گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

اپل صفحه های معیوب آیفون 11 را جایگزین می کند

اپل اعلام کرد تلفن های آیفون 11 با مشکلات صفحه لمسی در برنامه تعویض صفحه نمایش رایگان این شرکت قرار می گیرند و کاربران به پنل جدید به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت.

  

اگر کاربر با پرداخت هزینه ای به صفحه تلفن خود روی آورد و اکنون در برنامه جدید اپل است ، می تواند پول شما را پس بگیرد. برای این کار افراد باید با پشتیبانی اپل تماس بگیرند.


از دارندگان آیفون 11 بخواهید برای تأیید شماره سریال تلفن خود در صفحه پشتیبانی ، نقص عملکرد صفحه را تجربه کنند. با بررسی شماره سریال این تلفن هوشمند در وب سایت اپل ، می توانید بفهمید که آیا دستگاه شما در برنامه جایگزینی صفحه رایگان است.


مثل همیشه ، دارندگان دستگاه های مشکل دار می توانند صفحه نمایش خود را به سه روش عوض کنند. این افراد می توانند به مراکز خدمات اپل مراجعه کنند ، یا در فروشگاه های اپل وقت قبلی بگیرند ، یا اگر به دلیل شیوع ویروس کرونا علاقه ای به خروج از خانه ندارند ، با پشتیبانی اپل تماس بگیرند و تلفن خود را از طریق مرکز تعمیرات این شرکت جمع آوری کنند. 


علاوه بر اعلام تعویض رایگان این صفحات ، اپل در بیانیه ای اعتراف کرد که پنل آیفون 11 که از نوامبر 2019 تا مه 2020 تولید شده است ، ممکن است به دلیل مشکلات واحد نمایشگر ، به دستورات کاربر پاسخ ندهد.


صفحه های تلفن که فقط بین نوامبر 2019 و مه 2020 تولید شده اند ، به عنوان بخشی از برنامه به صورت رایگان جایگزین می شوند. سایر مدل های این سری یعنی iPhone 11 Pro و Pro Max در این برنامه گنجانده نشده اند.


این دستگاه در سه ماهه سوم سال 2020 به عنوان پرفروش ترین گوشی جهان معرفی شد. امسال اپل آیفون 12 را با نمایشگر OLED و پردازنده قدرتمندتر روانه بازار کرد و انتظار می رود محبوبیت نسل قبلی همچنان ادامه داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.