گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

بهینه سازی تصاویر برای سرعت و دسترسی


بهینه سازی تصاویر و فیلم هایی که برای وب سایت خود طراحی می کنید ، نقش اساسی در استراتژی SEO شما دارد ، به ویژه برای وبلاگ نویسان و خرده فروشان آنلاین. این یک فرصت عالی برای هدایت بازدید بیشتر به سایت آنها و افزایش دید آنلاین آنها است.
  

قالب مناسب تصاویر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، JPEG گزینه مناسبی برای عکس های افراد ، اشیا places و مکان ها است ، در حالی که PNG برای پس زمینه عکس های شفاف موثر است.


اندازه تصویر خود را کاهش دهید. پرونده های بزرگ می توانند باعث کندی بارگذاری صفحه شوند و آخرین به روزرسانی الگوریتم Google سرعت را در اولویت قرار می دهد.

هدف شما فشرده سازی محتوای بصری است در حالی که اطمینان حاصل کنید کیفیت و کیفیت آن بی ضرر است. ابزارهای فشرده سازی تصویر بسیاری مانند Kraken یا Image Optim برای تحقق این امر وجود دارد.


تصاویر خود را برای جستجوی ارگانیک بهینه کنید. Google نمی تواند تصاویر را همانطور که کپی می کند درک کند. در عوض ، نام پرونده ها و برچسب های ALT را می خواند ، که بهینه سازی آنها وظیفه شماست.

به گفته موز ، برچسب های Alt برای کاربران کم بینا با استفاده از صفحه خوان جهت خواندن بهتر تصویر داخل صفحه خوانده می شوند.

آنها باید مختصر باشند و خود تصویر را توصیف کنند ، نه محتوای اطراف آن. YOAST مقاله بسیار خوبی در زمینه بهینه سازی تصاویر دارد.

محتوای طولانی مدت بر بازاریابی آنلاین غالب است

در گذشته ، ایجاد مقالات 700 کلمه ای معمولاً برای کسب رتبه های بالاتر کار می کرد. این همان چیزی است که ما محتوای طولانی مدت را در نظر گرفتیم.

با این حال ، زمان تغییر کرده است.

مقالات مختصر و عمومی هیچ ارزشی برای مخاطبان هدف شما ندارند. آنها از شما انتظار دارند محتوایی کاملاً تعاملی و شخصی ارائه دهید که به آنها آموزش دهد ، آنها را آگاه سازد و به آنها در حل مشکلاتشان کمک کند.

و از نظر منطقی ، نمی توانید در کمتر از 1000 کلمه یک روایت کاملاً بصیر و با پشتوانه داده ایجاد کنید. آمار نشان می دهد که محتوای با بهترین عملکرد بیش از 3000 کلمه است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.