گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

یک حقیقت تلخ در مورد شرکت های لوله بازکنی

کدام یک از شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران کلاهبردار هستند؟ آیا تبلیغاتی که در مورد لوله بازکنی بر روی دیوارها و تراکت ها می بینیم معتبر می باشند؟ حتما قبل از تماس با شرکت های لوله بازکنی برای حفظ جان و مال خود هم که شده 5 دقیقه وق بگذارید و این مطلب را در مورد کلاهبرداری شرکت های لوله بازکنی بخوانید.
  
حتما برای شما هم پیش آمده که تراکتی را دریافت کنید که بر روی آن تبلیغاتی همانند عناوین زیر در آن نوشته شده باشد:

بهترین لوله بازکنی تهران یا کرج و …
تخلیه چاه فوری
لوله بازکنی بدون کثیف کاری
تخلیه چاه و لوله بازکنی شبانه روزی
تخلیه چاه تضمینی
ارزان ترین شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه

و یا روی دیوار ورودی منزلتان چندین برگه تبلیغاتی تخلیه چاه و لوله بازکنی چسبانده باشند و شما هم زمانی که مشکل دارید با آنها تماس بگیرید. هزاران نوع تبلیغ را در این برگه ها می نویسند تا به هدف خود برسند. هدفی که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد.

هشدار:
حتما برای حفاظت از جان و مال خودتان هم که شده به هیچ عنوان از تبلیغات برچسبی روی دیوارها برای لوله بازکنی استفاده نکنید. اغلب این افراد کلاهبردار هستند و زمانی که برای باز کردن لوله به منزل شما می آیند در آخر کار با چیزهایی مثل از دستگاه استفاده کردم، باید استهلاک دستگاه بدم و … سعی در بالا بردن نجومی قیمت لوله بازکنی می نمایند.


آیا می توانیم به شرکت های لوله بازکنی اعتماد کنیم؟
قطعا نمی توان به هر شرکتی اعتماد کرد، چرا که شما نمی دانید چه فردی قرار است به منزلتان بیاید و چه هزینه ای می خواهد از شما دریافت کند. آیا این فرد سوء پیشینه دارد یا خیر؟ آیا طبق قیمت های مصوب خدمات رسانی می کند یا نه؟

همیشه باید به شرکتهایی اعتماد کنید که نماد و نشانی از خود دارند و در همه جا دیده می شوند. در ادامه روش هایی جدید از کلاهبرداری های برخی شرکت ها را توضیح می دهیم که چگونه می توانند به راحتی شما را گول بزنند و پول زیادی را از چنگتان خارج کنند.

کلاهبرداری نوع اول:
خیلی از شرکت هایی که خود را در چنین تبلیغاتی که گفته شد معرفی می کنند در تماس تلفنی که با آنها دارید، قیمت های ارزانی را به شما جهت تخلیه چاه یا لوله بازکنی تضمینی می دهند. مثلا اگر قیمت 120 هزار تومان است به شما قیمت 30 هزار تومانی می دهند و مسلما شما هم با اشتیاق از اینکه هزینه ای کمی را قرار است بپردازید، قبول می کنید که مشکلتان را حل کنند. قافل از اینکه برخی افراد سودجو و شیاد هدفی دیگر در سر دارند.

این اشخاص پس از ورود به خانه شما و انجام لوله بازکنی، قیمت را بالاتر از آن چیزی که هست مثلا 700 هزار تومان می دهند.

پس چه شد؟ مگر هزینه تخلیه چاه 30 هزار تومان نبود 700 هزار تومان از کجا آمد؟
در حقیقت آن قیمت اولیه نوعی تحریک برای شما بوده که بتوانند برای انجام خدمات وارد منزلتان شوند و پس از انجام کار هر قیمتی که بدهند شما مجبورید که آن را بپردازید. و این قیمت با ترفندهای مختلف بالا می رود، یعنی بعد از انجام کار می گویند که کار بیشتر از آن چیزی بود که فکرش را می کردیم، مشکل چاه شما جدی بوده پس هزینه بیشتری باید بپردازید!

با این حرف ها قطعا از اینکه شما باید پولی چند برابر از آن 30 هزار تومان بپردازید اعصبانی می شوید و کار به بحث و بالا رفتن صدا می کشد که چون نمی خواهید همسایه ها و کسانی که شما را میشناسند فکر بد کنند، مسلما حاضر به پرداخت هزینه خواهید شد.

کلاهبرداری نوع دوم:
نوعی دیگر از این کلاهبرداری این است که فرد مورد نظر باز هم برای لوله بازکنی، قیمت ارزانی را می دهد و شما باز هم خوشحال از اینکه قرار است کمترین هزینه ممکن را برای رفع گرفتگی لوله یا پر شدن چاه بپردازید قبول می کنید و او را به خانه خود راه می دهید.

اولین کاری که این اشخاص انجام می دهند روشن کردن دستگاه فنر زنی و تلاش برای حل مشکل است. بعد از نیم ساعت الی یک ساعت دستگاه را خاموش می کنند و به شما می گویند مشکل با فنر زنی حل نمی شود، لوله گرفتگی شدید دارد که باید قسمتی از لوله کشی را تخریب کنیم و دوباره لوله کشی استاندارد انجام دهیم.

با شنیدن این حرف حتما به فکر کثیف کاری ها، هزینه های چند میلیونی و … آن می افتید و در چنین حالتی هر انسانی مطمئنا منتظر شنیدن پیشنهادی جز این است، و این طرز فکر را تخلیه چاه های کلاهبردار به خوبی میشناسند. پس پیشنهادی دیگر به شما می دهند که مثلا یک کار دیگر هم میتوانیم بکنیم و آن این است که از اسیدها و محلول های شیمیایی به خوصوصی که داریم استفاده کنیم و با ریختن آن به داخل لوله مشکل حل شود.

در کثری از ثانیه شما که باز فکر می کنید با قبول کردن این پیشنهاد از کثیف کاری، کنده کاری و هزینه چند میلیونی خلاص شده اید، پیشنهاد را قبول می کنید. با این کار فرد مورد نظر محلول ها را از ماشین به داخل خانه می آورد و با ریختن آن ها و مجددا کمی فنر زدن مشکل را حل می کند و به شما می گوید که هزینه لوله بازکنی را 30 هزار تومان گفتیم که با ریختن این محلول ها باید 500 هزار تومن دیگر بپردازید که این یعنی افزایش قیمت بی دلیل تا 530 هزار تومان! باز هم مانند روش قبل عصبانی شدن شما، بالا رفتن صدا و ترس از رفتن آبروی خودتان در میان همسایه ها و خلاصه پرداخت هزینه و رفتن کلاه گشاد بر سرتان!

کلاهبرداری جدید نوع سوم:
این روش کلاهبرداری شاید در نگاه اول خنده دار ترین روش و همچنین باورنکردنی باشد، اما کسانی هستند که از این روش ها استفاده می کنند و شما باید مراقب چنین افرادی باشید.

در این روش هم مانند دو روش قبل با ارائه پیشنهاد های لوله بازکنی ارزان شما را خام می کنند و سپس برای تخلیه چاه فوری وارد منزل شما می شوند. با کمی تلاش برای رفع مشکل لوله تانکر مکنده فاضلاب را وارد چاه می کنند.

 اگر مقدار تخلیه چاه از نظر آن ها هزینه خوبی را به همراه داشته باشد که هیچ، اما اگر کم باشد با استفاده از ترفندهایی قصد سر کیسه کردن شما را خواهند داشت. در این وضعیت فرد مورد نظر در کنار همکاران خود به شما می گوید که برای برای ادامه کار باید وارد چاه فاضلاب شود تا مواردی را بررسی نماید.

با ورود این فرد به داخل چاه و گذشت زمان زیادی از آن، همکاران او احساس نگرانی می کنند و با تلقین کردن این احساس به شما، باعث اضطراب و نگرانی شما نیز می شوند و به اصطلاح جوسازی می کنند تا به هدفشان برسند. این افراد به شما می گویند که احتمال دارد به خاطر گازهای داخل چاه فاضلاب، همکار ما در آنجا فوت کرده باشد. با گفتن این موضوع مطمئنا شما نه تنها می ترسید بلکه دست به دعا می شوید که خدا کند اتفاقی برای وی نیفتاده باشد که باعث دردسرتان شود.

دوباره این افراد جو سازی را بیشتر می کنند که به خاطر فوت همکار ما در خانه شما و نداشتن بیمه به عنوان کارفرما، شما مقصر هستید و وارد چاه میشوند و همانطور که ازشان انتظار می رود، همکارشان را بیهوش وسط حیاط دراز می کنند.

 سپس با نقش بازی کردن شما را وادار به حق السکوت می کنند که مبلغی را به آنها بپردازید و این موضوع را به کسی نگویند. اما اگر فرد زرنگی باشید و در این موقعیت بگویید که بهتر است پلیس در جریان این حادثه قرار بگیرید، با عوض کردن نقش بازی کردن خود، کم کم فرد بیهوش به هوش می آید و آنها هم خدارو شکر می کنند و به سرعت خانه شما را ترک می کنند.

شاید از نظر شما این یک داستان باشد، اما حقیقتی است که بر سر چندین خانواده بی گناه آمده و هزینه های زیادی را بابت کلاهبرداری این افراد شیاد پرداخته اند. شاید نفر بعدی شما باشید! برای اثبات این موضوع پیشنهاد می کنیم حتما فیلمی که از شبکه های سراسری ایران پخش شده و در صفحه لوله بازکنی سایت سرویس لوله برای مشاهده کاربران قرار داده ایم را ببینید.

قطعا اینجا یک سوال برای شما پیش آمده که با این اوصاف به کدام شرکت ها اطمینان کنیم؟


به کدام شرکت های لوله بازکنی اعتماد کنیم؟
در کنار شرکت های کلاهبردار، شرکت های دیگری هم هستند که کاملا معتبر می باشند و از افرادی استفاده می کنند که تاییدیه صلاحیت دارند و بدون سوء پیشینه می باشند.

بهتر است به شرکت هایی اعتماد کنید که دارای سایت های معتبری هستند. منظور از سایت معتبر این نیست که بگردید و در میان شرکت هایی که سایت دارند آنها را انتخاب کنید. نه اصلا این طور نیست. منظور ما این است که کسانی که سایت معتبر دارند، همیشه در صفحه یک گوگل هستند.

باید این را بدانید که گوگل هر سایتی را در صفحه اول خود نمایش نمی دهد. بلکه فقط سایت هایی که معتبر هستند را در صفحه یک بالا می آورد. به عنوان مثال سایت لوله بازکنی سرویس لوله از جمله سایت هایی است که رتبه خوبی را در گوگل کسب کرده و تنها دلیل آن هم متعبر و خاص بودن وبسایت می باشد. مسلما شما هم با ما از طریق صفحه اول گوگل آشنا شده اید. این طور نیست؟

سرویس لوله

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.