گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

نحوه کارکرد سیستم سرمایش گازی پرتابل


در سیستم سرمایش گازی پرتابل کمپرسور در درون خویش دستگاه موجود هست و کمپرسور مستقل نصب نخواهد شد . در خنک کننده گازی پرتابل دوتا موتور موجود است که یکی بالا فعالیت انتقال جریان هوای خنک را انجام میدهد و موتور دیگر از تحت و پشت دستگاه فعالیت خروج جریان گرم ناشی از کمپرسور را انجام میدهد .

 


 

به همین منظور است که محلی که در آن سیستم سرمایش گازی پرتابل نصب می شود نیاز به یک روزنه جهت خروج باد داغ ناشی از کمپرسور داراست .


از مهم‌ترین مزیت هایی که خنک کننده گازی پرتابل دارااست می شود به سهولت در نصب آن اشاره نمود . اعم از مشکلاتی که سیستم سرمایش های گازی دارا‌هستند , نصب خنک کننده گازی است که در‌صورتی‌که مستقر هر حیطه ای از تهران میباشید می‌توانید با مراجعه تعمیرگاه کولر گازی شایسته ترین ارائه دهندگان سرویس ها سیستم سرمایش گازی را بیابید و نصب کولرگازی خویش را به یک نصاب خنک کننده گازی تهران حرفه ای بسپارید اعتنا داشته باشید در‌صورتی‌که خنک کننده استاندارد نصب نشود , علاوه بر مخارج بالایی که پرداخت خواهید کرد , بعداز مدتی از مشکلاتی که ناشی از نصب اشتباه سیستم سرمایش گازی پیش خواهد آمد , ناراضی خواهید بود .

شایسته ترین قابلیت و امکان خنک کننده گازی پرتابل چیست؟

کمپرسور خنک کننده گازی پرتابل در درون دستگاه درنظرگرفته شده شده‌است و دردسر نصب جدا کمپرسور را نخواهید داشت علاوه بر این در خنک کننده گازی های پرتابلی که اخیرا وارد بازار شده‌است , محیط ای جهت ذخیره آبی‌رنگ که از لوله در این بیرون می شود قرار داده اند تا دیگر نیازی به لوله آب در این نداشته باشید .

می‌دانید که لوله در این جهت خروج آب ناشی از تعرق میباشد که با وجود این محیط نیاز بدین لوله نمی‌باشد و آب به درون محیط ریخته و در‌حالتی که محیط لبریز شود سیستم سرمایش گازی پرتابل پیغام غلط می‌دهد و شما می‌توانید با متصل کردن شیلنگ منحصر به فرد محیط را از آب خالی کنید .


معایب سیستم سرمایش گازی پرتابل چیست؟

سیستم سرمایش گازی پرتابل علاوه بر مزایای اختصاصی به شخصی که داراست بدون شک معایبی نیز داراست که می شود به صدای آن اشاره نمود . زیرا کمپرسور در درون خویش دستگاه درنظرگرفته شده شده‌است ارگانیک است که صدای کمپرسور در فضا درون به گوش میرسد .


ولی راه‌حل رفع این صدای سیستم سرمایش گازی پرتابل چه میباشد ؟ برای رفع این نقص‌ بعضا از تولیدکنندگان سیستم سرمایش های گازی پرتابل با عایق بندی مطلوب و به کارگیری از تکنولوژی روز توانسته اند تا حدودی در کاهش این صدا پیروز باشند .



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.