گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

لوله کشی و لوله بازکنی در شهرک غرب و سعادت آباد

لوله کشی و لوله بازکنی در شهرک غرب و سعادت آباد

بعضی مناطق تهران ساخت و ساز های زیادی در انها انجام می شود. شهرک غری و سعادت آباد جزءی از این مناطق می باشند که همیشه ساخت و سازهای زیادی در آنجا انجام می شود. یکی از قسمت های مهم در ساخت و ساز آپارتمان و هر نوع ساخت و ساز دیگر مربوط به لوله کشی می باشد.

  
انجام لوله کشی اصولی و استاندارد همیشه یکی از ملزومات مهم هر ساختمان می باشد. اگر اجرای لوله کشی آب و فاضلاب بدرستی انجام نشود ممکن است که بعد از مدت کمی استفاده از ساختمان مشکلاتی در سیستم لوله کشی رخ دهد.

البته شرکتهای خوبی در این زمینه خدمات لوله کشی و لوله بازکنی را انجام می دهند. از جمله این شرکتها می توان به سایت لوله کشی پرتقال اشاره کرد. این سایت خدات لوله کشی و لوله بازکنی در تهران را انجام می دهد.

اما اگر در منطقه سعادت آباد هستید هم مجموعه ای به صورت تخصصی این خدمات را انجام می دهد.مجموعه سعادت آباد سرویس خدمات لوله بازکنی و لوله کشی را در منطقه سعادت آباد انجام می دهد.اگر به خدمات رفع گرفتگی لوله در سعادت آبادنیاز دارید می توانید اینجا کلیک کنید و وارد سایت سعادت آباد سرویس شوید.

برطرف سازی گرفتگی لوله با استفاده از روش های مختلف با کمترین هزینه. راههای گوناگونی برای رفع گرفتگی لوله ، سینک و فاضلاب وجود دارد که کارشناسان ما پس از بررسی، بهترین و آسانترین روش را انتخاب می کنند تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود و کار با کمترین میزان خرابی انجام گردد .


 جالب است بدانید در آپارتمان ها به علت اشتراک لوله های فاظلاب و ... در بسیاری موارد علت گرفتگی لوله ها ما نیستیم و مثلا بی مبالاتی یکی از همسایه‌ها یا حتی  مثلا  انداختن نوار بهداشتی در چاه توسط مهمان به علت خجالت باعث اختلال و گرفتگی لوله ها شده است. در بعضی از مواقع این موارد باعث بوی بدی در توالت می شود. اگر چنین موردی را مشاهده کردید باید برای رفع آن اقدام کنید.


همینطور که گفتیم این مقاله برای مناطق مختلف مانند شهرک غرب و سعادت آباد صحبت کردیم اگر این مشکلات در این منطقه بود و اگر در شهرک غرب حضور دارید می توانید برای رفع بوی بد فاضلاب در شهرک غرب  اقدام کنید.


 در این مقاله سعی بر این است راهکار های به شما آموزش دهیم که ابتدا خودتان اقدام به باز کردن لوله ها گرفته شده کنید و در صورتی که موفق به این عمل نشدید به شما میگیویم با چه معیاری و با چه هزینه ای جهت لوله بازکنی از شرکت های فعال در این حوزه کمک بگیرید؛ که از شما هزینه دو چندان دریافت نگردد.



انواع خدمات لوله بازکنی و لوله کشی در ساختمان

اکثر مجموعه های لوله کشی و لوله بازکنی لوله آب و فاضلاب خدمات زیر را انجام می دهند. حتی اکثر کسانی که به صورت مستقل کار می کنند هم این خدمات را انجام می دهند.

  • به کارگیری بهترین روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب و رفع گرفتگی لوله ها
  • تخلیه چاه با ماشین 12000 لیتری با پمپ های لجن کش و با دستگاه لجن کش مکنده
  • تشخیص پرشدن چاه و تخلیه آن بدون خرابی، رفع نشست اطراف چاه
  • بازکردن درب چاه ودیوار چینی و طوقه چینی وکول گذاری وبنایی و لوله کشی برای چاه فاضلاب
  • در آوردن گوشی موبایل ، انگشتر طلا ، پلاک و... از داخل سیفون لوله فاضلاب - داخل توالت
  • تعمیر ، کف تراشی و ته زنی چاه دستشویی
  • لوله بازکنی شبانه روزی
  • تعمیر عایق و ایزوگام کف حمام توالت و سقف ساختمان
  • تعویض لوله ترکیده آب و فاضلاب
  • لوله کشی پکیج و نصب پکیج و ارائه ی مشاوره های فنی لازم
  • انجام بازدید کارشناسی و انجام امور و تدابیر لازم جهت جلوگیری از ریزش چاه و خطرات چاه فاضلاب
  • بررسی و تعمیر و نصب نت تا پشت بام برای خروج گازهای سمی فاضلاب



افرادی که دارای هتل مسافرخانه و مهمانسرا هستند،رستوران ها و حتی آپارتمان های واحدی بهتر است است که برای خدمات پشتیبانی و لوله بازکنی در تهران با یک شرکت طرف قرارداد باشند تا درصورت ایجاد گرفتگی در لوله فاضلاب و یا ترکیدن لوله در ساختمان با خیال راحت و با یک تماس با لوله بازکن در تهران به رفع مشکل خود اقدام کنند.


استفاده از دستگاه فنر زنی برای لوله بازکنی

    بررسی محل گرفتگی لوله فاضلاب تهران
    روشن کردن دستگاه لوله بازکنی تهران
    با توجه به متراژ لوله به چاه فنر لازم را انتخاب می کنیم
    وارد کردن فنر به محل گرفتگی لوله تا جایی که فنر جلوتر نرود
    حالا دستگاه روشن است باید فنر بچرخد تا گرفتگی حل شود
    خارج کردن مواد زائد و تست کردن محل گرفتگی لوله
    در صورت مشاهده گرفتگی باید تکرار شود
    با رفع گرفتگی لوله تایت را همراه با آب داخل لوله می ریزیم (چند بار تکرار شود)


 رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت و حمام
توالت و حمام در اکثر ساختمانها وجود دارد و نیاز اصلی هر ساختمانی است. به هر دلیلی ممکن است لوله فاضلاب دچار گرفتگی شود و نیاز به لوله بازکنی داشته باشد.

همین موضوع باعث زود سر ریز شدن چاه شده از اعلایم پرشدن چاه فاضلاب می توان به بوی بد فاضلاب در ساختمان , بالا زدن آب توالت و گرفتگی توالت , باز نشدن توالت , وجود حشرات موزی مثل سوسک در ساختمان و …. نام برد در زمین های غیر ماسه ای ، عدم کشش و مکش آب در خاک بوجود می آید که به علت کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری، مادر چاه در زمانی مشخص پر می شود. در زمین های شنی ، خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی است .

لوله بازکنی شهرک غرب یکی از مهمترین خدمات شرکت شهرک سرویس می باشد. لوله بازکنی شهرک غرب اگر بصورت خوب و منظم صورت نگیرد باعث ایجاد مشکلاتی می شود. شهروندان گرامی باید توجه کنند که لوله بازکنی شهرک غرب را به یک فرد متخصص در امر لوله بازکنی بسپارند.


با انجام کارهای ذکر شده اگر لوله دچار گرفتگی شد باید چه کاری انجام داد؟

در این مواقع باید لوله گرفته شده توسط ابزار آلات مناسب که بیشتر در اختیار شرکت ها می باشد باز نمود و این کار نیازمند تجربه لازم می باشد اگر فردی بدون داشتن مهارت لازم در زمینه لوله بازکنی شهرک غرب اقدام به انجام این کار نماید باعث بوجود آمدن خسارت های زیادی به ساختمان می شود. برای این کار کافیست با شرکت سریع کاران تماس گرفته تا در کمترین زمان مشکل بوجود آمده رفع شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.