گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

خدمات لوله بازکنی در تهرانپارس

خدمات لوله بازکنی تهرانپارس


با ارائه خدمات لوله بازکنی تهرانپارس در سایت پرتقال و همچنین خدمات دیگری مانند تخلیه چاه , طوقه چینی و کول گذاری و تعمیر چاه‌های قدیمی به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته در خدمت همشهریان تهرانی هستیم. با توضیح مهم‌ترین خدمات لوله بازکنی تهرانپارس همراه باشید.



تفاوت سرویس‌کاران سایت پرتقال در لوله بازکنی تهرانپارس

 

سرویس‌کاران سایت پرتقال با تخصص و تجربه فراوانی که در مورد خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه دارند , همیشه مورد تحسین همشهریان در منطقه تهرانپارس بوده‌اند. مهم‌ترین هدف سرویس‌کاران ما ارائه بهترین خدمات در سریع‌ترین زمان و ارائه راه‌حل‌های مهم برای پیشگیری از اتفاقات بعدی به مشتریان هست.

سرویس‌کاران ما سعی دارند همیشه قبل از هر کاری اطلاعات کافی از مشکلات را پرس‌وجو کنند و بعد از برسی و شناخت مشکل سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌حل را انتخاب کنند.


نکته بعدی که بسیار مهم هست تمیز بودن سرویس‌کاران ما می‌باشد. ارائه خدمات خوب و حفظ بهداشت در انجام کار یکی از قوانین اصلی سرویس‌کاران سایت پرتقال هست. اگر چنانچه یکی از تعمیرکاران ما در انجام کارهای خدماتی بهداشت را رعایت نکردند و بعد از پایان کار تمیز کردن محوطه را به خوبی انجام نداده است , موضوع را به بخش پشتیبانی در میان بگذارید.


  


مهم‌ترین خدمات در منطقه تهرانپارس سایت پرتقال



خدمات لوله بازکنی تهرانپارس


با همراه داشتن بهترین و بروزترین دستگاه‌ها در زمینه باز کردن لوله‌های فاضلاب , ظرف‌شویی و سینک آشپزخانه , توالت فرنگی و ایرانی و لوله‌های حمام , درآوردن اشیاء گران‌قیمت از داخل لوله‌ها انجام خواهد شد. این خدمات شبانه‌روزی و در 7 روز هفته بدون تعطیلی انجام می‌شود.


اما مهم‌ترین دستگاه‌ها برای خدمات لوله بازکنی تهرانپارس:

1- اولین وسیله که در اکثر خانه‌ها برای باز کردن گرفتگی‌های خفیف ابزار تلمبه دستی هست. فقط کافی است کمی آب را در داخل سینک ظرف‌شویی و یا لوله حمام بریزی و با چند بار فشار دادن تلمبه بر روی مجرای لوله ها و واردکردن فشار یک‌باره هوا به داخل لوله گرفتگی لوله باز شود.

 2- اگر دیدید که نمی‌توانید با تلمبه دستی کاری انجام دهید و مشکل کمی سخت هست نیاز به ابزار دستگاه پمپ هوا می‌باشد. این دستگاه با متراکم کردن هوا و فشار بیشتر ولی با تکرار گرفتگی لوله ها را باز می‌کند. با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا سرویس‌کاران ما اعزام شوند.

3- روش دیگر به کمک دستگاه تراکم هوا می‌باشد. این دستگاه همکاری شبیه دستگاه پمپ هوا انجام می‌دهد , اما فرق عمده آن در اجرای عملیات هست. به این شکل که هوا در درون دستگاه با فشار بسیار زیاد جمع می‌شود و به یک‌باره به داخل لوله هدایت می‌شود و باعث  رفع گرفتگی کامل لوله می‌شود.

4- دستگاه فنر زنی که یکی دیگر از دستگاه‌ها برای باز کردن لوله‌های توالت و حمام هست. این دستگاه که به همراه خود از فنرهای متفاوتی استفاده می‌کند , به این طریق کار می‌کند که باید با توجه به نوع مشکل در درون لوله نوع سر فنر مخصوص را انتخاب کرده و به سر دستگاه وصل کرده و آرام آرام به درون لوله هدایتمی کنند تا به نقطه گرفتگی برسد.

از این مرحله با کک دستگاه , سر فنر را مانند عقربه‌های ساعت می‌چرخانند تا بتواند گرفتگی لوله ها را باز کند. شاید بعضی وقت‌ها نیاز باشد که به آرامی و بعضی اوقات خیلی سریع و با فشار بیشتری آن را بچرخانند.

5- دیلم وسیله‌ای هست که با آن می‌توانید بعضی از مشکلات گرفتگی لوله‌ها را حل کنید. این وسیله با داشتن یک دسته بلند و یک فنر مخصوص برای گرفتگی‌های لوله ها مخصوصاً قسمت شتر گلو کاربرد دارد.

6-مایع ظرف‌شویی نیز برای باز کردن گرفتگی‌های معمولی استفاده می‌شود. برای یادگیری نحوه آموزش و باز کردن لوله‌ها با کمک مایع ظرف‌شویی می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.



بهترین روش‌ها برای باز کردن لوله ها را در این مطلب بیان کردیم. خدمات دیگر سایت نیز به شکل زیر می‌باشد:



تخلیه چاه


یکی از بیشترین تماس‌هایی که بخش پشتیبانی سایت پرتقال دریافت می‌کند خدمات مربوط به تخلیه چاه می‌باشد. تخلیه چاه باید کاملاً اصولی انجام شود و بهتر است از هرکسی برای انجام این کار درخواست ندهید. ممکن است بعد از مدتی کوتاه متوجه شوید که چاه دوباره پر شده , در حالی که همین چند وقت پیش چاه را خالی کرده‌اید.

مشکل اینجاست: کسی که آمده و کار تخلیه چاه را انجام داده باید بعد از تخلیه آن به شما یادآوری می‌کرد که حتماً باید بعد از تخلیه فاضلاب عملیات زیر را نیز انجام بدهید تا چاه دوباره خیلی سریع پر نشود.




عملیات بعد از تخلیه چاه توسط سرویس‌کاران سایت پرتقال



کف تراشی چاه و لایروبی چاه


بعد از تخلیه چاه باید بدانید که ممکن است راه‌های نفوذ آب به بیرون از چاه بسته باشد. علت ان هم می‌تواند عواملی مانند چسبیدن فضولات و غیره به کف چاه و همچنین چسبیدن فضولات جامد به دیواره چاه باشد که باعث می‌شود منافذ بیرون رفتن آب نیز بسته شود.

باید بعد از تخلیه چاه فاضلاب حتماً این 2 کار را انجام دهید. اگر چاه شما قبلاً طوقه چینی و کول گذاری شده است که نیاز به لایروبی دیواره چاه ندارید و فقط نیاز هست که کف آن را تمیز کنید.



طوقه چینی و کول گذاری


ممکن است چاه شما در موقع حفاری کردن طوقه گذاری در آن انجام نشده باشد , ما سعی می‌کنیم به مشتریان خود یادآوری کنیم که اگر این کار را انجام ندهند ممکن است که چاه بعد از مدتی ریزش کند و خرابی‌های بعد از آن بسیار بیشتر و نگرانی‌های بعد از آن آزاردهنده‌تر خواهد بود.



حفاری چاه


یکی از خدمات مهم در هنگام ساخت خانه و آپارتمان‌ها حفاری چاه فاضلاب هست. باید دقت کنید که منطقه خوبی را برای حفاری چاه در نظر بگیرید. زیرا باید نوع خاک منطقه جذب آب را بهتر انجام دهد و در آخرین مرحله خدماتی مانند طوقه چینی انجام می‌شود.


اگر حفاری چاه به خوبی انجام نشود باعث می‌شود که یا چاه خیلی سریع پر شود و یا اینکه در مدت کوتاهی شاهد ریزش چاه باشید. برای همین موضع از شما درخواست می‌کنیم قبل از کندن چاه با بخش مشاوره سایت پرتقال تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را انجام دهیم.


خدمات دیگر مربوط به لوله بازکنی تهرانپارس شامل: حفاری چاه , باز کردن انسداد مسیرهای فاضلاب , کندن چاه آب و چاه جذبی , گرفتگی منهول ها , تشخیص محل ترکیدگی لوله ها , باز کردن لوله های آب گرم از جمله خدمات دیگر سایت ما می‌باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.