گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

لباس مناسب بپوشید

پوشیدن لباسهای مختلف برای موقعیتها و فعالیتهای مختلف دلیل دارد. لباس ها تأثیر روانشناختی شدیدی بر انگیزه و توانایی عملکرد ما دارند. به گفته دکتر ، لباس ساده می تواند تمرکز و هوشیاری ما را کاهش دهد.

 

 

وقتی یک تکه لباس می پوشیم ، معمولاً استفاده کننده از ویژگی های مربوط به آن لباس استفاده می کند. بسیاری از لباس ها برای ما مفهوم نمادین دارند ، چه "لباس کار حرفه ای" باشد و چه "لباس آخر هفته راحت" ، بنابراین وقتی آنها را می پوشیم ، مغز را به سمت کار با روش های منطبق با این معنی هدایت می کنیم.


من قطعاً می توانم با این موضوع ارتباط برقرار کنم. وقتی من با شلوارک و تی شرت از خانه کار می کردم ، احساس انگیزه کمتری می کردم. احساس می کردم باید آرام باشم ، تلویزیون تماشا کنم یا کارهای دیگری غیر از کار انجام دهم.


 اما وقتی شروع به پوشیدن شلوار جین و یکی از پیراهن های کار معمولی کردم ، بلافاصله احساس انگیزه بیشتری کردم. احساس کردم "باید" عمل کنم.


یک قانون اساسی خوب این است که انواع لباس هایی را که معمولاً برای کار می پوشید ، بپوشانید. لازم نیست کت و شلوار و کراوات بپوشید ، اما سعی کنید تا حد ممکن به روش معمول لباس بپوشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.