گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

خدمات جوشکاری سیار در تهران

جوشکار سیار شرق تهران و اهنگری شرق تهران


خدمات جوشکار سیار شرق تهران به عنوان خدمت جدید سایت تاسیسات سرویس می باشد. جوشکاران ما با تجربه چندین ساله و همچنین با کمک فارق التحصیلان رشته جوشکاری آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی می باشند.

با توجه به جمعیت زیاد شهر تهران و افزایش نیاز مردم به خدمات جوشکاری و آهنگری در شرق تهران و تعداد بسیار زیاد جوشکاران سیار انتخاب یک جوشکار خوب یکی از دغدغه های مردم شده است.

  

ممکن است افرادی به شما وعده کیفیت بالا با نازل ترین قیمت را بدهند در حالیکه هنوز کاری را انجام نداده و از هرینه های ان اطلاعی ندارند. مطمئن باشید که این افراد تجربه کافی را برای کارهای جوشکاری و آهنگری ندارند.


گروه تاسیسات سرویس برای ارزش نهادن به مردم و بالا بردن کیفیت خدمات خود سعی کرده است که بهترین ها را انتخاب کند. زیرا پس از اعتماد سازی و جلب رضایت مشتریان, این خود مردم هستند که ما را تبلیغ خواهند کرد.


بعد از تماس مردم با واحد پشتیبانی و طی سوالاتی که از شما پرسیده می شود ما نزدیکترین جوشکار سیار را برای ارائه خدمات به محل مورد نظر می رسانیم. جوشکاران سیار ما برخلاف دیگران با در اختیار داشتن تمام لوازم جوشکاری دیگر نیاز به بازگشت به محل و گرفتن وسایل ندارند.


انواع جوشکاری

جوشکاری در عصر امروز به علت استفاده زیاد از ان در تمام صنایع و کارخانجات اهمیت زیادی پیدا کرده است. برترین نوع جوشکاری به روش زیر می باشد:

جوشکاری ذوبی

جوشکاری حالت جامد


جوشکاری ذوبی: انواع جوشکاری قوس الکتریکی و جوشکاری با گاز به این روش انجام می شود به شکلی که برای اتصال بین دو فلز و یا قطعه باید با ذوب شدن انها صورت گیرد. اکثریت منبع انرژی برای این نوع جوش ها الکتریکی یا شیمیایی هست.


جوشکاری حالت جامد: از طریق فشار و یا ایجاد حرارت در فلزات تا موقعی که شکل انها خمیری شود برای اتصال فلزات استفاده می کنند. منابع انرژی در این جوش ها علاوه بر الکتریکی و شیمیایی مکانیکی نیز هست.


هزینه جوشکاری و آهنگری

هزینه جوشکاری سیار در شمال تهران و تمام مناطق تهران با توجه به نوع کار متفاوت می باشد. برای دریافت قیمت انواع خدمات جوشکاری می توانید با شماره تماس دفتر تماس بگیرید. اجرای برخی کارها سخت و نیاز به ابزارآلات زیاد و برخی دیگر سریع  انجام می شود و برخی ممکن است در روند کار نیاز بهخدمات دیگری پیدا کنند.


اما مهم این هست که گروه تاسیسات سرویس با در نظر گرفتن این موارد همیشه سعی کرده است تا بتواند در ابتدا رضایت مشتری را از نوع کار و کیفیت کار جلب نماید و سپس با ارائه کمترین قیمت به نسبت کیفیت بسیار بالای خدمات جوشکاری و آهنگری یک خاطره خوب را در ذهن مشتری بسازد.

پس اگر کسی بدون اینکه کاری انجام دهد و حتی بدون اینکه مراحل کار را برای شما توضیح دهد قیمتی می دهد مطمئن باشید که فرد مورد اعتمادی را انتخاب نکردید.


انواع روش های جوشکاری

اصولا جوشکاری ها به چند نوع انجام می شوند. در این قسمت به انواع جوشکاری و توضیح مختصری ازانها اشاره خواهیم کرد:


انواع جوشکاری برق

اصولا بیشترین جوشکاری ها با این روش انجام می شود و بیشتر برای لوله کشی گاز, ساختن اسکلت فلزی و بسیاری دیگر از اتصالات از جوش برق کمک می گیرند. اما خود جوشکاری برق به دو قسمت تقسیم می شود. که در زیر به این 2 روش خواهیم پرداخت:


جوشکاری با برق متناوب: با کمک دستگاه ترانس و با اتصال ان با برق شهری کار جوشکاری انجام می شود. البته دستگاه ترانسفورماتور یا همان مبدل الکتریکی با پایین آوردن پتانسیل برق و شدت بخشیدن جریان ان کار را برای جوشکاری اماده می کند.


در انجام جوشکاری با برق قطب منفی برق را به اهنی که جوشکاری می شود نزدیک کرده و طرف دیگر ان را به الکترود جوشکاری برای جوش دادن اتصال می دهند.


گرمایی که در هنگام جوش با الکترود به وجود می آید حدود 250 درجه سانتی گراد می باشد. حتما مواظب باشید که در هنگام جوشکاری به هیچ وجه نزدیک نشوید زیرا ممکن است که عوارض بدی داشته باشد.


جوشکاری با برق مستقیم یا DC

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام جوش کردن اسکلت های فلزی ساختمان ها رعایت نمی شود و اغلب توسط جوشکاران بی تجربه آسان گرفته می شود جوشکاری با برق متناوب برای جوش کردن اسکلت فلزی ساختمان می باشد.


این مشکلات باعث خرابی ساخمان ها و در نهایت ریزش ساختمان می شود. برای جوش این فلزات بزرگ باید از روش جوشکاری با برق مشتقیم استفاده کرد. حتی برخی جوشکاران با بی توجهی به این روش برای جوش کردن فلزات سنگین باعث به وجود آمدن اشتباهات جبران ناپذیری شده اند.


اما خود دستگاه جوش برقی مستقیم به 2 روش صورت می گیرد:

1- با کمک برق متناوب شهری و دستگاه معروف رکتی فایر ( rectifier ) و تبدیل برق شهری به برق متوالی و سپس اتصال برق شهری به دستگاه دینام کار جوشکاری فلزات سنگین برای اسکلت ساختمان را انجام می دهند.


2- دستگاه تولید برق یا همان موتور سیار برای جوش فلزات سنگین کاربرد زیادی دارد. این دستگاه از بنزین و یا گازوئیل برای مصرف سوخت و تبدیل به برق متوالی استفاده می کند. البته کار تولید برق متوالی را با کمک دینام انجام می دهند.


روش ان شبیه روش جوشکاری با برق متناوب می باشد اما به خاطر حساسیت بالای نوع فلزاتی که جوش می شوند از این دستگاه ها استفاده می کنند. تولید دمای بالای 3500 درجه باعث می شود که قطعات به یکدیگر اتصال یابند.


انجام جوش توسط این دستگاه نیاز به دقت بالایی دارد. زیرا اگر فاصله بین دو قطب مثبت و منفی و هوای بین انها بدرستی انجام نشود, قوس الکتریکی ایجاد نمی شود.


با کمک جوشکاران با تجربه و همچنین فارق التحصیلان این رشته و انجام با کیفیت این جوش ها توسط ما خیال خود را از بابت اتصالات جوشکاری راحت کنید.



انواع جوشکاری هایی که توسط ما انجام می شود :

جوشکاری قلزات

جوشکاری قوس الکتریکی

جوشکاری مقاومتی

جوشکاری اصطکاکی

جوشکاری القایی

جوشکاری انفجاری


اگر نیاز به جوشکاری در سطح وسیعی دارید و برای پروژه های بزرگ تاسیساتی نیاز به یک گروه جوشکاری قوی و کاربلد هستید, بدون تردید جای خوبی را انتخاب کردید.


خدمات جوشکاری و آهنگری در شرق تهران و تمام مناطق تهران:

ساخت و نصب انواع درب و پنجره فلزی

ساخت درب فلزی حیاط

ساخت درب آکاردئونی

نصب درب ورودی ساختمان

ساخت و نصب حفاظ دور دیوار و بالکی و بوته ای

ساخت انواع حفاظ های دیگر مانند پنجره - سرنیزه ای

ساخت و نصب انواع سازه فلزی و اسکلت فلزی

ساخت و نصب سازه برای پارگینگ

طراحی انواع نیمکت و میز فلزی

اجرا ی انواع نرده های پله

ساخت انواع سقف پارکینگ و انواع سقف شیب دار

تعمیر و جوش مخزن آبگرمکن ایستاده

ساخت انواع کانکس های کوچک و بزرگ

و دیگر خدماتی که می توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست بدهید.


گروه تاسیسات سرویس خدمات خود را در مناطق زیر نیز انجام می دهد:

خدمات آهنگری و جوشکاری سیار شمال تهران

خدمات آهنگری و جوشکاری سیار غرب تهران

خدمات آهنگری و جوشکاری سیار جنوب تهران

خدمات آهنگری و جوشکاری سیار مرکز تهران


منبع: www.tasisatservice.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.