گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران و البرز

نقشه و اجرای لوله کشی ساختمان و لوله کشی فاضلاب

لوله کشی ساختمان باید به صورت کاملا اصولی و حرفه ای و بر اساس یک برنامه ریزی بسیار دقیق تنظیم شود. با کمک کارشناسان ما و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین لوله ها دیگر نگران لوله کشی ساختمان خود نباشید.

  

مشاوره و پشتیبانی خدمات لوله کشی ساختمان

مهم ترین وظیفه هر کسی بعد از ارائه خدمات قراردادن پشتیبانی و خدمات پش از فروش هست. قراردادن خدمات پس از فروش همیشه جزو اولویت های ما می باشد.

ممکن است بعد از اجرای لوله کشی ساختمان مشکلاتی در تاسیسات رخ دهد اما مهم تر از آن اگر اتفاقی در لوله کشی رخ دهد و کسی که خدمات را ارائه داده نتاند خدمات و ضمانت خود را بعد از پایان کار اجرائی کند مطمنئا ضربه سنگینی به صاحب ملک وارد می شود.


کارشناسان لوله کش ما

مناسفانه در طی 20 سال سابقه کاری در تهران تعداد زیادی از این اشتباهات را همکاران ما انجام داده اند به همین دلیل ما با تشکیل یک گروه 200 نفره و با تجربه بالا که بعد از سالیان دراز امتحان خود را پس داده اند سعی کرده ایم که تمامی این مشکلات را از دوش مردم برداریم و کاری کنیم که از صفر تا صد و حتی بیش تر از 100 هم همیشه پاسخگوی تمام نیازهای تاسیساتی مردم عزیز تهران بوده ایم.


پیشنهاد ویژه ما به شما این هست که حتما از کسانی برای نقشه کشی و اجرای لوله کشی ساختمان کمک بگیرید که با داشتن تخصص زیاد بتوانند بهترین لوله کشی و آبرسانی را برای منازل و ساختمان شما برنامه ریزی کنند.


اگر از کسانی که زیاد در امر طراحی نقشه برای لوله کشی ساختمان استفاده کنید احتمال بسیار زیاد باید دوباره برای رفع مشکلات لوله کشی ساختمان کار تخریب را انجام دهید و اینکار جز اذیت شدن خودتان و همسایگان شما چیز دیگری نخواهد داشت.


مزیت های استفاده از کارشناسان سایت تاسیسات سرویس

? تمام خدمات ما بر طبق مقرارت ملی ساختمان بنا نهاده شده است

? مشاوره رایگان در هر ساعت از شبانه روز

? کامل ترین ابراآلات برای استفاده در اجرای کار لوله کشی

? توصیه های مهم و هشدارهای مهم به کارفرما در مورد مسائل مهم

? به صرفه ترین و کم هزینه ترین در اجرای لوله کشی ساختمان

? آشنایی کامل به تمام حرفه های دیگر تاسیسات جهت سریع تر بودن و هماهنگی بالا

? استفاده از شیرآلات استاندارد طبق مقررات ساختمان سازی

? رعایت حفظ لوله ها در برابر ضربات و انواع حرارت در لوله ها

? رعابت کامل اصول لوله کشی برای تعویض یا تعمیر مجدد


اکثر مشکلات ریزش ساختمان ها و ریزش چاه در ساختمان برگرفته از کارکرد غیراصولی در ساخت تاسیسات لوله کشی توسط افراد بی تجربه هست.



اهمیت و اصول لوله کشی اب در طول تاریخ

ما باید به ایرانی بودن خود افتخار کنیم زیرا اولین تمدنی هستیم که سیستم لوله کشی و آبرسانی را ابدا کردیم. با توجه به این پیشینه تاریخی مشخص هست که مهم ترین مشکل بشر سیستم آبرسانی بوده و هست.

پس اگر الان می گوییم که باید برای حفظ امنیت و آسودگی سیستم ابرسانی ساختمان خود حتما از بهترین نقشه ها و لوله کش های با تجربه استفاده کنید به دلیل اهمیت بالای ان می باشد.


اما در طی این سالهای بسیار دراز تفاوت لوله کشی سنتی با لوله کشی مدرن بسیار زیاد شده است و اگر قرار باشد که هنوز هم به روش سنتی برای ساختمان عملیات لوله کشی را انجام دهیم خسارت های بسیار زیادی را باید تحمل کنیم.


استفاده از ابزراآلات مدرن – کمک گرلفتن از دستگاه های پیشرفته که باعث سرعت بخشیدن به کار می باشند – طراحی مهندسی و بهینه نقشه برای لوله کشی – استفاده از موتورخانه های با کیفیت تمامی اینها جزء اصول مهم لوله کشی ساختمان می باشد



انواع لوله کشی ساختمان


در لوله کشی آب و تاسیسات همیشه از انواع مختلف لوله ها استفاده می شود. در اینجا به توضیح مختصری از انواع لوله ها خواهیم پرداخت که در ساخت و ساز ساختمان بکار گرفته می شود.

ابتدا به تقسیم بندی اصلی لوله ها خواهیم پرداخت. لوله ها اصولا به 2 نوع لوله های فلزی و غیر فلزی تقسیم بندی می شوند.


در این قسمت به تقسیم بندی ریز تر انواع لوله ها خواهیم پرداخت:

لوله گالوانیزه

این نوع لوله ها از جنس لوله های اهنی که با فولاد ترکیب شده اند بدست می اید در ابتدا از این نوع لوله ها بسیار استفاده می شد اما بعدها که متوجه شدند لوله های گالوانیزه در اثر حرارت زیاد زنگ می زند و همچنین بعد از مدتی رسوب پیدا می کند استفاده از ان بسیار کم شده است.

از این لوله ها در ابتدا به خاطر تحمل فشار بالا و مقاومت بالا در بخش لوله کشی فاضلاب ساختمان استفاده می شد.


لوله های چدنی

بعد از ناکارامد بودن لوله های گلوانیزه استفاده از لوله های چدنی مرسوم شد. مهم ترنی مزیتهای این نوع لوله که در زمان خود بسیار طرفدار داشت قیمت بسیار مناسب و مقاومت بالار نسب به لوله های گالوانیزه بود.

اما حتی این لوله ها هم نتوانست در مقابل فشار زیاد و حرارت بالا در مدت طولانی تر دوام بیاورد. حتی ذدر صورت داشتن مقاومت بالاتر نسبت لوله های گالوانیزه روند اتصال بین دو لوله چدن بسیار سخت بود و این یکی از معایب بسیار بد برای این لوله بود که فرایند لوله کشی ساختمان را کند می کرد.


لوله سبز ( پلی پروپیلن )

 این لوله ها که حتی به لوله های پلیمری یا همان پلاستیک نیز معروف بودن توانستند جایگزین خوبی برای لوله های قبلی باشندو التبه لوله های گالوانیزه و چدن کاربرد بهتری در لوله کشی فاضلاب دارند.

اما به هر حال لوله های پلاستیکی به خاظر مدرن بودن توانستند گوی سبقت را از 2 رقیب قبلی خود بگیرند. از این به بعد لوله کش ها برای اجرای سریع لوله کشی ساختمان مشکلی نداشتند زیرا انعطاف پذیری خوب این لوله ها بسیار بالا بود.


از دیگر مزایای ان می توان به عدم رسوب پذیری در مدت طولانی و وزن کم برای حمل آن اشاره کرد. اما همین مزایا باعث شده است که تنها مشکل ان نمایان شود این مشکل عدم توانایی تحمل فشار بالا و تغییر پذیری در هوای سرد و گرم به خاطر انعطاف پذیری بالا هست.


و اما... لوله های چند لایه ( سوپر پایپ )

تکنولوژی جدید و مدرن جایگزین تمام سنت قبلی خود شده است. تمامی ویژگی های لوله های قبلی را می توانید در این لوله ها مشاهده کنید.

این لوله ها با ترکیب 5 لایه متفاوت قابلیت هر نوع فشار و حرارت را دارد. قابلیت انعطاف بالا – حمل سریع – عدوم رسوب پذیری و جرم گیری – اتصال سریع بین انواع لوله های پلیمری بسیار بالاست.


مطمئنا لوله های سوپرپایپ توانسته اند یک افتخار برای پدارن خود باشند و حس افتخار را برای پدران خود به ارمغان آورده اند. با این ویژگی ها خیلی از متخصصان برای لوله کشی ساختمان از این نوع لوله ها استفاده می کنند.

گروه تاسیسات سرویس با کمک کارشناسان با تجربه خود و با استفاده صحیح ار انواع لوله ها مخصوصا لوله های سوپر پایپ خدمات لوله کشی را کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می دهند.


فقط نیاز هست که شما یکبار از خدمات ما استفاده کنید  و بعد از ان دیگر نیاز به هیچ گونه هزینه ای برای تعمیرات و خرابی در ساختمان خود نخواهید داشت. زیرا ما حتی بعد از پایان کار همیشه مراقب تاسیسات لوله کشی شما خواهیم بود.


گروه تاسیسات سرویس آماده هر گونه مشارکت و عقد قرارداد در مورد لوله کشی شاختمان و لوله کشی فاضلاب با شرکتها و مجتمع های تجاری و مسکونی و اداری می باشد.


چگونگی توزیع آب در سیستم لوله کشی ساختمان

یکی از نکاتی که بسیار در اجرای لوله کشی ساختمان مهم هست اهمیت فشار آب در سیستم آبرسانی ساختمان می باشد. همیشه قبل از لوله کشی و طراحی نقشه آن باید ارزیابی شود که به فشار آب شهری در منطقه به چه شکل هست.

در غیر اینصورت ممکن است که بعد از پایان کار لوله کشی و سیستم آبرسانی, مشکل فشار ضعیف آب در ساختمان و طبقات ان باعث اذیت صاحبان منازل شود.


برای تاثیرگذاری کمتر فشار ضعیف آب در ساختمان اغلب از روش های مناسبی برای سیستم آبرسانی منازل و ساختمان استفاده می شود:

1- استفاده از مخزن تحت فشار در سیستم آبرسانی ساختمان

2- دستگاه مخزن ثقلی برای سیستم آبرسانی

3- استفاده از دستگاه بوستر پمپ


استفاده از این دستگاه ها برای سیستم آبرسانی ساختمان های چند طبقه بسیار مهم می باشد. پیشنهاد می کنیم حتما قبل از انجام لوله کشی ساختمان خود با کارشناسان ما مشاروه بگیرید.



تعمیرات لوله کشی ساختمان

همچنین اگر در منازل شما مشکلی بابت خدمات لوله کشی انجام شده باشد می توانید بر روی سرویس کاران سایت ما حساب ویژه ای باز کنید.

همچنین انجام خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی انواع لوله ها توسط تیم متخحصص ما که در تماام سطح شهر و مناطق مختلغ تهران و کرج قرار دارند آماده خدمت رسانی می باشند.

سرویس کاران ما در صورت تماس شما در کمتر از نیم ساعت به همراه تجهیزات کامل برای رفع گرفتگی لوله ها و تعمیر و تعویض سیستم لوله کشی آب ساختمان در خدمت شما خواهند بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.