گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

مشکلات سیم کشی برق ساختمان


در سیم کشی برق ساختمان , مخصوصا در‌صورتی‌که تکنسین سیم کشی برق ساختمان نباشید , می بایست دقت داشته باشید که دردسرها و خطراتی در حین سیم کشی برق ساختمان موجود هست که در شرایطی که توجه نمایید احتمال دارد سبب به حریق سوزی و فساد ساختمان شود . 

 


 

در سیم کشی برق ساختمان , به ویژه در حالتی‌که تکنسین سیم کشی برق ساختمان نباشید , می بایست دقت داشته باشید که دردسرها و خطراتی در حین سیم کشی برق ساختمان موجود هست که در شرایطی‌که توجه نمایید احتمال دارد باعث به حریق سوزی و فساد ساختمان شود . 



از پریزهای برق سابق در سیم کشی برق ساختمان به کارگیری نکنید 

در‌صورتی‌که هزینه کردن جهت به کارگیری از سوکت های پریز برق هوشمند را ندارید , دست‌کم باید از پریزها و سوکت های برقی که به تازگی پباده سازی شده و به بازار مطرح شده شده‌است به کار گیری کنید . 


مشکلات در سیم کشی برق ساختمان 

با اعتنا به تفاوت لامپ های سابق و نو و با در حیث به دست آوردن این‌که سیم های کهن دارنده پایداری 140 سکو فارنهایت میباشند البته لامپ های نو نزدیک به 194 مرتبه فارنهایت پباده سازی گردیده اند . اگر شما لامپ های نو را با سیم های سابق در ساختمان نصب فرمایید می‌توانید سبب به رخداد ایرادات بزرگی در آینده نزدیک گردید . 



به کار گیری از اتصالات بد و سرسری در سیم کشی برق ساختمان 

بایستی اعتنا نمایید که در هنگام آزمایش و صرفا در حین عیب بای یا این که تولید نور موقت شما میتوانید یک اتصال دو سیم را در بیرون باکس اتصال تولید فرمایید در غیر اینصورت این کار خطرناک و غیراصولی و ضابطه است . 


اما استعمال از سوکت های پریز برق هوشمند نیز در اختیار گرفتن اسباب و اثاث خانگی و لامپ ها را براحتی و از روش تلفن همراه های تلفن همراه برایتان آماده می نماید وهم در مصرف باصرفه برق امداد اکنون شماست .


 با این حال هیچگاه و جهت خودداری از خسارات ناشی از نواسانات برقی و یا این که عدم درست لوله کشی برق ساختمان , از پریزهای دیرین و غیراستاندارد روز به کارگیری نکنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.