گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

چگونگی ترکیدگی لوله آب و فاضلاب در ساختمان

چگونگی پارگی لوله آب در ساختمان
تشخیص نشتی و پارگی لوله از طریق رویه های زیادی انجام میگیرد . شیوه های نوین از دید تشخیص ظریف نشتی نسبت به رویکرد های سنتی برتر می‌باشند . با استعمال از تغییر‌و تحول رنگ دیوارها هم می شود به نشتی لوله ها پی موفقیت .
  
اهمیت تشخیص نشتی و پارگی لوله
نشتی و پارگی لوله یکی‌از مواقعی است که امروزه سبب ساز می گردد اشخاص با اشتباهات زیادی روبرو شوند که یکی آنان قبض‌های آب سنگینی است که برای آن‌ها صادر میگردد . برای این‌که بتوانید نشتی و پارگی لوله خویش را تشخیص دهید , می بایست از اشخاص حرفه‌ای دراین باره امداد بجویید چرا‌که اکثر وقت ها لوله‌ها در انتهای دیوار و کف ساختمان‌ها جاسازی شده‌اند و طریق تشخیص پارگی آنها کار چندان راحتی نمی‌باشد و نیاز به تجربه اشخاص حرفه‌ای داراست .

طرز کار دستگاه تشخیص نشتی لوله یا این که دستگاه نشت یاب
با وجود این کلیه تبلیغ دستگاه نشت یابی لوله این سوال به‌وجود می آید که‌این دستگاه چه‌طور کار می‌نماید . دستگاه تشخیص نشتی لوله دارنده یک گیرنده و فرستنده امواج است . این گیرنده و فرستنده که داخل یک محفظه‌ای به حالت کپسول جای دارد . این کپسول را می بایست بر روی لوله‌ها , دیوارها یا این که مکان متبوع جنبش دهید تا فرسنده امواج خویش را طرف انگیزه متبوع بفرستد و بعد امواج بازکشتی را اخذ نماید . درین عملیات با روشهای مختص کامپیوتری بوسیله دستگاه نشت یاب , وجود سوراخ و نشتی باطن لوله‌ها صریح می شود . درواقع شیوه کار کلی دستگاه نشت یاب یا این که دستگاه تشخیص نشتی لوله بر مبنای امواج است .

تشخیص نشتی و پارگی لوله از روی علامت ها ظاهری
برای این که بتوانید به تشخیص نشتی و پارگی لوله خویش پی ببرید یکسری نکته قابل توجه را برای شما تیتر میکنیم که از روش آن می توانید به‌سرعت به‌این مسئله پی ببرید . در شرایطی که مبلغ قبض شما از میزان عادی خویش بالاتر رفت , متوجه این زمینه باشید که در جزء خانه شما لوله‌ها در گیر نشتی و پارگی شده‌اند . فشار آب در شرایطی که در گیر افت ناگهانی شد از علامت ها نشتی و پارگی لوله به حساب می آید . شنیدن صدای چکه آب هم قادر است برای شما به‌عنوان یک زنگ خطر برای تشخیص نشتی و پارگی لوله محسوب گردد .

استعمال از دستگاه بوسیله شرکت ها باز کردن لوله و خالی کردن چاه
در مرزوبوم ما هم از این دستگاه به کارگیری فراوانی می گردد . شرکت های رفع گرفتگی لوله و تخلیه فضولات چاه از این دستگاه جهت یافت کردن محل نشب آب به کارگیری میکنند . در واقع موسسات رفع گرفتگی لوله و تخلیه فضولات چاه هم از ترقی تکنولوژی عقب نمانده‌اند و از دستگاه‌های نو استعمال می نمایند . وجود دستگاه نشت یابی لوله تاثیر متعددی در فن رفع گرفتگی لوله داشته است . با وجود این دستگاه کار اکثری از لوله بازکنها سهل شده و به راحتی میتوانند محل نشت را پیدا نمایند .

تغییر‌و تحول رنگ دیوارها از علامتها تشخیص نشتی و پارگی لوله
همانطور که در بخش گذشته هم اشاره کردیم , یکی از طریق های خانگی برای تشخیص نشتی و پارگی لوله آب دقت به رنگ دیوار است .


به چکیده که تشخیص می‌دهید لوله مبتلا نشتی شده‌است دقت نمایید . در صورتی رنگ این نصیب نسبت به دیوارهای دیگر دارنده تغییر و تحول رنگ متمایل به قهوه ای شده باشد , مطمئن باشید که لوله درنظرگرفته شده در آن مبتلا پارگی شده و می بایست هر چه سریعتر به بده بستان آن مبادرت نمایید . از سایر نحوه ها دقت به رنگ دیوار است در‌حالتی که در جزء دیوار رنگ باد کرده و بلند شده باشد این فرمان میتواند بیان کنده نشتی و پارگی لوله باشد که باید به آن هم دقت کافی داشته باشید .

لوله های پلاستکی که در سیستم لوله کشی آب و فاضلاب از آن‌ها استعمال میگردند , نیاز به محل تکیه دادن , برای پرهیز از پارگی لوله دارا‌هستند . محل تکیه دادن ها بازدارنده از انبساط افقی لوله ها می‌شوند . از این رو بایستی به مدل و طریق ی نصب محل تکیه دادن ها توجه واجب را داشت . برای لوله های آویخته از سقف , بایستی از بست های رکابی با مسافت معینی استفاده نمود . به همین ترتیب برای انشعابات فاضلاب و ذیل سیفون بخشی برای انبساط لوله را در لحاظ گرفت .

آیا لوله ساختمان شما مبتلا پارگی شده‌است و نیازبه نشت یاب متبحر دارید؟
در صورتی لوله های ساختمان شما در گیر پارگی شده‌است و نیاز به سرویس ها تشخیص نشتی لوله های آب و فاضلاب دارید , می‌توانید از روش تارنما فنی کارا , نسبت به جستجوی اشخاص فنی کار که راجع به سرویس ها فوق , کار می نمایند , مبادرت کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.