گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

جوشکاری قوسی الکتریکی را یاد بگیرید

جوشکاری با قوس الکتریکی
از آنجائی‌که قطعات مختلف شرایط مختلفی از قبیل جنس، شکل و ابعاد دارند روش‌های جوشکاری نیز متنوع است تا بتواند نیازهای مختلفی را فراهم نماید. برای ایجاد اتصال جوشکاری نیاز است تا انرژی لازم به محل اتصال برسد. انرژی می‌تواند با تحریک ماده امکان اتصال جوش را فراهم نماید. یکی از تقسیم بندی‌های مرسوم روش‌های مختلف جوشکاری، تقسیم بندی بر اساس منبع تامین انرژی است. برای انجام عمل جوشکاری چهار منبع اصلی انرژی وجود دارد.
 
ادامه مطلب ...

خدمات اجرا و نقشه لوله کشی ساختمان - حتما بخوانید

انجام خدمات لوله کشی ساختمان و طراحی نقشه سیستم لوله کشی ساختمان در سایت تاسیسات سرویس

اگر لوله کشی خانه ی شما قدیمی است و هر روز قسمتی از آن آسیب میبیند و نیاز به بازسازی و بازدید رایگان دارد.
اگر به علت زنگ زدگی شدید و رسوب گرفتگی لوله ها با مشکل افت فشار آب مصرفی مخصوصا در آب گرم مواجه هستید.
اگر حتی با داشتن پمپ آب و منبع ذخیره آب، با مشکل افت فشار آب زیادی مواجه هستید.
 
ادامه مطلب ...

تعمیرات یخچال فریزر در تهران

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر در تهران و البرز توسط سایت تاسیسات سرویس انجام می شود. برای دریافت این خدمات می توانید با ما در ارتباط باشید.


آموزش شناخت کمپرسور: مجموعه ای مکانیکی شامل میل لنگ ،پیستون و سوپاپ ها می باشد.که میل لنگ توسط یک موتور آسنکرون که داخل محفظه کمپرسور قرار دارد می چرخد و در نتیجه پیستون مانند یک تلمبه عمل کرده با باز و بسته شدن سوپاپ ها گاز موجود در سیلندر و لوله ها به گردش در می آید. گاز مرتبا از لوله برگشت مکیده شده با فشار وارد لوله رفت می شود.



 بنابراین گاز سرما ساز مدام در حال حرکت بوده به ترتیبی که در ادامه ذکر خواهد شد عمل سرما سازی انجام می شود .

روی بدنه کمپرسور معمولا” سه لوله دیده می شود : الف-لوله رفت یا فشار گاز ب- لوله بر گشت یا مکش ج- لوله کور یا لوله مخصوص شارژ گاز .


نمایندگی تعمیر یخچال های اروپایی

این گروه از محصولات مربوط به کشور های سازنده اروپایی است. بوش ، آرچلیک ، AEG ، میله ، زیمنس، کنوود ، ایندزیت، آریستون ، بکو ، بهی ، دوو ، بلومبرگ و … توسط شرکت نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر تاسیسات سرویس دارنده نمایندگی مجاز و عضو اتحادیه به صورت تخصصی و تضمینی انجام می شود.


نمایندگی تعمیر یخچال در تهران

تعمیر انواع یخچال در سراسر مناطق تهران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب انجام می پذیرد. نیروهای متخصص و مجرب آیس باکس با سابقه طولانی در تعمیر انواع یخچال در تهران اماده خدمت رسانی به همشهری های عزیز می باشند.



تعمیر یخچال در محل

از ویژگی های کلیدی تاسیسات سرویس تعمیرات یخچال در محل شماست. دیگر لازم نیست برای تعمیرات یخچال خود هزینه های حمل و نقل پرداخت کنید. با یک تماس همکاران متعهد ما در ظرف کمتر از نیم ساعت در محل شما حاضر می شوند و تعمیر انواع یخچال را برای شما انجام می دهند.


آموزش تعمیرات اواپریتور (محفظه تولید یخ ): از آنجا که آلومینیوم در انتقال سرما از توانایی بالایی برخور دار است به طور معمول اواپراتور را از لوله های مارپیچ آلومینیومی می سازند و از آنجا که بتوسط بسته شدن درب جای یخی هوا درون اواپریتور مسدود می شود ،تبخیر مداوم سرما در اواپریتور دما را شدیدا”کاهش می دهد بگونه ای که آب و یا هر ماده غذایی دیگری درون اواپریتور منجمد می شود.



 اواپریتور نیز مانند درایر دو لوله ارتباطی با سایر اجزاء مکانیکی دارد ،لوله ورودی اواپریتور بسیار باریک است ودر واقع نقطه اتصال آن به لوله مویی است. لوله خروجی اواپرایتور سطح مقطع بیشتری دارد و به لوله بر گشت کمپرسور می رسد.


منبع : سایت تاسیسات سرویس