گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

درآوردن انگشتر و موبایل از چاه توالت

دراوردن انگشتر ازچاه توالت بادستگاه

خدمات لوله کشی و لوله بازکنی در سایت پرتقال با کمک افراد با تجربه انجام می شود. خدمات لوله بازکنی در تهران و البرز انجام می شود.


 

 

زیاد اتفاق می افتد و بیرون آوردن آن برای صاحبان اشیا قیمتی امری مهم و ضروری می باشد. هنگامی که انگشتر در توالت ایرانی یا فرنگی می افتد در سیفون s مانند توالت گیر می کند.


خدمات لوله بازکنی در  تهرانسر - فرمانیه - تهران وبلا - نیاوران و مناطق دیگر انجام می شود.


مناطق تحت پوشش سایت پرتقال:خدمات لوله بازکنی شمال تهران در پرتقال

خدمات لوله بازکنی غرب تهران در پرتقال

خدمات لوله بازکنی شرق تهران در پرتقال

خدمات لوله بازکنی جنوب تهران در پرتقال

خدمات لوله بازکنی مرکز تهران در پرتقال



 در این شرایط برخی افراد با دست اقدام به بیرون اوردن انگشتر از چاه توالت می کند. این امر ممکن است سبب رفتن انگشتر یا شی قیمتی دیگری مثل ساعت به دورن چاه توالت شده و دیگر دسترسی به آن امکان پذیر نباشد.زیاد اتفاق می افتد و بیرون آوردن آن برای صاحبان اشیا قیمتی امری مهم و ضروری می باشد. 

هنگامی که انگشتر در توالت ایرانی یا فرنگی می افتد در سیفون s مانند توالت گیر می کند. در این شرایط برخی افراد با دست اقدام به بیرون اوردن انگشتر از چاه توالت می کند. این امر ممکن است سبب رفتن انگشتر یا شی قیمتی دیگری مثل ساعت به دورن چاه توالت شده و دیگر دسترسی به آن امکان پذیر نباشد.


زمانی که ظرفشویی میگیرد ساده ترین راه چیست؟

ساده ترین راهکار بازکردن شتر گلو یا همان سیفون زیر سینک ظرفشویی می باشد و برای رفع گرفتگی چاهک کف آشپزخانه استفاده از لوله بازکنی خانگی است.



هنگام استفاده از محلول های لوله بازکنی چه نکاتی قابل توجه است؟

محلول مایع را داخل مجرای فاضلاب ریخته و بر اساس دستور العمل پس از گذشت مدت زمانی که روی بطری درج شده است آب را باز کنید . باید توجه داشت باقی ماندن محلول شیمیایی باعث خوردگی لوله های فلزی یا حتی لوله های پلاستیکی و سبب پوسیدگی می شود.



مزیت استفاده از دستگاه تراکم هوا چیست؟

دستگاه تراکم هوا با قدرت و فشار امکان تنظیم آن ، به راحتی انواع گرفتگی های لوله های فاضلاب و توات فرنگی برطرف می نماید . البته باید توجه داشت برای رفع گرفتگی ناشی سنگ و خاک بهتر است از فنر لوله بازکنی استفاده کنیم.



دلیل اصلی گرفتن لوله:

لوله بازکنی در این شرایط که همه مواد دارای چربی بالا است به شدت لازمه هر ساختمانی میباشد زیرا این مواد چرب و آهک موجود داخل آّب،داخل لوله ها رسوب کرده و باعث کم شدن شدت آب و جمع شدن آب در لوله ها میشود.این کار از خراب شدن پکیج های گرمایشی و سرمایشی جلوگیری میکند.


بازکردن لولها باید به موقع انجام شود تا از تخریب لوله ها جلوگیری شود تا هزینه اضافی نتراشد.لوله بازکردن را میتوان به صورت شخصی هر کسی انجام دهد ولی ممکن است در حین بازکردن  به لوله ها صدمه بزند پس باید امر بازکردن لوله را به افزاد باسابقه و ماهر سپرد تا از وارد شدن صدمات احتمالی جلوگیری کرد.

منبع: سایت پرتقال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.