گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

تایلر ، خالق از 11 دلار کاسیو به کارتیه گرال ارتقا یافت


"Glow up" هیچ فرقی با فرایندی که مجموعه ساعت تایلر خالق طی یک سال گذشته طی کرده است ندارد. او از کاسیو 11 دلاری به کارتیه سانتوس-دومانت قدیمی رفت ... و حالا به یکی از جالب ترین و ارزشمندترین طرح های تاریخ ، سقوط کارتیه. این درخشش نسبت نویل لانگ باتوم است.
  
و چه مهمانی جدیدی برای این ساعت در نظر گرفته شده است: در یک نماهنگ طولانی در موزیک ویدئوی جدیدش "Lumberjack" ظاهر می شود ، در حالی که تایلر لباس نسخه قدیمی خود را پوشیده بود و یک تاکسیدو و عصا پوشیده بود. سوسی! فکر کردن برای مطابقت بهتر بین شخص و ساعت نیز دشوار است: هر دو در مکان های غیر منتظره منحرف می شوند و این تغییرات سریع جهت به این دلیل است که هر دو دوست دارند.

بیشتر : 

9 راه برای جلوگیری از اشتباهات در خرید ساعت


تایلر ، تصادف کارتیه خالق

کمی تکان دهنده است که ببینید تایلر با چه سرعتی در تماشای جمع آوری به سر می برد. او فقط از نوامبر سال گذشته ، هنگامی که برای اولین بار سانتوس-دومون را نشان داد ، حداقل در معرض دید کرم چاله بوده است.

فقط چند ماه بعد ، و او ساعت دارد. مجموعه تایلر تنها چیزی نیست که درخشش را تجربه می کند. تنها در سال گذشته ، قیمت Crash در حراج از 25،700 دلار به 225،000 دلار افزایش یافته است. کانیه وست نیز از طرفداران آن است.

ترو یانگ رولکس تاریخ تنظیم

منظورم این است که او را بیهوده Ice Trae نمی نامند. پادشاه بازگشت پلی آف NBA 2021 یک ساعت با نام مستعار خود دارد. این چیز سرد است: رولکس تاریخ استاندارد شما همه را در یک سینی کامل از الماس قرار دهید. به قول گوچی مانه ، اسطوره آتلانتا: Brrr.

Lena Waithe’s Rolex Datejust

وایته از تاریخ ساز فراتر از کلاسیک استفاده می کند-مانند ساعت ترا یانگ است ، فقط بدون هیاهوی الماس. از نظر فنی ، این ساعت مردانه است ، اما Waithe می داند که این نوع تفکر چقدر قدیمی است.

هودینکی در اوایل سال جاری اعلام کرد که جمعیت فزاینده ای از تماشاچیان به درام می کوبند: "همه ساعت ها باید تک جنسیتی باشند."

رولکس دیتونا استفانوس سیتسیپاس

سیتسیپاس در فینال مسابقات آزاد فرانسه شکست خورد - پس از یک بارنبورنر که یک دور زودتر فینال واقعی بین نواک جوکوویچ و رافائل نادال بود - اما حداقل در مچ دست پیروز شد.

او تازه ترین سلبریتی است که از پاندای شماره گیری Daytona استفاده کرده است ، پس از افرادی مانند بلیک گریفین و جیانیس آنتتوکونمپو. ادعای ساعت به عنوان جالب ترین Daytona روز به روز قوی تر می شود.

مفهوم اسکلت سفارشی منصور بهرامی Rolex Daytona

شیش: خوب ، آنچه را که من در مورد بحث panda-dial برای جالبترین دایتونا گفتم ، فراموش کنید. در مسابقات آزاد فرانسه ، بهرامی طرفدار تنیس سابق این نسخه از ساعت سفارشی شده توسط Skeleton Concept را بر تن داشت.

صفحه اسکلت ساعت چیزی است که شما به ندرت در Rolex می بینید - به جز سایر مشاغل سفارشی - و لهجه ها مستقیماً از تنیس الهام گرفته شده است. به عنوان مثال ، رنگهای فرعی قهوه ای به منظور تداعی زمین های خاکی این ورزش در حالی که این حرکت به رنگ سفید مانند رشته های راکت تنیس رنگ آمیزی شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.