گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

مهمترین عوامل موثر بر سئو


پیمایش وب سایت و پیوندها


موتورهای جستجو دقیقاً مانند سایت های شما خزنده می شوند. آنها پیوندها را دنبال می کنند. خزنده های موتور جستجو در یک صفحه قرار می گیرند و از پیوندها برای یافتن سایر مطالب برای تجزیه و تحلیل استفاده می کنند.

  

ساختار URL ساده


موتورهای جستجو خواندن رشته های طولانی کلمات با ساختار پیچیده را دوست ندارند. بنابراین ، در صورت امکان ، URL های خود را کوتاه نگه دارید. آنها را تنظیم کنید تا جایی که ممکن است فراتر از کلمه کلیدی اصلی باشد که می خواهید صفحه را برای آن بهینه کنید.


سرعت صفحه


موتورهای جستجو ، از زمان بارگیری - مدت زمانی که کاربر قادر به خواندن صفحه است - به عنوان شاخص کیفیت استفاده کنید. بسیاری از عناصر وب سایت می تواند بر آن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال اندازه تصویر. برای پیشنهادات بهبود صفحات خود از ابزار صفحه سرعت بینش Google استفاده کنید.


پیوندهای مرده یا تغییر مسیرها خراب است


یک لینک مرده بازدید کننده ای را به یک صفحه موجود نمی فرستد. تغییر مسیر خراب به منبعی اشاره می کند که ممکن است دیگر در آن وجود نداشته باشد. هر دو تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهند اما از ایندکس کردن محتوای شما توسط موتورهای جستجو جلوگیری می کنند.


فایل های نقشه سایت و Robots.txt


Sitemap یک فایل ساده است که تمام URL های سایت شما را لیست می کند. موتورهای جستجو با استفاده از آن می توانند صفحاتی را که می توانند خزیدن و فهرست شوند ، شناسایی کنند. از طرف دیگر ، یک فایل robots.txt به موتورهای جستجو می گوید که چه محتوایی را فهرست نکنید (به عنوان مثال ، صفحات سیاست خاص که نمی خواهید در جستجو نشان داده شوند.) برای سرعت بخشیدن به خزیدن و نمایه سازی محتوای خود ، هر دو را ایجاد کنید.


محتوای تکراری


صفحات حاوی محتوای یکسان یا کاملاً مشابه ، موتورهای جستجو را گیج می کند. آنها معمولاً تعیین اینکه چه محتوایی باید در نتایج جستجو نمایش دهند تقریباً غیرممکن است. به همین دلیل ، موتورهای جستجو محتوای تکراری را به عنوان یک عامل منفی در نظر می گیرند. و با پیدا کردن آن ، می توانید وب سایت را با عدم نمایش هیچ یک از آن صفحات ، جریمه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.