گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

چگونه جستجوی ارگانیک ROI بازاریابی 5X را ارائه می دهد

آیا اگر به شما بگوییم یک استارت آپ کالای خانگی در یک بازار 29 میلیارد دلاری در عرض 5 سال از صفر به 3 درصد سهم بازار می رسد ، ما را باور می کنید؟ و آیا شما اعتقاد دارید که همان شرکت در آن زمان در یک ارزیابی بزرگ به سهام عمومی عرضه می شود؟ و اگر ما به شما بگوییم جستجوی ارگانیک با داشتن 340،000+ ماهانه ترافیک ارگانیک از طریق خدمات جستجوگرها ، عامل اصلی است؟
  
واضح است که SEO می تواند ROI عظیم را تحویل دهد. اما ، اگرچه هزینه بازاریابی دیجیتال در طول سالها به طور پیوسته افزایش یافته است ، گزینه های شما نیز همین است. در نتیجه ، دلارهای بازاریابی آنلاین بین فعالیت های مختلف تقسیم می شوند.

جستجوی پولی دیگر فقط PPC و تبلیغات نمایشی نیست. همچنین شامل بازاریابی مجدد جستجو ، منابع خرید Google و لیست های حمایت شده در موتورهای جستجوی عمودی است. علاوه بر این ، تبلیغات نمایشی مبتنی بر DSP ، تبلیغات بومی ، تبلیغات ویدیویی ، تبلیغات پادکست و هدفگذاری مجدد سایت وجود دارد که به چند مورد اشاره می کند.

جستجوی ارگانیک چیست؟

در اصل ، اصطلاح "جستجوی ارگانیک" برای Google Analytics ابداع شد و کانال ترافیک پرداخت نشده ایجاد شده توسط جستجوگرانی را که وب سایت را در لیست های ارگانیک Google یافتند ، مشخص کرد. امروزه هنوز هم به این معنی است ، اما معمولاً به جای کلمه SEO برای کل استراتژی جستجوی ارگانیک به جای SEO استفاده می شود. این استراتژی اساساً مربوط به اطمینان از یافتن افراد مناسب از طریق پرس و جوهای جستجوی مرتبط و ارزشمند است.

جستجوی آلی و بازگشت سرمایه

طبق مطالعه ای که اخیراً توسط Forrester Consulting انجام شده است ، SEO معیارهای اصلی عملکرد کسب و کار را هدایت می کند.

چگونه جستجوی ارگانیک باعث تولید ROI بازاریابی بهتر می شود

وقتی در حال بازی Candy Crush بر روی تلفن خود هستید و تبلیغاتی را می بینید که کفش های مردانه را می پوشد ، در آن لحظه چه می کنید؟ این یک سوال ترفندانه نیست - شما در حال بازی Candy Crush هستید.

وقتی در حال خواندن یک وبلاگ هستید یا در فید اجتماعی خود مرور می کنید و تبلیغاتی برای کیت آرایش ریش می بینید ، در آن لحظه چه کاری انجام می دهید؟ خواندن وبلاگ یا مرور خبرخوان اجتماعی خود.

وقتی به دنبال لباس کار هستید و "پیراهن دکمه ای مردانه حرفه ای" را در Google جستجو می کنید ، در آن لحظه چه می کنید؟ شما در حال خرید پیراهن های دکمه دار مردانه هستید.

جستجوی ارگانیک و جستجوی پولی

درب پشت آشکار همان مخاطبان جستجوی پررنگ ، جستجوی پولی است. به جای سرمایه گذاری در بازی طولانی مدت با ارزش تر ، چرا فقط مکان خود را در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) خریداری نمی کنید؟ بنابراین اگر پولی CAC شما را بالا ببرد و حاشیه های شما را کاهش دهد چه باید کرد.

بنابراین ، حتی اگر بودجه خود را حداکثر کاهش دهید ، هرگز به تعداد ترافیکی که جستجوی ارگانیک ارائه می دهد ، دست نخواهید یافت. این یکی از دلایلی است که گوگل ادعا می کند جستجوی ارگانیک 5 برابر بیشتر از هزینه پرداخت شده است. اما مزایای SEO بسیار فراتر از نرخ کلیک بهتر است.

هنگام ارزیابی ارزش سئو در مقابل PPC ، مهم است که تشخیص دهیم جستجوی پولی یک راه حل کوتاه مدت است. به عنوان مثال ، وقتی پول را وارد PPC نمی کنید ، ROI نیز بلافاصله متوقف می شود. برعکس ، سرمایه گذاری در سئو یک ROI طولانی مدت و طولانی مدت را در آینده ایجاد می کند.

ترافیک جستجوی ارگانیک در مقابل رسانه های اجتماعی

اکنون بیایید میزان بازگشت سرمایه جستجوی ارگانیک را با یک منبع ترافیک دیگر مقایسه کنیم: رسانه های اجتماعی. رسانه های اجتماعی دارای مزایای خارق العاده برند سازی هستند. اما ، رابطه آن با درآمد مستقیم همیشه ناچیز بوده است. این عمدتا به دلیل اولین نمونه ای است که ما ارائه دادیم: وقتی شخصی در حال جستجوی خبرهای رسانه های اجتماعی خود است و تبلیغ یا پستی از مارک تجاری را مشاهده می کند ، کاری که در آن زمان انجام می دهد مرور اخبار اجتماعی خود است. آنها ذهنیت بالایی ندارند و حتی ممکن است علاقه ای به مارک تجاری نداشته باشند.

مطالعات موردی جستجوی ارگانیک

ما می توانیم به چند مطالعه موردی Terakeet SEO نگاهی بیندازیم تا پتانسیل کامل ROI جستجو آلی را نشان دهیم.
خرده فروش آنلاین لوکس با کاهش بازدید

برای یک سال قبل از همکاری با Terakeet ، یک خرده فروش لوکس آنلاین از رتبه بندی سر و 20 کلمه کلیدی برتر درز کرده بود که باعث کاهش میزان بازدید و درآمد کسب و کار شد. ما تلاش خود را بر روی بهبود بخشیدن به Google Share of Voice (SoV) متمرکز کردیم نه تنها کلمات کلیدی که برای مشتری بلغزد بلکه شبکه گسترده ای از کلمات کلیدی اضافی را هدف قرار می دهیم.

بانک آنلاین جدید در یک فضای رقابتی:

اخلال گر جدید به دنبال جلب سهم بازار در فضای کاملاً رقابتی بانکداری آنلاین و سیار بود. رقابت جدید و قدرتمند بانک آنلاین ، این مسئله را کاملاً چالش برانگیز کرده است. ما یک استراتژی جستجوی ارگانیک طراحی کردیم که اعتماد و اقتدار را از طریق محتوای با کیفیت بالا در سایت و تبلیغات هدفمند ناشران / تأثیرگذاران ایجاد کرد.

در مورد استراتژی های ایجاد لینک برای بانک ها و خدمات مالی گنجانده کنید.

طی 10 ماه ، این بانک با 143٪ کلمه کلیدی ارگانیک با ارزش بالاتر در صفحه اول Google ظاهر شد. علاوه بر این ، مکانهایی که از خدمات ما پشتیبانی شده است ، مارک تجاری را در مقابل 9.8 میلیون نفر در مخاطبان هدف قرار می دهد.

شرکت بازپرداخت وام دانشجویی با یک فرصت فرصت روبرو است

برخی از کلمات کلیدی در داخل وام دانشجویی و فضای تصفیه شده ماهانه 160،000 بار در ایالات متحده جستجو می شوند. میانگین ارزش معامله بازپرداخت وام 40،000 $ است. عملکرد جستجوی ارگانیک ضعیف را اضافه کنید و هزینه عمده ای نیز خواهید داشت - چیزی که یک شرکت بازپرداخت وام دانشجویی قبل از همکاری با Terakeet با آن روبرو شده است.

ما استراتژی جستجوی ارگانیک خود را بر روی بهبودهای فنی و محتوایی متمرکز کردیم ، ابتدا با سرعت سایت مقابله کردیم تا سایت نسبتاً کند شرکت نتواند عملکرد جستجوی خود را کم کند. سپس محتوای اولویت دار را در سایت سازماندهی کردیم تا صفحات وب اصلی را برای کلمات کلیدی دارای اولویت واجد شرایط تر کنیم ، پست های وبلاگ موجود را بهینه کرده و محتوای جدید تولید کنیم.

چگونه رتبه بندی موتور جستجوگر ارگانیک را بهبود ببخشیم

آیا آماده اید که SEO خود را بهبود بخشید و ROI خود را تقویت کنید؟ با ایجاد یک استراتژی SEO که اصول جستجوی ارگانیک را برطرف می کند شروع کنید.
بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک

ابتدا ، تحقیقات بازار و کلمات کلیدی را انجام دهید تا کلمات کلیدی منحصر به فرد و با فرصت بالا را برای هدف انتخاب کنید ، سپس طبقه بندی سایت خود را بر این اساس ایجاد کنید. از اختصاص کلمات کلیدی که به طور قابل توجهی با صفحات جداگانه همپوشانی دارند ، خودداری کنید. اگر در پیدا کردن کلمات کلیدی منحصر به فرد برای یک صفحه مشکل دارید ، زیرا کانون آن بسیار شبیه به یک صفحه موجود است ، این می تواند نشانه عدم نیاز صفحه اضافی باشد.

پس از اختصاص کلمات کلیدی ، از طریق محتوا و فراداده خود ، هر صفحه را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بهینه کنید. اطمینان حاصل کنید که هر صفحه تا حد امکان جلب توجه و کاربرپسند است و برای ایجاد ارتباط متنی صفحه از پیوندهای داخلی استفاده کنید.

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی در صفحه ممکن است سنگ بنای استراتژی SEO شما باشد. اما اگر موتورهای جستجو نتوانند از ابتدا سایت شما را جستجو کنند ، این به روزرسانی ها برای ROI تفاوتی ایجاد نمی کنند. به روزرسانی های فنی SEO شما موانع خزنده احتمالی را برطرف می کند ، مشکلات محتوای تکراری را از بین می برد و داده های ساختاری را تنظیم می کند. این نحوه نمایش سایت شما در SERP ها را به شما اطلاع می دهد.

اگر خوش شانس باشید ، رفع مشکلات فنی سریع و ساده است. متأسفانه ، مشکلات معمولاً پیچیده هستند و نیاز به کمک توسعه دهندگان مشغول سایت دارند. جستجوی مسدودکننده های پهنای باند بسیار مشکل است. بنابراین ، این ایده را برای ایده گرفتن بررسی کنید تا کادر پروژه های مهم را علامت بزنید!

استراتژی محتوا برای جستجوی ارگانیک

اطلاعات با کیفیت و مرتبط ، ترافیک را هدایت می کند. استراتژی محتوای شما باید شامل پست های وبلاگ ، راهنماها و منابع دیگری باشد که به طرز معنی داری با مخاطبان شما ارتباط برقرار می کنند. علاوه بر این ، هر یک از مطالب همچنین فرصتی برای رتبه بندی عبارات ارزشمند جستجو فراهم می کند. و من فقط در مورد کلمات کلیدی رقابتی با حجم جستجوی گسترده صحبت نمی کنم.

ایجاد پیوند برای جستجوی ارگانیک

یکی از کارآمدترین روش های Google برای درک میزان محبوبیت و قابل اعتماد بودن سایت شما چیست؟ ببینید چه کسی به آن پیوند می دهد. پیوندهای کسب شده به گوگل می گویند صفحات وب شما ارزشمند است! اگر فقط پیوندهای ناخواسته و کم قدرت دارید ، احتمالاً به Google علامت می دهید که سیستم را کار کرده اید.

جستجوی ارگانیک KPI ها ، ردیابی و گزارش گیری

Google Analytics در ترکیب با Google Search Console گزینه خوبی برای ردیابی نتایج ارگانیک است. از دیگر ابزارهای مهم ردیابی و گزارشگری می توان به Ahrefs ، Moz Pro ، SEMRush ، STAT ، Serpstat و Searchmetrics اشاره کرد.

داشبوردهای سفارشی تنظیم کنید که KPI مورد نظر شما را ردیابی کند و سپس گزارشات را ماهیانه یک بار بکشید. خط تیره

عملکرد ارگانیک خود را ماه به ماه مقایسه کنید تا در نوسانات ترافیکی قرار داشته باشید و سال به سال برای یک مطالعه دقیق در مورد عملکرد خود. در دراز مدت ، یک تجارت سالم می تواند انتظار داشته باشد که بازده اصلی سرمایه گذاری را از طریق SEO ببیند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.