گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

دستگاه تراکم هوا برای باز کردن لوله


اسفاده از این دستگاه کمتر از دستگاه فنرزنی برقی می‌باشد . چون با دستگاه فنرزنی میتوانید فضولات را به خارج بکشید تا مشاهده کنید چه چیزی سبب گرفتگی لوله شده‌است . این یک تفاوت بخش اعظم در بین دستگاه تراکم هوا و دستگاه فنرزنی برقی هست . 

 


 

ولی نحوه کار دستگاه تراکم هوا یا این که پمپ باد به صورتی می‌باشد که با فشار جریان هوا در درون پمپ و مخزن دستگاه تراکم هوا و خروج به یکباره هوا به درون لوله گرفتگی ها در سمت درون فاضلاب ریخته می شود . 


البته پیشین از آن بایستی مراقب باشید که چیز با ارزشی در داخل لوله گیر نکرده باشد . چندباری برای لوله بازکن های ما اتفاق افتاده که مشتری فراموش کرده به لوله بازکن بگوید که چیز با ارزشی داخل لوله است . 


اگر به خدمات لوله بازکنی در منطقه شهرک استقلال نیاز داردی می توانید از سایت پرتقال کمک بیگرید. در صورت نیاز می توانید برای لوله بازکنی شهرک استقلال پرتقال بر روی اینجا کلیک کنید و وارد سایت شوید و از خدمات چاه بازکنی شهرک استقلال پرتقال کمک بگیرید.



دستگاه رفع گرفتگی لوله برای شهرک استقلال 


دستگاه تلمبه دستی 


تلمبه دستی را بگیرید و بر روی مجرای سینک ظرفشویی و یا این که لوله گرمابه قرار دهید . طوری که هیچ دریچه ای برای عبور چیزی وجود نداشته باشد . آن‌گاه تلمبه را به سوی بالا بکشید . اینکار سبب می شود هوا به یکباره در باطن لوله به جریان بیفتد . 



به کار گیری از دستگاه دیلم برای رفع گرفتگی لوله


اکثر برای مفتوح کردن زانویی لوله و به خصوص برای گرفتگی های سطحی سرویس بهداشتی فرنگی کاربرد بیشتری دارااست . البته می بایست مراقب باشید که در شکل عدم به کار گیری درست احتمال دارد سبب رخنه‌ شدن و یا این که پارگی دیواره لوله ها گردید . 


دستگاه فنرزنی برقی برای لوله بازکنی فاضلاب 


بین همه دستگاه های رفع گرفتگی لوله این دستگاه عمده گزینه به کارگیری قرار میگیرد . برای گرفتگی های عمیق در درون لوله و همچنین گرفتگی های دشوار بیشتر گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد . 


فنر را به مرور زمان درون لوله میگذاریم تا به گرفتگی رسد . سس آهسته با امداد دستگاه فنر را میچرخانیم . با چرخش فنر گرفتگی گشوده می شود تا جایی که فنر براحتی درون لوله بچرخد . اشکال گرفتگی مشقت بار و سیمانی نیز با این دستگاه برطرف می شود . 


دستگاه فنرزنی دستی برای بازکردن لوله 


کاری مشابه دیلم با مختصات انعطاف پذیری عمده را انجام می‌دهد . در حالتی که گرفتگی در لوله در عمق متعددی نباشد می توان این نقص‌ را با دستگاه فنرزنی دستی حل کرد . چه بسا می شود بعضا کثیفی ها نظیر موهای زائد را با این دستگاه از درون لوله ها و علی الخصوص زانویی لوله به خارج آورد . 



مهمترین خطاها مردمان برای سرویس ها باز کردن لوله 


• رفع گرفتگی لوله خزینه و دستشویی های بهداشتی فرنگی و ایرانی 

• رفع گرفتگی در شترگلو یا این که زانویی لوله های آب و فاضلاب 

• در آوردن تلفن همراه و جواهرآلات از باطن لوله های فاضلاب 

• تعمیر و تعویض شیرآلات و لوله و اتصالات 

• اتصال آب شهری به آب خانگی و ساختمان 

• تعمیر و تعویض لوله های توکار و روکار در ساختمان 

• تعمیرات لوله کشی و اجرای لوله کشی آب و فاضلاب 

• عایق کاری هنگام نصب و تعویض توالت 

• تعویض دستشویی ایرانی با فرنگی و برعکس 

• رفع بوی بد فاضلاب و دستشویی 

• رفع نم و رطوبت سقف و دیوار و کف در ساختمان 

• خالی کردن فضولات چاه فاضلاب و تعمیر چاه ریزشی و کهن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.