گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

Wear OS 3.0: همه ویژگی های جدید و اینکه کدام دستگاه ها سیستم عامل جدید را اجرا می کنند


گوگل و سامسونگ برای به روزرسانی گسترده Wear OS - با استفاده از Fitbit یک تجربه جدید سلامتی و تناسب اندام برای سیستم عامل ، نیروهای خود را متحد کرده اند. همچنین قرار است نام پلتفرم را تغییر دهد ، سیستم عامل را خنثی کند و فقط آن را Wear بخواند.
  
همه صحبت ها در مورد Samsung Galaxy Watch 4 با استفاده از Wear OS بوده است - و در واقع ، Samsung Galaxy Watch 4 با یک پلت فرم یکپارچه که فن آوری Tizen و Wear OS را گرد هم آورده است ، تجربه جدید ترکیبی را به نمایش می گذارد.

خبر خوب این است که این سیستم عامل یکپارچه برای استفاده سایر تولیدکنندگان باز خواهد بود ، دقیقاً مانند سیستم عامل فعلی Wear.

در اینجا آنچه شما باید بدانید و نگاهی به آنچه که ما می توانیم هنگام فرود Wear انتظار داشته باشیم.

به طور خلاصه از بروزرسانی سیستم عامل / سامسونگ استفاده کنید:

    برای دریافت بزرگترین به روزرسانی از سیستم عامل استفاده کنید
    سیستم عامل یکپارچه با Wear OS و Tizen ادغام می شوند
    سامسونگ از Wear OS در دستگاه های خود استفاده خواهد کرد. Fitbit برای راه اندازی ساعت هوشمند Wear OS
    عمر باتری بیشتر (2 روز) و ویژگی جدید تغییر برنامه
    برنامه های جدید و پیشرفته برای Wear OS

آیا ساعت های هوشمند Wear OS فعلی Wear OS 3.0 را دریافت می کنند؟

این سوالی است که بدون شک بسیاری از دارندگان سیستم عامل Wear در حال حاضر خواهان پاسخ به این سوال هستند که گوگل در مورد این به روزرسانی قابل توجه در سیستم عامل ساعت هوشمند خود اعلام کرده است. تاکنون برخی از شرکای سخت افزاری بیش از سایرین در مورد وضعیت به روزرسانی کرده اند.


کوالکام سازندگان چیپست سیستم عامل را بپوشید Wear OS 3.0 می تواند در ساعت های هوشمند Wear فعلی اجرا شود. گفته شده است که دستگاه هایی که روی پردازنده های Snapdragon Wear 3100 و 4100 آن اجرا می شوند ، از نظر فنی توانایی اجرای Wear جدید را دارند و به طور فعال در تلاش است تا تجربه ساعت هایی را که روی پلتفرم Wear 4100 آن اجرا می شوند ، به ارمغان بیاورد.

فسیلی

مارک مدی که ساعت های هوشمند خود را با مایکل کورس ، دیزل و امپوریو آرمانی راه اندازی کرده است ، تأیید کرد که در حالی که ساعت هوشمند Fossil Gen 6 خود را با ویژگی های مشابه Wear-packing جدید سامسونگ گلکسی واچ 4 به بازار عرضه می کند ، ساعت های هوشمند موجود Fossil به روز نمی شوند نرم افزار جدید هنوز مشخص نشده است که این امر به دلیل عدم پاسخگویی سخت افزارها به ساعت ها بوده یا دلیل دیگری برای از دست دادن این ساعت ها وجود داشته است.

موبووی

در حالی که به نظر می رسید نماینده تیم پشتیبانی Mobvoi برای تأیید TicWatch Pro 3 در Wear OS 3.0 کار می کند ، هنگامی که برای نظر دادن به آنها مراجعه کردیم ، Mobvoi نتوانست این موضوع را تأیید کند.

سونتو

ما برای اظهارنظر در مورد اینکه آیا Suunto 7 به Wear OS 3.0 به روز می شود ، به Suunto مراجعه کردیم و در صورت بروزرسانی ، آنها نمی توانند تأیید کنند.

از سیستم عامل 3.0 استفاده کنید و چه چیز جدیدی است؟

Google جزئیات بیشتری را در کنفرانس توسعه دهنده I / O خود ارائه داد و فراتر از سخنرانی اصلی خود ، جزئیات بیشتری را نیز در جلسات برنامه نویسان ارائه داد تا طعم و مزه بیشتری از آنچه انتظار داریم را به ما ارائه دهد. در ویدئوی بالا می توانید نگاه دقیق تری داشته باشید ، اما برخی از نکات برجسته در اینجا آمده است:
بهبود عملکرد

Wear OS / Tizen یکپارچه (گمان می کنیم سهم شیر این Wear OS باشد) با افزایش 30 درصدی عملکرد ، انیمیشن های لرزان و UI و افزایش زمان بارگذاری برنامه ها همراه خواهد بود.

تغییر برنامه

از ویژگی های جدید Wear نیز اشاره شده است که می توانید تعویض سریع برنامه را با دو بار ضربه زدن روی یکی از دکمه های تماشای فیزیکی به شما امکان تغییر برنامه ها را بدهد. برنامه هایی که استفاده نمی شوند می توانند به طور مداوم در پس زمینه کار کنند و به شما اجازه بازگشت و برگشت بین آنها را بدهند. همچنین می توانید جدیدترین برنامه ها را در بالای راه انداز برنامه جدید مشاهده کنید.

کاشی های شخص ثالث بیشتر

چیزی که گوگل قبلاً برای این پلتفرم اعلام کرده بود ، اقدام به باز کردن API برای ابزارک های Tiles برای فعال کردن کاشی های سفارشی بیشتر است که در تمام ساعت هایی که با Wear جدید کار می کنند ، کار می کند. گوگل قبلاً تأیید کرده است که روی کاشی های شخص ثالث با Calm ، Hole 19 ، Adidas Running و دیگران در تصویر بالا کار کرده است.

ایجاد چهره با استفاده از سامسونگ را تماشا کنید

گوگل فاش کرده است که یکی از ویژگی های ارائه شده از پلتفرم ساعت هوشمند سامسونگ که به نفع کاربران خواهد بود ، امکان ایجاد سهولت در ایجاد طراحان ساعت برای ساعت های هوشمند Wear برای طراحان است. تأثیر Fitbit در اینجا با صفحه های ساعت Bitmoji که قرار است در تجربه جدید Wear نیز ادغام شوند ، احساس خواهد شد.

خدمات بهداشتی

همراه با نقش Fitbit در Wear ، که در زیر به آن خواهیم پرداخت ، Google یک بستر جدید خدمات بهداشتی را اعلام کرد که برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت خدمات ساده سلامتی و تناسب اندام برای Wear طراحی شده است. این جنبه از Wear جدید از نزدیک با سامسونگ ایجاد شده است. تمرکز اصلی ایجاد این برنامه های جدید و استفاده از حسگرهای داخلی مانند دستگاه های اندازه گیری ضربان قلب است که هدف آن حفظ عمر باتری است.

برای تهیه ردیابی تناسب اندام از سیستم عامل 3.0 استفاده کنید: Fitbit

جیمز پارک ، مدیر عامل Fitbit که توسط گوگل خریداری شد ، اعلام کرد که Fitbit تجربه ردیابی تناسب اندام را در Wear OS جدید تقویت می کند. وی "ردیابی پیشرفت سلامتی و جشن های مچ دست برای ایجاد انگیزه" را برجسته کرد ، که ما را به این باور می رساند که تجربه در ابتدا ساده خواهد بود.

گوگل نگاهی به آنچه انتظار می رود را ارائه داده است و به نظر می رسد به شدت تحت تأثیر رابط کاربری مورد استفاده در ساعت های هوشمند Versa و Sense Fitbit باشد.

پارک همچنین اعلام کرد که Fitbit "ساعت های سلامتی مبتنی بر Wear با استفاده از قابلیت های محاسبات محیطی Google" را راه اندازی می کند ، این بدان معنی است که در سال آینده باید شاهد Wear OS Fitbits باشیم.

و اخباری درباره برنامه های Wear OS تجدید شده وجود داشت که طبق همه حساب کاربری باعث شده تا سامسونگ دوباره با Wear OS وارد Google شود.

از برنامه های OS 3.0 استفاده کنید

مجموعه ای از "برنامه های بازسازی شده" از جمله استراوا ، آدیداس در حال اجرا ، MyFitnessPal و Facer وجود دارد. یک برنامه Spotify جدید نیز راه اندازی می شود و شامل پشتیبانی از همگام سازی لیست پخش آفلاین است که اخیراً به برنامه Apple Watch Spotify اضافه شده است. در ویدیوی بالا می توانید از نزدیک به آنچه در فروشگاه است نگاه کنید.

Google همچنین به دنبال بهبود برنامه های اصلی خود از جمله Google Maps است که به شما امکان می دهد بدون شروع به کار در تلفن خود در ساعت 2021 ، این برنامه همچنین با پشتیبانی از 26 کشور دیگر Google Pay را بهبود می بخشد و پشتیبانی از هزینه حمل و نقل در مترو را ارائه می دهد سیستم در ایالات متحده است.

همچنین در حال برنامه ریزی برای اصلاح دستیار Google (در حدود زمان) است و همچنین همگام سازی آفلاین برای YouTube Music و Spotify وجود دارد.

علاوه بر اینکه برنامه های بیشتری برای ما به ارمغان می آورد ، راهی جدید برای نصب برنامه ها نیز ارائه می دهد. Google فاش کرده است که به زودی قادر خواهید بود برنامه ها را مستقیماً از برنامه تلفن Play Store بارگیری و نصب کنید. همچنین در حال بهبود روش یافتن آن برنامه ها در Store است که انجام آن در حال حاضر کار خیلی ساده ای نیست.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.