گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

سیستم سرمایش گازی سقفی کاستی

سیستم سرمایش گازی سقفی کاستی 

کولر گازی اسپلیت کاستی یک عدد دیگر از اشکال سیستمهای سرمایشی و تهویه مطبوع هوا است که همت مخصوص خویش را دارا می‌باشد . این دستگاه به نحوی پباده سازی شده که بتوان از آن در سقف های کاذب بهره برد . 

 


 

این چنین که کندانسور خارجی همانند خنک کننده گازی های اسپلیت دیواری در بیرون از محفظه قرار گرفته و پنل آن نیز توسط لوله رابط مسی به به دستگاه فرنگی وصل می شود . بارزترین مزیت این گونه سیستم چرخش ۴ جهت باد در محفظه است که سبب می شود دمایی یک پارچه در اتاق به دست آید و از بازخورد بی واسطه هوای سرد به یک نقطه پرهیز نماید . 


دستگاههای سقفی کاستی نسبتا برزگ می باشند و در گنجایش ها و مقدار های متمایز وجود دارا‌هستند , بدین ترتیب در هنگام گزینش یک محل مطلوب , گستره گزینش پاره ای موجود هست . به صورت کلی , دستگاههای سقفی کاستی برای بخشها وسیع و تجاری و یا این که همگانی مطلوب تر می‌باشند . 

از آن جا که آن ها میزان متعددی دور و بر را روی سقف می‌گیرند و زیرا اکثر سقفها غالبا نظیر سقفهای کاذب فضایی برای نصب یونین داخلی اسپلیت سقفی کاستی ندارند , شما بایستی قبلی خرید و نصب با کارشناس مشورت کردن فرمائید تا دقیقا جایی که می‌توانید از آن به کارگیری فرمائید را شناسایی نمایید . 


راهبرد های نصب یک یونیت فرنگی در فضای گشوده برای یک گونه تهویه مطبوع دسته کاست شبیه به عبارتی سیستم تهویه مطبوع دیگر سیستم های جانور هست . 


یونیت فرنگی در فضای گشوده می بایست در مکان های ایستادگی که در آن ارتعاش نباشد , جایی که فضای آزاد متعددی در هر اطاف داراست تا در مسیر جریان هوا باشد , جایی که فضای گشوده به راحتی برای تعمیر و مراقبت در دست باشد و جایی که در معرض خوردگی و نور و روشنایی بی واسطه آفتاب قرار نگیرند و همینطور پرهیز از پنجره هایی که راز وصدای آن سبب صلب آسایش اشخاص باطن نشود هر چند این مقدار صدا ناچیز هست . 


مقایسه خنک کننده گازی و اسپلیت سقفی کاستی با اسپلیت دیواری 

سعی دستگاه های کاست به صورت کلی نسبت به گونه های دیگر سیستم ها برتری دارا هستند , اگر چه که اکثر آنان در بخش ها تجاری یا این که اداری نصب می‌شوند , ولی رغبت دارا هستند کار کشته تر از سیستم های نصب شده روی دیوار باشند . آن ها علی الخصوص برای قوانینی مطلوب می باشند که سیستم های اسپلیت دیوارییا بقیه گونه های سیستم احتمال دارد مورد ای مطلوب نباشند . همینطور دستگاههای سقفی کاستی گران تر از اسپلیت های دیواری می‌باشند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.