گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

6 دلیل ثابت شده که چرا طراحی خوب تجارت خوبی است


از برنامه های دوست یابی گرفته تا خرید آنلاین ، ما محصولات ، خدمات و افراد را بر اساس زیبایی انتخاب می کنیم.
  
صاحبان مشاغل موفق این مسئله را به خوبی می دانند.

طبق ادوبی ، شرکت های با طراحی قوی در یک دوره 10 ساله از شرکت های با طراحی ضعیف 219٪ در S&P (شاخص بورس سهام) پیشی می گیرند.

در واقع ، 48٪ از افراد مورد بررسی توسط Tyton Media گفتند که طراحی وب سایت یک شرکت عامل شماره یک در تعیین اعتبار آن تجارت است.

بنابراین طراحی خوب نه تنها به طور مستقیم با موفقیت ارتباط دارد ، بلکه با اعتماد به نفس نیز ارتباط دارد.

1. طراحی خوب اولین احساس قوی را ایجاد می کند.

طراحی خوب استفاده از رنگ ها ، اشکال ، بافت ها ، فضا ، اشکال ، تصاویر و مطالب به صورت هماهنگ و متعادل است.

طراحی خوب با یک برند قدرتمند آغاز می شود.

یک آرم کاملاً طراحی شده بخشی مهم از مارک تجاری این شرکت است. همانطور که قبلا نوشتیم:

یک طراحی عالی آرم می تواند تفاوت بین گنجاندن و برجسته شدن از رقابت باشد. اما گرچه ما اغلب به ارزش یک آرم عالی پی می بریم ، اما همیشه آن را در اولویت قرار نمی دهیم.

2. طراحی خوب به برجسته بودن تجارت شما کمک می کند.

اگر فکر می کنید هیچ رقابتی ندارید ، دوباره فکر کنید.

هر شرکت ، صرف نظر از صنعت ، با رقابت عظیمی روبرو است.

طراحی خوب می تواند تجارت شما را ایجاد یا از بین ببرد:

اگر طرح های شما تازه ، مدرن و چشمگیر باشد ، مردم به سمت محصولات شما جذب می شوند. این یک واقعیت زندگی است. دفعه دیگر که به فروشگاه مواد غذایی بروید ، یک جزیره تصادفی را که هرگز به آن نگاه نمی کنید مرور کنید و از خود بپرسید کدام یک از اقلام قفسه ها ابتدا توجه شما را جلب می کنند. من تضمین می کنم این محصولات با طراحی عالی ، مارک تجاری و بسته بندی مدرن خواهد بود.

ایجاد یک محصول ، خدمات یا وب سایت موفق همه چیز در مورد جلب کره چشم به سمت آن است. اگر می توانید هزینه کمتری صرف کنید اما کره چشم بیشتری تولید کنید فقط به این دلیل که چیزی بهتر از دیگران به نظر می رسد؟ آیا وقت خود را برای سرمایه گذاری بیشتر برای بدست آوردن این نوع نتایج اختصاص نمی دهید؟ این نکته مهم در مورد طراحی خوب است ، شما مجبور نیستید بیشتر هزینه کنید اما می توانید به طور خودکار توجه بیشتری را جلب کنید.

3. طراحی خوب باعث ایجاد روابط با مشتری می شود.

از آنجا که روابط مبتنی بر احساسات است ، مشتریان اغلب از نظر احساسی به شرکت وابسته می شوند.

اگر به عنوان مثال به سایت سرمایه گذاری جمعی مراجعه کنید ، خواهید دید که ما به چندین روش از این مزیت استفاده می کنیم.

به عنوان مثال ، برای نشان دادن احساساتی که ممکن است شخصی هنگام دیدن یک طراحی زیبا تجربه کند ، از یک تصویر جالب استفاده می کنیم تا نشان دهیم مشتریان جمعیت طرحی را دریافت می کنند که مشتریانشان دوست داشته باشند:

طراحی خوب ایجاد پیوندهای احساسی را آسان می کند. همانطور که قبلا ذکر کردیم:

در طراحی های عالی از رنگ ، طرح و انتخاب فونت هوشمند برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان از راه های معنی دار و معنی دار استفاده شده است. گنجاندن ارتباطات تأثیرگذار ، جالب و احساسی در ارائه تصویری برند شما بهترین راه برای نشان دادن اینکه شما چه کسی هستید و نام تجاری شما چیست به جهانیان نشان می دهد.

4. طراحی خوب استفاده از وب سایت شما را آسان نگه می دارد.

طراحی خوب فقط چیزی نیست که خوب به نظر برسد.

برای اینکه یک طرح م beثر باشد ، باید عملکرد خاصی را انجام دهد.

طراحی خوب در مورد چگونگی به نظر رسیدن و کارکرد چیزی است.

به عنوان مثال یک وب سایت خوب طراحی شده به تبدیل بازدید کنندگان به مشتری کمک می کند.

وقتی که طول توجه افراد نسبت به ماهی قرمز کمتر است ، می دانید که زمان زیادی ندارید تا کسی منصرف شود.

طبق مطالعه شرکت مایکروسافت. ، از سال 2000 متوسط ​​توجه انسان 4 ثانیه کاهش یافته است.

امروز این طول توجه 8 ثانیه است در حالی که ماهی قرمز در 9 ثانیه کار می کند.

اگرچه تفاوت در ابتدا کم به نظر می رسد ، اما این یک مشکل بزرگ است.

با طراحی خوب ، پیمایش وب سایت ها و محصولات آنلاین راحت تر است و نرخ گزاف گویی معمولاً کمتر است.

وقتی افراد با سایت هایی با طراحی ضعیف روبرو می شوند ، احتمال تسلیم شدن بیشتر می شود زیرا آنها نمی توانند آنچه را که به دنبال آن می گردند پیدا کنند یا یافتن اطلاعاتی که به دنبال آن می گردند خیلی طول می کشد.

5. طراحی خوب باعث افزایش قوام برند می شود.

عجیب خواهد بود اگر Google ناگهان شروع به نمایش نتایج جستجو در یک خط ثابت کند. یا اگر مک دونالد تصمیم دارد آرم خود را بسته به روز تغییر دهد.

اگر کرانچ می کنید ، احتمالاً به این دلیل است که شما هرگز سعی نکرده اید آرم بنفش مک دونالد یا صفحه نتایج جستجوی متن Google را تصور کنید.

ما شما را سرزنش نمی کنیم.

قالب بندی نتایج جستجوی گوگل و آرم مک دونالد فراتر از عناصر طراحی شرکت ها هستند ، آنها بخشی از مارک تجاری آنها هستند.

از آنجا که این طرح ها بسیار به یاد ماندنی هستند ، تصور اینکه آنها تغییر می کنند دشوار است و این چیز خوبی است.

پایداری هنگام ایجاد یک مارک تجاری منسجم کلیدی است.

6. طراحی خوب رمز موفقیت در شبکه های اجتماعی است.

اگر فکر می کنید برای موفقیت فقط به یک وب سایت خوب طراحی شده نیاز دارید ، دوباره فکر کنید.

بسیاری از تلاش های بازاریابی امروز در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی انجام می شود.

این که در فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، Pinterest یا هر سیستم عامل دیگری باشد ، رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای ارتباط با مشتریان ، ویروسی شدن و ایجاد نام برای تجارت شما هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.