گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

برندگان جوان کلیدهای اصلی خانه اول را می گیرند!


یک سال بعد و برندگان Colby ، جیمی و پسر خردسالشان پس از برنده شدن 20،000 دلار سپردن خانه در سال 2017 ، رویای خود را در FIRST HOME با نام تجاری جدید خود زندگی می کنند.

  

ستاره داستان اینجا جیمی است که در ابتدا از شک و تردید کولبی غافل شد و پس از دیدن یک تبلیغ در فیس بوک در سال گذشته وارد رقابت شد. "شما هرگز شانس خود را نمی دانید."


این امیدواری با امید به صرفه جویی کافی در طی چند سال برای واریز خانه ، اجاره کرده بودند.


پس از برنده شدن در رقابت و ملاقات با خانه های زندگی Aussie ، آنها شگفت زده شدند که دریافتند برای یک طرح سهام مشترک واجد شرایط هستند ، به این معنی که بازپرداخت وام مسکن آنها در حال حاضر کمتر از اجاره هفتگی قبلی آنها است.


رویای مالکیت خانه در حال حاضر یک واقعیت محکم برای زوج جوان است زیرا آنها کلیدهای اصلی نام تجاری جدید 4 خوابه و 2 حمام خانه بینهایت را دریافت می کنند.


جیمی می گوید 20،000 دلار برای آنها قدم بزرگی به جلو در زندگی گرفته است و اکنون در حال برنامه ریزی برای تغییر بیشتر زندگی مانند ازدواج ، تحصیل و تبلیغات شغلی برای Colby هستیم.


توصیه جیمی به اجاره نشینان در خارج از کشور این است که "مسابقه Rent vs Buy را بر روی وب سایت بگذرانید و برای خودتان ببینید که حتی مالکیت درامد کم درآمد می توانید خانه شخصی خود را نیز تهیه کنید."


جیمی می گوید ، برای کسانی که در حال خواب دیدن خانه خود هستند و تبلیغات مسابقه ای را مشاهده کرده اند "فقط آن را وارد کنید!"


این زوج برای دوستان و خانواده خود اثبات زندگی می کنند که شما باید برای پیروزی در آن باشید ، و ما نمی توانیم توافق بیشتری داشته باشیم.


با چنین رقابت موفقیت آمیز در سال 2017 ، خانه های زندگی Aussie در حال اعطای 20،000 دلار دیگر سپرده خانه به یک غربی خوش شانس غربی استرالیا امسال است.


اگر می خواهید فرصتی برای ساخت خانه خود داشته باشید ، پس از بسته شدن قرعه کشی 18 ژوئیه 2018 وارد اینجا شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.