گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

قیمت و مشخصات مچ بند 5

نمایشگر بیضی شکل و بند سیلیکونی دو جز prominent برجسته در شکل ظاهری این بند هستند.همچنین دوام تسمه های این محصول و وزن کم آن از دیگر دلایلی است که شیائومی نباید ساختار سیلیکونی بندها را مجبور کند.

  با وجود تمام ویژگی های اساسی که شیائومی در دسترس کاربران خود قرار داده است ، این دستبند هوشمند با استقبال چشمگیر کاربران روبرو شده است.2 اینچی صفحه را در نظر نگیریم ، تشخیص آنها از یکدیگر بسیار دشوار خواهد بود.


راه اندازی مچ بند 5


لبه های کناری صفحه بسیار کم است و سرعت صفحه با قاب بالاتر از مدل های قبلی است.صفحه نمایش این گوشی هوشمند AMOLED است. برای برقراری ارتباط NFC بین دو دستگاه کافی است که آنها را در فاصله کمتر از 1 متر قرار دهید تا داده ها منتقل شوند. بنابراین ، دستبند جدید شیائومی از یک سنسور شتاب سنج ، یک ضربان قلب ، یک سنسور فشارسنج فرار و یک سنسور ژیروسکوپ استفاده می کند.


تفاوت مچ بند 5 گلوبال با معمولی


به عنوان مثال ، در صفحه جلو شیشه 2. نگاهی دقیق به مشخصات mi band 5 خواهیم انداخت.شیائومی میبند 5 شباهت های زیادی با نسل قبلی دارد.شیائومی Mi Band 5 هم اکنون در اروپا و انگلیس در دسترس است. جدیدترین ردیاب تناسب اندام شیائومی با حمل میراث پیشینیان خود ، بسیاری از ویژگی ها را با قیمت بسیار ارزان ارائه می دهد.


لوازم جانبی مچ بند 5


از نمایشگر گرفته تا سنسورها ، پردازنده ، در Mi Band جدید به روزرسانی می شود و ویژگی آن را بیش از هر زمان دیگری غنی می کند.1 اینچ است و صفحه نمایش 0.این تفاوت زیادی ندارد اما صفحه نمایش اکنون حاشیه های کوچکتر و مساحت بیشتری برای نمایش اطلاعات بیشتر دارد.5D همراه است که از صفحه در برابر خراش و سایش محافظت می کند.


همه چیز درباره مچ بند 5


همچنین می توانید رابط باند را با افزودن ماژول های عملکرد بر اساس اولویت ، روحیه روزمره و سبک شخصی خود شخصی سازی کنید. ما باید بررسی کنیم که آنها چگونه در بررسی ما کار می کنند ، اما در حال حاضر ، این قطعاً یک قدم نسبت به آنچه با Mi Band 4 دریافت می کنید ، است. بر اساس داده های جمع آوری شده ، برنامه به شما پیشنهاداتی در مورد بهبود کیفیت خواب می دهد.


مچ بند 5 دیجیکالا


Mi Band 5 همچنین دارای SpO2 داخلی یا ردیاب اکسیژن خون است. این کار همزمان با عملکرد ردیابی خواب Mi Band 5 برای ارائه بازخورد جامع تر درباره کیفیت خواب کار خواهد کرد.از دیگر ویژگی های جدید می توان به ردیابی چرخه قاعدگی ، آموزش تنفس ، کنترل از راه دور برای دوربین گوشی هوشمند خود و شاخص جدید حیات PAI اشاره کرد.Mi Band 5 به غیر از حالت های جدید ورزشی و ویژگی های ردیابی ، یک تغییر عمده در طراحی ایجاد می کند.به طور سنتی ، تمام بندهای Mi برای شارژ کردن باید از بندهای سیلیکونی خود خارج شوند.


دستبند شیائومی مچ بند 5


این باند دارای یک باتری 100 میلی آمپری است که به گفته شیائومی ، با شارژ کامل می تواند تا 14 روز چراغ ها را روشن نگه دارد. نوع روسی Mi Band 5 با NFC به بازار عرضه شد ، اما مدل جهانی فاقد این گزینه است.در چین ، نوع معمولی Mi Band 5 بدون NFC 189 یوان (26 دلار) است.Mi Band 5 همچنین در اروپا و انگلیس به عنوان Mi Smart Band 5 در دسترس است (البته بدون NFC ، ردیابی SpO2 و کمک صوتی).


فارسی سازی مچ بند 5


99 پوند (50 دلار پوند) قیمت دارد اما با قیمت پرنده 34. این نشان می دهد که راه اندازی Mi Band 5 در هند می تواند قریب الوقوع باشد. از دیگر ویژگی های جدید Mi Band 5 می توان به شارژ مغناطیسی ، حالت بهداشتی زنان و سیستم نظارت بر خواب به روز اشاره کرد.


رونمایی می بند 5


در این صورت ، تعجب می کنید که چگونه دو باند هوشمند توسط Xiaomi در برابر یکدیگر قرار می گیرند ، حداقل روی کاغذ ، در اینجا یک مقایسه وجود دارد.هر دو نوع Mi Band 5 با گزینه های بند مشکی ، آبی ، صورتی ، نارنجی ، بنفش ، زرد و سبز عرضه می شوند و از 18 ژوئن در چین به فروش می رسند.در حالی که نسخه استاندارد Mi Band 4 (یا Mi Smart Band 4) برای خرید در هند با قیمت Rs در دسترس است.همانطور که گفته شد ، Mi Band 5 که به تازگی راه اندازی شده است دارای یک صفحه نمایش بزرگتر با رنگ آمیزی 1.


فروش مچ بند 5


78 اینچی رنگی بهره می برد و 77 صفحه ساعت رنگی را ارائه می دهد.نمایشگر Mi Band 5 و Mi Band 4 دارای یک محافظ شیشه ای 2.همچنین برای اولین بار ، شیائومی یک شارژر مغناطیسی را روی باند تناسب اندام خود معرفی کرده و دیگر نیازی به برداشتن کپسول از بند برای شارژ نیست.Mi Band 4 همچنین دارای قابلیت تشخیص خواب 24 ساعته و بدون پشتیبانی از REM است.


سنسور اکسیژن می بند 5


هر دو ردیاب تناسب اندام توسط شیائومی 24 ساعته میزان ضربان قلب را کنترل می کنند.شیائومی ادعا می کند که نوع NFC Mi Band 5 تا 14 روز عمر باتری را ارائه می دهد در حالی که گفته می شود نسخه استاندارد با یک بار شارژ تا 20 روز دوام می آورد.از طرف دیگر ، نوع استاندارد Mi Band 4 با یک بار شارژ 20 روز به طول می انجامد.


کار با مچ بند 5


روی کاغذ ، باند جدید دارای طیف وسیعی از ویژگی های جدید است که باید استفاده روزانه را حتی از قبل راحت تر کند ، بنابراین باند را باند کردیم و در اینجا آنچه را باید بگوییم پس از یک دوره طولانی تست است.


مچ بند 5 نسخه nfc


لبه های صفحه جلوی آن تا حدی خمیده است تا ظاهر کامل تری به آن ببخشد - این قطعاً بهترین Mi Band است که تاکنون توسط شیائومی تولید شده است.1 اینچ داریم که تقریباً 15 درصد بزرگتر از Mi Band 4 است.قسمت جلویی جذاب تر است - قسمت عقب با سنسور ضربان قلب معمول ، آرم Mi ، پین های پوگو کاملا استاندارد است.در بند لاستیکی منحنی کمی وجود دارد تا باند کمی راحت تر باشد ، اما مقدار زیادی خاک جمع می کند.شیائومی شرط می بندد که تمام جوجه های خود را روی ویژگی های جدید قرار دهد - Mi Band 5 ورزش های بیشتری را ثبت می کند ، خواب را با هوشمندی بیشتری دنبال می کند و PAI را به ارمغان می آورد - حالت هوش شخصی فعالیت.همچنین تمرینات تنفسی ، نظارت بر استرس ، شاتر دوربین وجود دارد و زنان می توانند روند بیولوژیکی ماهانه خود را ردیابی کنند.Mi Band 4 7 حالت ورزشی به ارمغان آورد ، اما Mi Band 5 لیست را به 11 حالت افزایش داد.


می بند 5 شیائومی قیمت


گذشته از حالت های واضح دویدن و دوچرخه سواری ، اکنون Rowing Machine وجود دارد که گروه باند ها ، زمان درایو را می شمارد و زمانی را برای بازیابی پیشنهاد می کند.ممکن است بی فایده به نظر برسد تا اینکه سرانجام تصمیم بگیرید یک دقیقه آرام شوید و تمرکز خود را بر روی نفس کشیدن بگذارید و سپس متوجه می شوید که دنیا بهتر شده است زیرا مشکلات از سر دورتر هستند.PAI یک شاخص شادابی است که شیائومی ادعا می کند داده های ضربان قلب را محاسبه کرده و آنها را به "یک امتیاز شخصی شده نشان می دهد که سطح فعالیت مورد نیاز برای حفظ سلامتی را نشان می دهد".به نظر می رسد روی کاغذ هیجان انگیز است ، اما در واقع استفاده از منابع انسانی برای مراقبت از سلامتی شما خیلی کافی نیست.اگرچه ، اگر تصمیم بگیرید که به شاخص PAI اعتماد کنید و از نظر مذهبی آن را دنبال کنید ، ممکن است در نهایت فعالیتی بیش از آنچه انتظار داشتید داشته باشید.


کارایی می بند 5


قبلاً در Mi Band 4 نیز ردیابی خواب وجود داشت ، اما اکنون خواب REM (حرکت سریع چشم یا زمانی که در خواب هستید) محاسبه می شود. با وجود تلاش های متعدد در سناریوهای مختلف ، هر دو باند نمی توانند در یک بازه زمانی واحد برای خوابیدن یا محاسبه مراحل حرکت و ردیابی یا میانگین ضربان قلب به توافق برسند.محاسبات خواب عمیق و REM نیز در بهترین حالت مطلوب بوده و تنها زمان بیدار شدن از خواب است.


معرفی می بند 5


اندازه Mi Smart Band 5 بزرگتر شد و این امکان را برای شیائومی فراهم می کند تا سلول بزرگتری را شلوغ کند و اکنون باتری آن 125 میلی آمپر است.ما سال گذشته نیز نتایج مشابهی را با تست Mi Smart Band 4 داشتیم ، اثبات می شود که شیائومی در از بین بردن عمر خمیر کار بسیار خوبی انجام داده است.


از آنجا که از Mi Band 5 همراه با اعلان ها استفاده کردیم ، متوجه شدیم که سرانجام چیزی بیش از الفبای لاتین را پشتیبانی نمی کند - همچنین نمادهایی به زبان های ژاپنی ، عربی ، تایلندی ، اندونزیایی ، ویتنامی ، یونانی و سیریلیک را نشان می دهد. و ضمن گفتن این جمله ، می خواهیم به این نکته اشاره کنیم که برای کمک به شما برای داشتن زندگی بهتر نباید به یک لوازم جانبی هوشمند اعتماد کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.