گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران و نارمک

خدمات لوله بازکنی نارمک و تخلیه چاه

خدمات لوله بازکنی نارمک در سایت پرتقال شامل خدماتی نظیر تخلیه چاه ,  حفاری چاه , تعمیر چاه های قدیمی , تشخیص ترکیدگی لوله ها جز خدمات مهم لوله بازکنی نارمک هست. دراین مطلب به توضیح این خدمات و راه های حل مشکلات آنها خواهیم پرداخت.


با ارائه بهترین خدمات لوله بارکنی نارمک به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی حتی در ایام تعطیل با ارازنترین قیمت و به همراهی بیش از 200 پرسنل و سرویس کار متعهد در تمامی شهرهای تهران در خدمت شما مردم عزیز هستیم.

 در این مقاله ابتدا به بررسی مهم ترین مشکلات می پردازیم و بعد از آن به راه حل مشکلات آنها اشاره می کنیم.

  

مشکلاتی که باعث گرفتگی لوله ها می شود

1- موهای زائد: اکثر گرفتگی های لوله های حمام مربوط به موهایی هست که به مرور زمان در درون لوله ها و در قسمت شتر گلو جمع می شود. شاید در ابتدا بتوان با کارهایی مانند تلمبه دستی و با گذاشتن یک شلنگ کوتاه یا بلند این موانع را رفع کرد.


اما بعضی اوقات نمی توان این موانع را براحتی برطرف کرد و باید با کمک فنرها گرفتگی را باز کرد. اگر می توانید موها را از داخل لوه ها به شمت بیرون بیاورید حتما اینکار را انجام دهید. چون ممکن هست در قسمت جلوتر لوله ها دوباره جمع شوند و گرفتگی دوباره ای را انجام دهند.


2- افتادن جواهرآلات و موبایل به درون لوله ها: درخواستی که از شما داریم این هست که به هیچ وجه این موارد را در حمام و توالت یا سرویس بهداشتی همراه خود نداشته باشید. اگر می توانید که این وسایل را از داخل لوه ها به بیرون بکشید هر چه سریعتر این کار را انجام دهید و اگر نمی توانید حتما قبل از انجام هر کاری با واحد پشتیبانی سایت پرتقال تماس بگیرید.


نکته مهم اینجاست که اگر این وسایل در لوله ها گیر کرده است به احتمال زیاد در قسمت شتر گلو قرار دارد. خواهشی که از شما داریم این هست که به هیج وجه تا قبل از آمدن سرویس کاران به منزل شما اصلا در لوله ای که موبایل یا جواهرآلات شما گیر کرده است کاری انجام ندهید.


زیرا اگر کاری انجام دهید مثلا در حمام دوش بگیرید یا به سرویس بهداشتی بروید , خیلی احتمال دارد که بعد از وارد شدن دوباره آب به درون لوله ها این وسایل به همراه آب به درون چاه فاضلاب برده شود و اگر این اتافق بیفتد باید برای بیرون کشیدن آن چاه فاضلاب به دنبال آن بگردید.


3- چربی ها و پس مانده های غذای حاصل از شستشوی ظروف: به مرور زمان در داخل لوله های آشپزخانه متوجه می شوید که آب خیلی آرام از داخل لوله ها عبور می کند. ممکن است این اتفاق به ندرت پیش بیاید اما اگر رخ دهد مطمئنا بیشترین چیزی که آزار دهنده هست بوی بد ناشی از چربی های داخل لوله ها هست.


چری ها چسبنده هستند و با تلمبه های دستی به راحتی پاک نمی شوند. اگر این کار را ساده در نظر بگیرید و به آن بی اعتنا باشید ممکن است به مرور زمان به علت چسبندگی بودن چربی ها , مواد دیگری نیز به آنها بچسبند و دیگر قادر به استفاده کردن از سینک ظرفشویی آشپزخانه نباشید.


4- جرم داخل لوله های آب گرم: متاسفانه در قدیم به خاطر تاسیسات لوله کشی سنتی که وجود داشت اکثر لوله های آب گرم بعد از مدتی با فشار کم آب مواجه می شدند. مخصوصا وقتی که بعد از یک روز سخت کاری نیاز به یک دوش حمام داشه باشید و باز باز کردن شیر آب گرم حمام متوجه می شوید که فشار آب به شدت کم هست.


بهتر است از لوله هایی استفاده کنید تا دیگر این مشکلات رخ ندهد. یکی از بهترین نوع لوله ها لوله پلیمری 5 لایه هست. اگر مشکلی در لوله های آب گرم شما رخ داده است پیشنهاد می کنیم که از لوله های رو کار برای آب گرم استفاده کنید. دسترسی راحت تر برای تعمیر , عدم رسوب پذیری , عدم زنگ زدگی مهم ترین مزیت این نوع لوله کشی ها می باشد.


5- گیر کردن سیمان در درون لوله ها: یکی از بدترین اتفاق هاگیر کردن سیمان در درون حمام یا سرویس بهداشتی ایرانی هست. باید مواظب باشید که وقتی لایه های بین کاشی های حمام و یا توالت را با سیمان پر میکنید , اضافات آن را در درون لوله ها نریزید. اگر مقدار کمی باشد شاید اشکال نداشته باشد , اما اگر کمی زیاد باشد حتما باید روی محفظه ورودی لوله ها یک وسیله ای قرار دهید که هنگام پاکسازی محوطه سیمان به داخل لوله ها نفوذ نکند. سپس سیمان اضافی را جمع کنید و در داخل سطل زباله بریزید.


6- قرار گیری لوله پایین تر از سطح آب فاضلاب: ممکن است یکی از مشکلاتی که دامن گیر شما شود قرارگیری لوله در پایین تر از سطح آب چاه فاضلاب به خاطر گود برداری و حفاری چاه اشتباه باشد. به این شکل که آب چاه بالا زده باشد و لوله ای که فعلا چیزی را عبور نمی دهد در سطحی پایین تر از آن قرار گرفته باشد.


اینگونه مواقع یادتان باشد که همیشه لوله ها را در سطح بالای چاه قرار دهید تا در اینگونه مواقع با بالا آمدن آب فاضلاب این چنین اتفاقاتی رخ ندهد. برای رفع این مشکل باید چاه را تخلیه کنید و راه های عبور آب به بیرون چاه را باز کنید ( منظور لایروبی و کفتراشی چاه هست ) تا آب از طریق خاک اطراف چاه جذب شود و بعد از آن باید سطح لوله مربوطه را بالاتر بیاورید.




تیم خدمات تاسیساتی و لوله کشی پرتقال مفتخر است در جهت بهبود خدمات دهی مربوط به لوله بازکنی نارمک و همچنین خدمات دیگری مانند تخلیه چاه , حفاری چاه , تعمیر چاه های قدیمی , تشخیص انواع ترکیدگی لوله ها و خدمات مربوطه دیگر , با شرکت ها و موسسات اداری و خصوصی و همچنین مجتمع های تفریحی و نهادهای دیگر قرادادی را جهت خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه انعقاد نماید.


منبع: سایت پرتقال - خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.