گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

خودروی برقی آن با ترکیب طراحی فولکس واگن ، پورشه و فیات در چین معرفی شد


بار دیگر ، یک وسیله نقلیه الکتریکی جدید از چین معرفی شد. این اتومبیل که Good Cat نام دارد ، توسط برند ORA ساخته شده است که زیرمجموعه گریت وال موتورز چین است. 

  

این وسیله نقلیه الکتریکی در سایت مونتاژ Great Wall در Taizhou با نام تجاری Aura تولید می شود که به تولید خودروهای برقی اختصاص دارد. گودکات طراحی جالبی و جمع و جور دارد که به نظر می رسد از ماشین های اروپایی مانند پورشه 911 ، فولکس واگن بیتل و فیات 500 الهام گرفته شده است.


گریت وال در جلو از چراغ های جلو گرد ساده استفاده می کند و از آنجایی که اتومبیل برقی است ، از جلو پنجره مشبک معمولی برخوردار نیست و در عوض فقط در انتهای پایینی سپر جلو یک جلوپنجره کوچک دارد. Goodcat همچنین دارای مجموعه ای از حلقه های پنج پر است و نمونه تصویر دارای طراحی بدنه دو رنگ با سقف سفید است.


قسمت جلوی قاب بسیار جالب توجه است ، زیرا به جای چراغ های عقب سنتی ، یک نوار نور باریک در شیشه عقب گنجانده شده و همچنین دارای دو لامپ / بازتابنده افقی روی سپر است. علاوه بر این ، یک چراغ در پایه سپر وجود دارد و یک چراغ ترمز در بالای شیشه عقب قرار دارد.


Aura Goodcat با یک موتور الکتریکی در محور جلو مجهز است که 143 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این خودروی الکتریکی طبق استاندارد NEDC 501 کیلومتر طول دارد و از 25 سپتامبر وارد بازار چین می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.