گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

خنک کننده آبی پرتابل چیست؟


به این کولرها , کولرهای رومیزی هم گفته میشوند چون می توان آنان را در فضایی کوچک نظیر روی یک میز نیز قرار اعطا کرد . مکانیسمی که‌این کولرها برای خنک کنندگی دارا هستند ,

  

همانند کولرهای آبی عادی به طور تبخیری است . آبی که در سیستم موجود است , با هوای گرمی که در فضا موجود است , انتقال حرارت انجام می‌دهد و از این شیوه بستر برای خنک شدن هوا مهیا می شود . بخش متعددی از گرمای هوا , باعث می شود تا آب تبخیر شود و هوایی که از سیستم بیرون می شود , خنک خیس است و رطوبت هوا را نیز ارتقا میدهد .


به صورت کلی خنک کننده آبی پرتابل نسبت به کولرهای آبی پشت بامی سایز کوچک تری دارا‌هستند و منطقی است که گنجایش سرمایشی کمتری دارا‌هستند . از این رو می توان بیان کرد استعمال از آنان در بخش هایی محدودتر نظیر یک اتاق شکل می‌گیرد . این کولرها در سایزهای متفاوتی ایجاد و به بازار عرضه می گردند که میتوانید گونه های قابل قبولی را خریداری فرمائید . بعضی از گونه های خنک کننده آبی رنگ پرتابل قادر است سوای آب نیز کار نماید .

برای تأمین آب گزینه استعمال در سیستم سرمایش آبی پرتابل , بعضی از نوع های این کولرها را بایستی به شکل دستی از آب لبریز کرد ; البته نوع های جدیدتر دارنده سیستم نصب شیلنگ میباشند تا آب خویش را از آب شهری تأمین نمایند .

وقتی که نمی‌خواهید از خنک کننده مرکزی منزل مثل کولرهای پشت بامی پهناور استعمال نمائید , مثل وقتی که در اتاق خواب خویش می باشید و روشن کردن این کولرهای وسیع هدر رفت انرژی را مشتمل بر می شود , از این رو می‌توانید برای اتاق خواب خویش از این کولرهای کم هزینه تر به کار گیری نمائید و خنک کننده کلیدی را خاموش فرمایید .

کولرهای آبی پرتابل دارنده کیفیت قابل قبولی میباشند و به راحتی فضای یک اتاق را خنک می نمایند . همینطور بجهت اینکه دارنده وزن یه خرده می‌باشند , می توان آن‌ها‌را جابجا کرد و از اتاقی به اتاق دیگر برد .

بعضی از این کولرها دارنده مخزن آب می باشند که آب مازاد آن‌ها در داخل آن تخلیه می شود . این مخازن باعث می شود تا حمل آن‌ها پاره ای با ایراد مواجه شود . هر چه حجم این دستگاه ها ارتقا یابد , وزن آنها هم بخش اعظم می شود و جابجایی آن طاقت فرسا تر خواهد شد .

برای این‌که بتوانید یک خنک کننده آبی مطلوب را خریداری نمائید می بایست کارایی نمائید سایز آن را متناسب با فضایی که میخواهید سیستم سرمایش را در آن جا قرار دهید گزینش نمائید . کولرهای آبی پرتابل نیاز به شبکه کشی ندارند و به همین دلیل مخارج جانبی هم نخواهند داشت . پس میتوانید تعدادی سیستم سرمایش برای اتاق های متعدد خویش خریداری نمایید . همینطور کارایی نمایید از جور های نو و آپدیت تر این جور سیستم سرمایش خرید نمایید چون عملکرد آنان اکثر است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.