گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

قدرت فوق العاده: 6 ساعت زیر 3500 دلار با ذخیره قدرت عالی

از بین روندهای مختلف مداوم در دنیای ساعت ، در حال بهبود ذخایر قدرت در ساعتهای مکانیکی از جمله کاربردی ترین آنهاست. با توجه به اینکه کلکسیونرها اغلب انواع مختلفی از قطعات مورد علاقه خود را به صورت روزانه در داخل و خارج تغییر می دهند ، داشتن یک ساعت مکانیکی که هنوز پس از چند روز به کار انداختن کار می کند ، لوکس است که بسیاری از آن قدردانی می کنند.
  
Certina DS-1 (650 دلار+)

Certina مارکی است که بیشتر بخاطر ساعت غواصی محبوب خود ، Certina DS PH200M شناخته می شود ، که اخیراً در ماه گذشته با آن آشنا شدیم (و می توانید درباره آن در اینجا بیشتر بخوانید). با این حال ، علاوه بر غواص محبوب ، این مارک همچنین چند جواهر پنهان در فهرست خود دارد ، یکی از آنها Certina DS-1 مجهز به 80 ساعت ذخیره انرژی است.

DS-1 در تعدادی رنگ بندی مختلف ، در قابهای تمام استیل یا دو رنگ و همچنین صفحه های نقره ای ، مشکی ، خاکستری و آبی رنگ موجود است. همه آنها یک حرکت مشترک دارند: 3 روز+ Powermatic 80. مکانیزم خودکار از یک پایه ETA 2824-2 مشتق شده است ، که با کند کردن فرکانس خود به 21،600 ولت بر ساعت از استاندارد 28،800 ، حرکت را تقریباً دو برابر می کند. 80 ساعت

Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium (775 دلار+)

نام تجاری خواهر Swatch Group Certina ، Tissot ، از کاربرد خود در جنبش Powermatic 80 در Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium استفاده می کند ، اولین مجموعه بزرگ Tissot که از این حرکت استفاده کرد.

در واقع از طریق اخبار اولیه این ساعت Tissot متوجه شدیم که کالیبر Powermatic 80 نه تنها فرکانس کمی دارد ، بلکه از قطعات مختلف سیلیکون ، از جمله برای بشکه فنری آن استفاده می کند که به گفته مارک ، کارآمدتر است. کارکردن بدون فداکاری عمده برای توانایی نهایی زمان سنجی ساعت.

همانند DS-1 ، Gentleman Powermatic 80 Silicium در مجموعه ای از رنگها و مواد کیف موجود است ، اگرچه این مدل فولادی ، شماره گیری آبی و نسخه کرمی شماره دو رنگ است که به نظر می رسد اغلب توجه افراد را به خود جلب می کند. گردآورندگان قیمت مدلهای فولادی روی بندهای چرمی از 775 دلار شروع می شود و برای نمونه های دو رنگ روی دستبندهای فلزی تا 1495 دلار افزایش می یابد.


Hamilton Jazzmaster Power Reserve Auto ($ 1،245+)

ساعت مچی نهایی Swatch Group که در لیست خود داریم Hamilton Jazzmaster Power Reserve Auto است که مانند دو ساعت قبلی دارای 3 روز پاور+ (80 ساعت) است ، اگرچه در این مورد از طریق Hamilton Caliber H-13 انجام می شود. به

مانند دو مدل قبلی ، Jazzmaster یک ساعت نسبتاً کلاسیک است ، هرچند با برخی ویژگی های اضافی برچسب قیمت بالاتری دارد. در میان این موارد ، تعدادی رنگ جدید شماره گیری از جمله نقره ای مشکی ، مشکی ، کرم و آبی پیدا می کنیم که همه آنها علاوه بر پنجره تاریخ ، روی صفحه شماره گیری نشانگر قدرت ذخیره هستند.

Christopher Ward C65 Trident Diver SH21 Limited Edition (2،170 دلار)

کریستوفر وارد ساعتساز بریتانیایی ممکن است اولین مارکی نباشد که در مورد ساعتهای دارای ذخایر قدرت زیاد صحبت می شود ، اما جنبش داخلی Caliber SH21 مارک با ذخیره انرژی 120 ساعته و قابلیت اندازه گیری زمان COSC چیزی نیست که مورد تمسخر قرار گیرد. به

این کالیبر به صورت استاندارد در تعداد انگشت شماری از ساعت های کریستوفر وارد از زمان عرضه اولیه در سال 2014 ارائه می شود ، از جمله Cron Morgan 3 Wheeler Chronometer (2050 دلار) و C1 Morgan Aero 8 Chronometer (2685 دلار) و C1 Grand به سبک Bauhaus. ثانیه های کوچک مالورن (1540 دلار).

Baume & Mercier Clifton Baumatic (2990 دلار+)

Baume & Mercier Clifton Baumatic پس از انتشار بسیار مورد بحث قرار گرفت و دلیل خوبی هم داشت. با داشتن گواهینامه زمان سنج COSC ، ذخیره انرژی پنج روزه ، حفاظت مغناطیسی ، بازه های طولانی سرویس و طراحی بسیار کلاسیک ، این ساعت از زمان معرفی اولیه خود در سال 2018 و توسعه بعدی در سال 2019 چیزهای زیادی برای ارائه داشت.

قیمت کلیفتون باوماتیک استاندارد-یعنی مدل زمان و تاریخ-از 2990 دلار برای یک صفحه آبی درجه یک ، خاکستری درجه یک یا نقره ای بر روی یک بند چرمی شروع می شود و اگر ترجیح می دهید آن را در پنج پنجره کمی افزایش دهید ، به 3190 دلار می رسد. دستبند فلزی پیوندی بسته به جنس مورد و عوارض اضافی ، قیمت مدلهای Baumatic تا 12200 دلار متغیر است. Baume & Mercier تعدادی مدل برای خرید در حال حاضر مستقیماً در فروشگاه آنلاین خود ارائه می دهد ، که می توانید آنها را در اینجا پیدا کنید.

Oris Aquis Date Caliber 400 (3500 دلار)

اگر مدلهای قبلی هر کدام در هنگام انتشار بحث می کردند ، رونمایی Oris از حرکت Caliber 400 - و مدت کوتاهی پس از آن مدلهای جدید Aquis Date که حاوی آن بودند - باعث ایجاد گفتگوی جدی در سراسر جامعه تماشاگران شد.

Caliber 400 نه تنها اولین حرکت داخلی خودگردان که توسط Oris تولید شد ، بلکه جنبش و به این ترتیب ساعت جدید حاوی آن مجهز به یک منبع تغذیه پنج روزه ، خواص ضد مغناطیسی جدی ، 10 سال ضمانت است. ، و یک پیشنهاد خدمات ده ساله شگفت انگیز.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.