گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

اشکال سیستم های سرمایشی در ساختمان


مهمترین بخش پباده سازی تاسیسات مکانیکی ساختمان , گزینش صحیح و مطلوب یک سیستم سرمایشی هست . به همین جهت , همه جنبه های فنی و تکنیکی که اهمیت مشورت با موسسات و کارشناسان تاسیسات را برای تعیین مطلوب سیستم های سرمایشی در ساختمان نشان میدهد در کنار دقت به مساله اقتصادی از اهمیت متعددی برخوردار میباشند .
  ادامه مطلب ...

از پمپ های حرارتی چه میدانیم


پایه و شالوده سیکل تبرید ترمودینامیک استعمال از پمپ حرارتی با امداد یک سیال و برق جهت استخراج انرژی حرارتی و گرما با دمای تحت به محل مصرف با دمای بالا تبرید از منشاء گرما است . در وضعیت کلی منابع حرارتی برای گرمایش و سرمایش برای خنک کردن عبارتند از : هوا با یاری هوای مو جود در فضاهای گشوده یا این که داخلی آب رودخانه ها دریاچه ها و آب دریا , حرارت زمین و انرژی تلف شده حرارتی در صنعت های متفاوت .
  ادامه مطلب ...

پباده سازی تیم شهر نوپا شاپرک

طراحی شهر نوباوه شاپرک شامل فضاهای تجاری , تفریحی , اداری , بهداشتی/ درمانی و پارکینگ‌های طبقاتی با تمرکز بر نیازها و خواسته‌های واضح و مخفی کودک ها و در لحاظ تصاحب کردن دغدغه‌ها و چالش‌های ما‌درها با انگیزه پاسخگویی به نیازهای این طیف در محدوده شرق تهران ایجاد شده است .
  ادامه مطلب ...

چگونگی ترکیدگی لوله آب و فاضلاب در ساختمان

چگونگی پارگی لوله آب در ساختمان
تشخیص نشتی و پارگی لوله از طریق رویه های زیادی انجام میگیرد . شیوه های نوین از دید تشخیص ظریف نشتی نسبت به رویکرد های سنتی برتر می‌باشند . با استعمال از تغییر‌و تحول رنگ دیوارها هم می شود به نشتی لوله ها پی موفقیت .
  ادامه مطلب ...