گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

تخلیه چاه در تهران و لوله بازکنی

تخلیه چاه تهران

تخلیه چاه

تخلیه چاه تهران به صورت مکانیزه بااستفاده ازتانکرمکنده وتانکرفاضلاب باپمپ لجن کش باتانکرهای بزرگ وکوچک به صورت شبانه روزی درسراسر تهران می باشد.

پرشدن چاه هابه دلایل مختلف مسله ای اجتناب ناپذیردرساختمان ها می باشدوباید روش ها وتوسط متخصصین ماهرتخلیه چاه صورت گیرد.

 

 

نشانه هایی از پر شدن چاه

۱-مشاهده سوسک های زیاد درراه های خروجی ازچاه.

۲-یکی دیگر ازنشانه های گرفتگی ناگهانی آب ریزفاضلاب می باشدبه شکلی که بامصرف آب توسط طبقات فوقانی سطح آب دایما رو به افزایش باشد.

۳-درزمینهای شنی خطرپرشدن چاه به مراتب کمتراز زمینهای خاکی است دلیل پرشدن این گونه چاه ها قوام وضماری است که ازفضولات کف صابون وچربی ها برجداره دیوار چاه نشست می کندوسبب عدم مکش آب می شوندوبا لایروبی وتخلیه چاه می توان مشکل را برطرف نمود


یکی دیگرازبزرگترین مشکلات چاه رفتن روغن به درون چاه می باشد.که قاتل انبارچاه می باشد. دراین مورد تمامی روزنه های چاه راچربی گرفته وباعث نفوذ آب می شودکه بیشتر درچاه های غذاخوری هاورستوران ها دیده می شوددراین مورد تخلیه چاه ولایروبی چاه باید انجام گرددونیازبه تراش انبارچاه است.


تخلیه چاه درزمین های ماسه ای کمتر انجام می گیرد.


زمینهای ماسه ای آبکش خوبی دارندولی درزمین های خاک رس مخصوصا درجنوب تهران برعکس می باشد.وچاه زود به زود پر می شودونیاز به تخلیه چاه پیدا می کند.

عمده ترین وخطرناک ترین مشکل چاه ریزش چاه می باشد که همگی ازان غافل هستیم


ریزش چاه به گونه ای می باشد .که چاه تازیر طوقه چاه پر می باشدوشروع به شستن خاک های اطراف طوقه چاه می شودکه به مرور زمان باعث خرابی طوقه وریزش طوقه چینی می شود.بارها رویت شده که طوقه چاه ریزش کرده .


افراد بی اطلاع ازآن برروی چاه رفت وآمد کرده اندکه این امرباعث سقوط ناگهانی به چاه ومنجر به مرگ شده است


نکته قابل توجه این می باشدکه مهندسان این شرکت براین باورند که اگوکشی سرتاسرتهران بااین ازدحام جمعیت وشلوغی کاری اشتباه بوده است زیرا اگرقطع ناگهانی آب به زمین باعث نشت آب دراین چندسال اخیر شده است.وباعث نشست زمین می شودکه اخیرا درچندین منطقه تهران رویت شده است وروز به روز بیشتر می شود.این شرکت راه حلی نیز برای این مشکل ارایه کرده است .


گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی درلوله های فاضلاب یا حمام ویا آشپزخانه به سه علت پیش می آید.

الف.جدا شدن چربی درلوله به مرور زمان

ب.جمع شدن آشغالهایی همچون مو …درلوله حمام وریختن غذای اضافه درسینک آشپزخانه همچون سبزیجات

د.لوله کشی نامناسب وبه کاربردن لوله های قطرکمتر


شرکت خدمات فنی  پرتقال با سال ها تجربه در زمینه امور تاسیساتی ساختمان آمادگی دارد تا در هر ساعت از شبانه روز، کارشناسان مجرب خود را برای رفع مشکلات تاسیساتی و فنی اماکن مختلف در سراسر تهران بزرگ ارسال نماید .


خدمت رسانی شبانه روزی به شهروندان عزیز با ۳۳ شعبه فعال در تمام مناطق تهران .

بهره گیری از تکنولوژی روز ، هزینه مناسب ، سرویس دهی در کمترین زمان .


لوله بازکنی

لوله بازکن ها روشهای مختلفی برای بازکردن لوله بکار می برند.که عمده ترین انهابازکردن لوله فاضلاب با دستگاه ژنراتور لوله بازکنی است .

استفاده ازدستگاه لوله بازکنی روش متداول است .

علت استفاده بیشتر ازاین دستگاه لوله بازکنی قدرت چرخاندن دستگاه لوله بازکنی است.این دستگاه لوله بازکنی قدرت چرخاندن فنرلوله بازکنی را به چپ وراست داردقدرت زیاد این دستگاه لوله بازکنی باعث ضربه زدن فنرلوله بازکنی در درون لوله می شودوباعث تراشیدن کل لوله می گردد.دراین مورد نیزباید افراد مجرب به کار گرفته شود.

دستگاه تراکم هوا در لوله بازکنی چگونه است

این دستگاه تراکم هوا یک نوع دیگر ازدستگاه های لوله بازکنی می باشد

ازاین دستگاه لوله بازکنی بیشتر موقعی بکار می آید که دستگاه های دیگر لوله بازکنی توانایی بازکردن لوله فاضلاب را نداشته باشند.این دستگاه با فشار وهوا کار می کندوحتی قدرت شکستن لوله را نیز داردپس افرادی که با این دستگاه لوله بازکنی کار می کنند باید در کار خود متخصص باشندتوصیه می شود که در این مورد باشرکت بارانمشاوره صورت گیرد.

روش دیگر لوله بازکنی دستگاه واتر جت می باشد

این دستگاه لوله بازکنی قدزت بسیارزیادی دارد.

وهمچنین قدرت شکستن اشیایی همچون آجر سنگ را نیز را دارد.این دستگاه برروی ماشین تانکر سوار است وبیشتر برای وله های منهول ولوله اصلی بکار می آیدوحتی می تواند تا فاصله ۱۰۰متر را بازکند به کار بردن این دستگاه لوله بازکنی ازنظر قیمت به صرفه نمی باشدوهزینه آن گران می باشد.


منبع: tasisatservice.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.