گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

راهنمای بررسی و خرید شیائومی ، بند 4

پس از آنکه تحلیلگران فناوری از اشباع بازار گوشی های هوشمند طی چند سال گذشته خبر دادند ، بسیاری به بازار جدید روی آوردند و ابراز امیدواری کردند که بازار دستگاه های پوشیدنی بتواند خبر از انقلاب بعدی در دنیای دیجیتال بدهد. 
  
بسیاری از کارشناسان بر این باورند که پوشیدنی ها تحول بزرگ بعدی را پس از تلفن های هوشمند تحمل می کنند. اما محدودیت های فنی و خلا creative خلاقانه در این زمینه باعث شد تا دستگاه های پوشیدنی نتوانند همانطور که انتظار می رفت توانایی های خود را نشان دهند و انتظارات را برآورده کنند.

این برنامه را می توان از دو بعد بررسی کرد: رابط کاربری 4 و یک برنامه با کیفیت که برای برقراری ارتباط با دستبند باید روی تلفن هوشمند نصب شود. به لطف استفاده از صفحه نمایش رنگی نوت 4 ، شیائومی ویژگی ها و ویژگی های بیشتری را در این دستبند سلامتی هوشمند ادغام کرده است. از آنجا که کل سطح صفحه نمایش از قابلیت لمسی پشتیبانی می کند ، می توانید بین صفحه های مختلف به سمت بالا یا پایین بکشید و به قابلیت های مختلف این دستبند دسترسی پیدا کنید.

شیائومی از آن دسته برندهایی است که با تجربه بسیار اندک و کمتر از یک دهه از آغاز فعالیت خود ، در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری در بازار دستگاه های پوشیدنی داشته است. چینی ها با پیشی گرفتن از مارک های کهنه کار پوشیدنی مانند Fitbit و Samsung خود را به عنوان دومین بازیکن بزرگ در بازار پوشیدنی معرفی کرده اند. طبق آخرین گزارش IDC ، شیائومی سال 2018 را با بیش از 23.3 میلیون پوشیدنی به پایان رسانده و 13.5 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است.

شیائومی به تازگی از نسل چهارم این محصول با نام می بند 4 شیائومی  رونمایی کرده است. برخلاف بسیاری از محصولات موجود در بازار ، بندهای شیائومی به گونه ای طراحی شده اند که ویژگی های لازم و کاربردی را در یک دستبند بهداشتی هوشمند با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند ، حاوی ویژگی های رنگارنگ و در عین حال نیستند. زمان زیاد استفاده نمی شود این ساخته شده است که سه نسل قبلی این محصول بسیار محبوب؛ باند بهترین گزینه برای خرید در محدوده زیر 50 دلار است. نسل چهارم این دستبند هوشمند همراه با پیشرفت هایی است و در عین حال هنوز نقاط ضعفی دارد که می تواند برای برخی از کاربران کاملاً منفی باشد.

بدون شک تهیه محصولات با قیمت و کیفیت مقرون به صرفه باید عامل اصلی در نظر گرفته شدن شیائومی برای دستیابی به چنین موقعیتی باشد. نام شیائومی همیشه با کیفیت محصولات ارزان قیمت همراه بوده است. این شرکت که طیف گسترده ای از محصولات را تولید و به بازار عرضه می کند ، همیشه در کمتر از یک دهه سعی در بازاریابی محصولات کاربردی داشته است. پوشیدنی ها را باید یکی از بازارهایی دانست که شیائومی از همان ابتدا برنامه خاصی برای آن در نظر گرفته است. یکی از محصولاتی که موفقیت شیائومی را در بازار پوشیدنی تضمین کرده است ، MI Band است که در واقع یک دستبند هوشمند سلامتی شیائومی است.

اگرچه استفاده از یک صفحه نمایش رنگی ، علی رغم پیشرفت چشمگیر دوربین ، ظاهر جدیدی به دوربین بخشید که شاید برخی از کاربران آن را دوست نداشته باشند. از آنجا که صفحه رنگی تمام سطح دستبند را پوشش نمی دهد. بنابراین ، حتی در صورت خاموش بودن ، می توان حد عرض را از سطح واحد تشخیص داد. به عبارت دیگر ، صفحه دارای 4 حاشیه است که حتی در صورت خاموش بودن صفحه نمایش نسبتاً ساده است و می تواند برای برخی از کاربران ناامید کننده باشد. البته ممکن است فکر کنید که صفحه نمایش کوچکتر از نسل قبلی است. در حالی که این چنین نیست.

نسل چهارم شیائومی هنوز از همان زبان طراحی نسل قبلی استفاده می کند. مطمئناً برجسته ترین عنصر طراحی تثبیت کننده های شیائومی ، نوار سیلیکونی قابل تعویض است که واحد اصلی در آن قرار گرفته است. همچنین این مورد با Xiaomi Miband 4؛ با این حال ، طراحی واحد اصلی Mind 4. تغییر کرده است. شیائومی در MiBand 3 از یک صفحه نمایش برجسته و منحنی در لبه ها استفاده کرد.

اگرچه استفاده از صفحه نمایش رنگی باعث می شود سطح شاتر ظاهر یکنواختی نداشته باشد و مرزهای صفحه را می توان با سطح شاتر تشخیص داد ، اما هنگام روشن شدن صفحه ، ترکیب رنگ جلوه زیبایی به شاتر 4 می بخشد و این باعث می شود در مقایسه با نسل قبلی مدرن تر به نظر برسید. بودن. شیائومی با وجود تغییر صفحه هنوز کلید لمسی را حفظ می کند. این کلید در پایین صفحه 4 بسته می شود ، عملکرد کلید خانه را دارد و اگر آن را لمس کنید ، کاربر به صفحه اصلی یا صفحه اصلی هدایت می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.