گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

9 راه برای جلوگیری از اشتباهات در خرید ساعت


غرق شدن در دنیای ساعت های مکانیکی می تواند هم هیجان انگیز باشد و هم طاقت فرسا. چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد ، که بخشی از جذابیت ساعت ها است ، اما همچنین می تواند برای خریدار ساعت مبتدی دلهره آور باشد.

 

 

در اینجا  9  اشتباه در خرید ساعت مبتدی برای جلوگیری از آنها آورده شده است.


1. مارک های مد


ساعت مچی ، ساعتی است که توسط مارکی منتشر می شود که محصول اصلی آن چیزی خارج از ساعت است. به مارک های لباس فکر کنید که اتفاقاً چند ساعت هم اینجا و آنجا می سازند. چند نمونه از آنها مایکل کورس ، دیزل و ... هستند.


همچنین شرکت هایی وجود دارند که مضحک و مضحک ساعت های ممتازی (معمولاً کوارتز) تولید می کنند که حتی اگر در درجه اول ساعت تولید می کنند ، خط "ساعتهای مد" را نیز قدم می زنند. آنها از قطعات بسیار ارزان قیمت که بعضی اوقات هزینه آنها کمتر از ده ها دلار است استفاده می کنند. حتی گاهی اوقات آنها یک ساعت چینی ارزان را از خرده فروش آنلاین به قیمت چند دلار خریداری می کنند ، به آرم خود سیلی می زنند و آن را به صدها به شما می فروشند.


البته اگر شما قصد دارید که در مورد خرید ساعت اطلاعات  بیشتری کسب کنید پیشنهاد می کنیم که به سایت راهنمای خرید ساعت کوک باش مراجعه کنید. سایت کوک باش یک سایت قوی در مورد خرید ساعت هست و انواع ساعت دیجیتالی - ساعت و مچ بندن هوشمند - ساعت مچی مردانه و زنانه و ست ساعت و انواع ساعت دیواری مقالات زیادی داشته است.


2. قضاوت در مورد دیگران


معمول است که کسی شروع به ساخت مجموعه ای از ساعت های مکانیکی می کند و ناگهان تبدیل به یک دزدگیر ساعت می شود. بسیار جالب است که به یک سرگرمی علاقه دارید و من اطمینان دارم که مجموعه شما بسیار جالب است ...


اما فقط به این دلیل که کسی از کوارتز ارزان قیمت یا ساعت مچی استفاده می کند یا 47 Seikos یا Rolex ندارد ، به این معنی نیست که سلیقه شما از هر نظر "برتر" از ذائقه شما است. هر کس آنچه دوست دارد را دوست دارد. ساعت آنها می تواند هدیه ای باشد ، یا میراث خانوادگی ، با ارزش احساسی و معنای خاص ، برای همه شما که می دانید.


3. مقدار بیش از کیفیت


این روزها ساعتهای مکانیکی بسیار مقرون به صرفه ای وجود دارد. پر کردن مجموعه خود با مجموعه ای از ساعت های مکانیکی سطح اول مانند ساعتهای Seiko و Orient می تواند وسوسه انگیز باشد.


در حالی که من هر دو مارک را دوست دارم ، اما چیزی که می توان برای مینیمالیسم در مورد ساعت ها گفت. داشتن ساعتهای بیشتر به این معنی است که زمان کمتری می توانید از تک تک ساعتهای مجموعه خود لذت ببرید و از آنها قدردانی کنید. همچنین می توانید تمام این پول را پس انداز کنید و آن را صرف یک یا دو ساعت گران قیمت کنید که ممکن است بیشتر بدانید.


4. خرید ساعت بر اساس بند


بسیاری از خریداران ساعت جدید این اشتباه را می کنند که فکر می کنند باید هنگام انتخاب ساعت ، بند ساعت را به همراه خود بیاورید. این نمی تواند دور از حقیقت باشد.


بند ساعت در اکثر ساعت ها به راحتی قابل تعویض است. حتی نیازی نیست که به یک جواهر فروشی بروید. شما می توانید به راحتی و بدون استفاده از ابزار ارزان قیمت میله فنر ، یک بند را عوض کنید.


5. فکر کردن ساعتهای قدیمی بد هستند زیرا قدیمی هستند


من به عنوان یک نوجوان [جوان و لال] با کمال تأسف ساعت پدربزرگم ، یک محصول پرنعمت Seiko 5 را تحویل دادم. در آن زمان ، من ساعت نمی پوشیدم و ارزش احساسی مربوط به آنها را نیز درک نکرده بودم. من از اینکه این ساعت را به طور مداوم استفاده کردم پشیمانم. خوشبختانه ، هنوز در خانواده است و برادر من اکنون صاحب افتخار است.


از کنار ارزش عاطفی ، ساعتهای قدیمی کاملا عالی هستند. از نظر برخی علائم پیری مانند خراش و کشکک روی کیف ، صفحه ، دست و کریستال کثیف به نظر می رسند


6. فکر کردن در مورد قیمت ساعت اثبات می کند که چقدر خوب است


قیمت یک ساعت همیشه بازتاب خوبی از ارزش آن نیست. ساعت های مقرون به صرفه ای وجود دارد که بسیار جذاب و گران قیمت هستند و دارای قیمت های بیش از حد هستند. مراقب باشید که به دام نیفتید و فکر کنید ساعت بهتر است فقط به این دلیل که هزینه بیشتری دارد یا عوارض بیشتری دارد

7. تغییر روز / تاریخ در زمان اشتباه


این بیشتر از اینکه یک اشتباه در خرید ساعت باشد ، اشتباه یک مالک ساعت مبتدی است. اما بدون توجه ، مهم است و اگر آگاهی نداشته باشید مرتکب یک اشتباه بسیار آسان می شوید.


در ساعت مکانیکی که دارای ویژگی روز یا تاریخ است ، معمولاً روز یا تاریخ از ساعت 9 شب تا 3 صبح تغییر می کند. شما می خواهید در این پنجره زمانی خاص از تغییر روز یا تاریخ خودداری کنید زیرا به راحتی می توانید به چرخ دنده روز آسیب برسانید یا از این طریق شماره گیری کنید.


8. خرید اندازه اشتباه برای مچ دست خود


اشتباهی که انجام آن برای خریداران جدید ساعت بسیار آسان است ، قبل از اینکه در مورد اندازه بندی ، جای شیرین خود را پیدا کنید.


بسیاری از افراد هنگام ارزیابی اندازه ، و اگر برای مچ دست شما مناسب است ، به سادگی قطر ساعت را به عنوان اندازه گیری اصلی نگاه می کنند


با این حال ، بسیاری از فاکتورهای دیگر نیز وجود دارد که باید در هنگام یافتن اندازه مناسب ساعت خود در نظر بگیرید. مهمتر از قطر ساعت عرض لگن است. این اندازه گیری در سراسر ساعت است ، از یک مجموعه شاخه ها به مجموعه دیگر. معمولاً آنها از جایی که سوراخ میله فنر در دو طرف قرار دارد اندازه گیری می شوند.


9. تحت فشار قرار گرفتن توسط سایر جمع کنندگان


بسیاری از کلکسیونرهای ساعت وجود دارند که فکر می کنند برخی از ساعت ها برای هر مجموعه ای ضروری است.


برای برخی ، این ممکن است قطعه ای به سادگی یک Seiko باشد ، و برای برخی دیگر ، یک قطعه کلاسیک ، البته ساعت بسیار گران تر مانند Rolex Datejust.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.