلی متر در برابر مچ دست نگه داشته می شود. صفحه و قاب در هر دو رنگ مشکی و پپسی ، با صفحه شماره گیری نقطه ای و عقربه های لومینسانس موجود است. اگر یک ساعت وجود داشته باشد که ارزش همه جانبه Seiko را تجسم می کند - آن SKX است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.