گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

2021 آمار بازاریابی مشاغل کوچک که باید بدانید


 این آمار مربوط به صنعت بازاریابی به شما کمک می کند تا به روز باشید و تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را تا سال 2021 ادامه دهید!

  

با ظهور یک سال بی سابقه ، مشاغل کوچک و بزرگ به طور یکسان فرصتی برای یادگیری و رشد از چالش های فوق العاده ناشی از همه گیری دارند.


با تغییر مداوم صنعت بازاریابی ، آگاه ماندن به شما کمک می کند تا پیشرو باشید و استراتژی های خود را متناسب با این واقعیتهای متحول کننده مصرف کننده ، بازار و تجارت تنظیم کنید.


خواه صاحب مشاغل محلی باشید یا بازاریاب دیجیتال ، آمارهای زیر به شما در مورد ارزش مداوم بازاریابی دیجیتال و مکان هایی که بیشترین تاثیر را می گذارد به شما ارائه می دهد.


بیشتر: راهنمای کامل سئو در صفحه و خارج از صفحه


74 درصد از مصرف کنندگان از رسانه های اجتماعی برای اطلاع از تصمیمات خرید خود استفاده می کنند.


از نظرات گرفته تا بررسی ها ، تقریبا سه چهارم مصرف کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک نام تجاری و محصولات و خدمات آن از رسانه های اجتماعی درخواست می کنند.


با این آمار ، باز هم ثابت می شود که رسانه های اجتماعی برای تجربه مشتری ارزشمند هستند. و با یک استراتژی بازاریابی قوی در رسانه های اجتماعی ، صفحات شما بهینه می شود تا شامل تمام اطلاعاتی باشد که مصرف کنندگان علاقه مند به دنبال آن هستند!


81 درصد از خریداران قبل از خرید محصول یا خدمات ، تحقیقات آنلاین انجام می دهند.


این آمار نباید چندان غافلگیر کننده باشد!


صادقانه تصور این که جستجو در جایی غیر از اینترنت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک کسب و کار در حال حاضر دشوار است ، اما تنها با توسعه اینترنت و بازاریابی دیجیتال ضروری تر می شود.


این ارزش حضور آنلاین قوی را نشان می دهد به طوری که نتایج جستجوی مربوطه در مواقعی که جستجوکنندگان بیشترین نیاز را دارند ، ظاهر می شوند و قابل دسترسی هستند.


از فهرست Google شما گرفته تا نمایه های رسانه های اجتماعی شما ، مصرف کنندگان می خواهند قبل از خرید متعهد ، تمام جزئیات مربوط به کسب و کار شما را در اختیار داشته باشند.


بیشتر: 9 راه برای جلوگیری از اشتباهات در خرید ساعت


60 درصد از مصرف کنندگان قبل از مراجعه به یک وب سایت مشخص ، تحقیقات خود را در مورد محصول یا تجارت خود از طریق موتورهای جستجو آغاز می کنند.


هرگز قدرت گوگل را دست کم نگیرید! وب سایت شما همیشه باید پر از اطلاعات به روز شده در مورد کسب و کار شما باشد. اما برای اینکه اکثر مصرف کنندگان آن را پیدا کنند ، باید در جستجوهای آنلاین آنها قابل مشاهده باشید!


تحقیقات در مورد کسب و کار شما همیشه با وب سایت شما شروع نمی شود. با حضور قوی موتورهای جستجو ، می توانید اطلاعات مورد نیاز مصرف کنندگان را در جایی که اغلب جستجوی خود را در آنجا شروع می کنند ، به مشتریان علاقه مند ارائه دهید!


75 درصد از جستجوهای تلفن همراه متمرکز محلی منجر به بازدید آفلاین از فروشگاه در عرض 24 ساعت می شود.


برای شروع ، باید بدانید که 46 درصد از کل جستجوهای Google دارای هدف محلی هستند. با درک این موضوع ، این آمار باید قانع کننده تر باشد!


درست است. با وجود چنین بخش بزرگی از جستجوهای آنلاین با هدف محلی ، این امر باعث می شود که کسب و کار شما از طریق جستجوهای محلی تلفن همراه پیدا شود و سپس توسط یک مشتری بالقوه بازدید شود.


بار دیگر ، همه علائم به ارزش جستجوی محلی اشاره می کنند. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ، و به طور خاص ، آنچه در استراتژی جستجوی محلی موثر است ، هستید ، اینجا را کلیک کنید!


46 درصد از خریداران مورد بررسی قبل از مراجعه به فروشگاه ، موجودی یک کسب و کار را به صورت آنلاین تأیید می کنند.


اوه ، امکانات جستجوی آنلاین. دیگر نیازی به مشتریان بالقوه نیست که از مغازه ای دیدن کنند تا بدانند یک تجارت در انبار چه چیزی دارد.


با در دسترس بودن وب سایت برای بررسی در دسترس بودن اقلام در فروشگاه ، بسیاری از فرآیندهایی که زمانی به طور بالقوه برای جلب مشتری در فروشگاه انجام می شد ، تغییر کرده است.


در گذشته ، ممکن بود یک مشتری بالقوه از فروشگاه شما دیدن کند تا ببیند آیا محصول خاصی دارید یا خیر. این می تواند فرصتی برای فروش این کالا باشد یا اگر آن را در انبار ندارید ، به طور بالقوه از آنها دعوت کنید تا موجودی دیگر شما را بررسی کنند.


در حال حاضر ، در حالی که ممکن است این نقطه تماس در فروشگاه را با مشتری از دست بدهید ، داشتن این توانایی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات موجودی خود (از جمله اقلام موجودی جایگزین) با بازدیدکنندگان وب سایت یک مزیت است. با این کار ، شما به عنوان یک کسب و کار به روز با منافع مصرف کنندگان در نظر گرفته می شوید.


93 درصد از مارک ها به دلیل ویدئویی در رسانه های اجتماعی مشتری جدیدی به دست آورده اند.


93 درصد تعداد زیادی از مشاغل هستند! و به همین دلیل ، زمان آن فرا رسیده است که محتوای ویدیویی را به کارنامه خود اضافه کنید.


در چند سال گذشته ویدیو به عنوان جذاب ترین محتوا برای رسانه های اجتماعی معرفی شده است و به نظر می رسد که این روند به این زودی متوقف نمی شود.


با بازدید از این وبلاگ ها درباره ایجاد محتوای ویدئویی و گسترش ویژگی های ویدیو در سیستم عامل ها بیشتر بیاموزید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.