گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

راهنمای کامل سئو در صفحه و خارج از صفحه

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تقریباً تا زمانی که اینترنت عمومی بوده است وجود داشته است و از روزهای ابتدایی ، سازمان ها از این شبکه برای جلب مخاطبان جدید ، ایجاد ترافیک به وب سایت های خود ، گسترش دانش و رشد استفاده می کنند.
  
اما SEO از زمان اولین استفاده برای پر کردن هرچه بیشتر کلمات کلیدی در محتوا و پر کردن صفحات با بک لینک بسیار تغییر کرده است. با گذشت زمان ، SEO به روشی پیچیده و فنی تبدیل شده است که از رفتار فعلی کاربر وب بسیار آگاه است و در تجسم امروز از تکنیک های درون صفحه ای و خارج از صفحه استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که وب سایت های با کیفیت بالا در بالای صفحه نتایج موتور جستجو قرار می گیرند.

اما سئو داخلی و خارج از سایت دقیقاً چیست و بازاریاب های دیجیتال چگونه می توانند از آنها برای خدمات دهی به مشتری استفاده کنند؟ این دقیقاً همان چیزی است که بحث امروز به آن اختصاص خواهد یافت ، بنابراین برای یادگیری هر آنچه در مورد بهترین روشهای مدرن جستجوگرها می دانید بایستید.

درک SEO در صفحه

سئو داخلی شامل همه تکنیک های سایت است که می توانید برای اطمینان از رتبه بندی یک صفحه وب در SERP استفاده کنید و همچنین می تواند به تعیین رتبه بندی آن صفحه کمک کند. این از هر دو محتوا و عناصر فنی برای بهبود کیفیت یک صفحه استفاده می کند ، بنابراین هرچه SEO در صفحه بیشتر انجام دهید ، بازدید شما به یک وب سایت بیشتر می شود و میزان مراجعه به سایت بیشتر می شود.

در مورد سئو مطالب زیادی وجود دارد که باید بدانید. اگر میخواهید بدانید که چگونه و از کجا باید برای دریافت خدمات سئو کمک بگیرید باید به سایت سئو شتاب و مطلب سئو در ساری به آدرس seoshetab.ir/seo-in-sari بروید و مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید.


جنبه های فنی مختلفی در یک صفحه وب وجود دارد که می تواند با SEO در صفحه بهینه شود و شامل موارد زیر است:

    برچسب های عنوان
    عناوین
    ساختار URL
    متن Alt برای تصاویر
    پیوندهای داخلی
    توضیحات متا
    پاسخگویی

بهترین روش های فنی SEO در صفحه

برچسب های عنوان عناصر HTML هستند که می توانید از آنها برای تعیین نام یک صفحه وب استفاده کنید و در SERPS به عنوان عنوان نتیجه قابل کلیک نمایش داده می شوند. هر برچسب عنوان باید منحصر به فرد ، توصیفی در مورد آنچه در مورد صفحه است ، بهینه شده با یک کلمه کلیدی و طول کمتر از 60 کاراکتر باشد.

عنوان ها عناوینی هستند که به محتوای خود می دهید و این عناوین باید در قالب H1 باشند تا بهترین نتیجه را داشته باشند. عناوین باید روی کلمات مرتبط و توصیفی متمرکز شوند ، و گرچه می توانید آنها را با کلمات کلیدی بهینه کنید ، آنها را پر نکنید. برای شکستن محتوا ، می توانید از زیرعنوان ها (H2 تا H6) نیز پیروی از بهترین روش های مشابه استفاده کنید ، اما کلمات کلیدی یا عبارات را در سرتاسر پست تکرار نکنید.


ساختار URL هنگامی مهم است که موتورهای جستجو میزان مرتبط بودن یک صفحه را با یک سال مقایسه می کنند و باید توصیفی از موضوع صفحه باشد. همچنین می توانید URL ها را با کلمات کلیدی بهینه کنید به شرطی که مرتبط باشند.

متن Alt یا متن جایگزین اطلاعات بیشتری در مورد یک تصویر در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهد ، اگرچه معمولاً برای توصیف تصاویر به بازدیدکنندگان وب که نمی توانند آنها را ببینند ، استفاده می شود. بدین ترتیب ، متن alt باید مشخص و توصیفی از محتوای تصویر ، 125 نویسه یا کمتر باشد و فقط در صورت لزوم ، با کلمه کلیدی یا عبارت بهینه شود.


سرعت بارگذاری صفحه از این جهت مهم است که صفحات کم بارگذاری دارای نرخ پرش بالایی هستند: 47 درصد افراد انتظار دارند سایت در عرض دو ثانیه بارگیری شود و 40 درصد پس از سه بار از سایت خارج می شوند. به همین ترتیب ، موتورهای جستجو صفحات کم بارگذاری را با رتبه پایین مجازات می کنند ، بنابراین اطمینان از سرعت بارگیری سریع صفحه مهم است.


پیوندهای داخلی پیمایش سایت شما را برای بازدیدکنندگان آسان می کند ، اما همچنین درک سایت شما و فهرست شدن صفحات شما را برای موتورهای جستجو آسان می کند و این امر منجر به رتبه بالاتر می شود. حداقل ، هر صفحه در سایت شما باید به صفحه دسته خود یا زیر مجموعه خود و به صفحه اصلی پیوند یابد.

توضیحات متا توضیحات مختصر اما واضحی هستند که برچسب های عنوان را گسترش می دهند ، محتوای یک صفحه را خلاصه می کنند و به کاربران وب می گویند که چرا باید به جای دیگران مطالب شما را بخوانند. توضیحات متا در زیر عنوان و URL ظاهر می شود و باید زیر 160 نویسه نگه داشته شود.

پاسخگویی یک عنصر طراحی است که اطمینان می دهد صفحه شما به درستی در هر دستگاهی از جمله دستگاه های تلفن همراه و دسک تاپ نمایش داده می شود. این همچنان عامل مهمی خواهد بود زیرا افراد بیشتری در سراسر جهان از دستگاه های تلفن همراه برای جستجوی آنلاین استفاده می کنند.

در آخر ، یادداشتی درباره کلمات کلیدی. کلمات کلیدی چسبی است که استراتژی SEO شما را در صفحه نگه می دارد زیرا می تواند در تمام این عناصر فنی گنجانده شود تا به بازدید کنندگان مناسب کمک کند شما را در زمان مناسب پیدا کنند. برای تأثیرگذار بودن ، کلمات کلیدی باید مورد تحقیق و بررسی دقیق قرار بگیرند ، و آنها باید به صورت طبیعی و بی نقص در محتوا کار کنند.

SEO در صفحه و تأثیر محتوا

    در حالی که جنبه های فنی مهم هستند ، یکی از مهمترین عناصر SEO در صفحه ، محتوا است زیرا این همان چیزی است که بازدید سایت شما را به همراه دارد.

با این حال ، نه تنها هر محتوایی مفید خواهد بود و کاربران وب امروز به دنبال محتوای مرتبط ، جالب ، جذاب و آموزنده هستند که نیاز شما را برآورده کند. به عبارت دیگر ، افراد باید بخواهند از محتوایی که شما ایجاد کرده اید استفاده کنند ، که می تواند به انواع مختلف وجود داشته باشد ، مانند:

    وبلاگ ها
    کپی صفحه وب
    فیلم های
    اینفوگرافیک ها
    پادکست ها
    کاغذهای سفید
    کتابهای الکترونیکی
    مصاحبه ها
    مطالعات موردی
    تحقیقات اصلی
    بررسی ها
    مقالات آموزشی
    مسابقه و قطب

با این حال ، یکی دیگر از عناصر مهم در مورد محتوایی که ایجاد می کنید این است که دیگران باید بتوانند به آن پیوند دهند ، این به معنای جلوگیری از محتوایی است که نیاز به ورود به سیستم ، مواد دارای حق چاپ و نمایش های خاص اسلایدها دارد.

سئو خارج از صفحه و پیوندهای قدرت با کیفیت

همانطور که در گذشته پر کردن کلمات کلیدی یک عمل قابل قبول بود که مانع استفاده از dodo شده است ، همچنین خرید یا تجارت بک لینک های هرزنامه در تلاش برای افزایش رتبه صفحه نیز چنین است. مدتی است که موتورهای جستجو به این روش ها عاقلانه عمل کرده اند و پر کردن صفحه شما با بک لینک های بی ربط باعث جریمه شدن شما می شود تا تبلیغ.

اگرچه موتورهای جستجو هم تعداد و کیفیت بک لینک های شما را در نظر می گیرند (و هم تعداد دامنه های ارجاع دهنده) ، کیفیت بسیار مهمتر از کمیت است.

نکته اصلی این است که اگرچه بک لینک ها در سئو خارج از صفحه ضروری هستند ، اما لینک دهی با کیفیت واحد از یک سایت معتبر ارزش بیش از 10 یا حتی 100 لینک بی کیفیت را دارد. ساخت پیوند همیشه ساده ترین کار نیست ، اما به گفته نیل پاتل ، در اینجا چهار استراتژی وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

    نوشتن وبلاگ های مهمان برای معرفی خود به عنوان یک متخصص در زمینه خود
    محتوایی بنویسید که از تأثیرگذاران در زمینه شما نام می برد ، زیرا پست هایی از این دست بسیار محبوب هستند
    وبلاگ ها (به ویژه وبلاگ های تأثیرگذار) را در زمینه خود برای پیوندهای خراب جستجو کنید ، و سپس پیشنهاد دهید که پیوند خراب را با محتوایی که درباره همان موضوع نوشته اید جایگزین کنید
    با ایجاد تعداد زیادی از آنها ، از محبوبیت اینفوگرافیک ها بهره مند شوید

سایر روشهای SEO خارج از صفحه

اگرچه بک لینک با کیفیت ستون فقرات استراتژی SEO خارج از صفحه است ، اما روشهای دیگری وجود دارد که می توانید برای افزایش اقتدار سایت و تشویق پیوندهای بیشتر استفاده کنید.

یکی اضافه کردن مشاغل شما به لیست های محلی و دایرکتوری های اینترنتی ، از جمله مواردی مانند Google My Business ، Yelp ، Yellow Pages و سایر لیست های محلی است. پس از اضافه شدن ، اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات دقیق هستند و نام ، آدرس و شماره تلفن شما در همه سیستم عامل ها سازگار است.

روش دیگری که می توانید با SEO خارج از صفحه (در عین حال افزایش اعتماد و شناسایی برند) مشارکت داشته باشید ، شرکت در بحث در سایت هایی مانند Quora و پاسخ دادن به سوالات در سایت های دیگر Q و A است ، به خصوص اگر تخصص دارید می توانید با جامعه به اشتراک بگذارید.

آخرین تکنیک SEO خارج از صفحه که می توانید استفاده کنید ارسال مطالب با لینک برگشت به سایت های مختلف به اشتراک گذاری ، از جمله سایت های اشتراک تصویر ، صدا و فیلم است. برخی از محبوب ترین این موارد عبارتند از:

    ویدئو: Vimeo و Dailymotion
    صوتی: SoundCloud و Podbean
    تصویر: فلیکر ، اینستاگرام و Pinterest

با تغییر رفتار کاربر وب و مصرف کننده آنلاین ، بهترین شیوه های بهینه سازی موتور جستجو در حال پیشرفت هستند و در حال حاضر بهترین روش برای سئو ، داشتن یک استراتژی جامع برای پرداختن به عناصر درون و خارج از صفحه است.

در صفحه ، نگرانی های اصلی محتوای با کیفیت و اطمینان از بهینه سازی جنبه های فنی سایت برای سرعت ، کارایی و کلمات کلیدی است. خارج از صفحه ، مهمترین کاری که می توانید انجام دهید تشویق بک لینک با کیفیت از سایتهای معتبر است ، زیرا این امر تضمین می کند موتورهای جستجو سایت شما را مرتبط و مهم می دانند و به شما جایزه بالاتری می دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.