گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

روشهای رفع گرفتگی لوله های حمام

لوله بازکنی کرج

لوله بازکنی کرج برای اولین بار توسط سایت پرتقال با داشتن کادری مجرب جهت خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و همچنین خدمات حفاری چاه و همچنین عملیات تاسیساتی لوله کشی در ساختمان ها انجام می شود. با توضیحات کامل خدمات لوله بازکنی در کرج و استان البرز همراه ما باشید.

  

آیا میدانید چرا باید سالانه از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید؟

اصولا در مدتهای طولانی نیاز هست که یک بازدید از تاسیسات لوله کشی انجام شود زیرا اگر از اتفاقات کوچک جلوگیری نشود ممکن است که اتفاقات بزرگ تر و بدتری رخ دهد و این کم کاری باعث صرف هزینه های زیاد شود.

چنانچه همشهریان عزیز در شهرهای کرج و البرز نیاز به خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه دارند ما مفتخریم که به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی بتوانیم در خدمت شما باشیم.

با سوالاتی که پس از تماس شما با واحد پشتیبانی می شود ادرس دقیق را دریافت کرده و با بررسی نوع مشکل و اینکه نیاز به چه دستگاهی می باشد سرویس کار را اعزام می کنیم.


خدمات لوله کشی در کرج

تیم ما با ایجاد یک فضای خوب و با کمک کارشناسان با تجربه و زحمت کش برای اولین بار در بین تمام شرکت ها خدمات لوله کشی برای آپارتمان ها و هر نوع ساختمان اداری و تجاری و مسکونی را به صورت اینترنتی پذیرا می باشد.

ما با کمک بهترین نوع لوله ها و استفاده از ابزارآلات حرفه ای بهیترین نقشه لوله کشی ساختمان را طراحی و اجرا خواهیم کرد. همچنین با بررسی قرار گیری فاضلاب و نوع اسکلت ساختمان سعی می کنیم که هزینه لوله کشی را تا حد امکان برای شما به صرفه کنیم.


پشتیبانی سایت پرتقال

مهم ترین قسمت خدمات دهی سایت پرتقال بخش پشتیبانی ما می باشد. ما با گرداوری مشاوران متخصص برای راهنمایی همشهریان عزیز قسمت مشاوره رایگان را تشکیل داده ایم. از این به بعد هر گونه سوال و یا مشکلی دارید می توانید با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.


در صورت تماس با مشاوران اگر نیاز به ارائه خدمات بود حتما در کمترین زمان نزدیکترین سرویس کار را اعزام می کنیم. مهم ترین مزیت سایت ما اعزام سرویس کاران در کمتر از نیم ساعت می باشد. پرسنل ما تمامی ابزارآلات لازم را همراه خود دارند و بر عکس برخی سرویس کاران نیاز به بازگشت برای گرفتن بعضی ابزارآلات ندارند که باعث می شود زمان زیادی را برای رفع خرابی تلف کنند.

ما با بررسی مشکلات و نحوه برطرف کردن انها با نزدیکترین سرویس کاری که آماده خدمت رسانی باشد و لوازم مورد نیاز را داشته باشد هماهنگ می کنیم تا بتواند سریع تر برای رفع مشکلات لوله بازکنی اقدام کند.


به خاطر تخصصی بودن مشاغل لوله بازکنی بهتر است از سرویس کارانی استفاده کنید که تجربه بسیار زیادی در این کار دارند. تجربه 20 ساله تیم ما به همراه دستگاه های مدرن لوله بازکنی  که در اختیار داریم باعث شده که همیشه مشتریان از ما راضی باشند.

با افزایش ساختمان سازی در شهر تهران و مشکلات بسیار زیاد در زمینه لوله کشی غیر استاندارد و نیاز مردم به خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تمام شهرهای تهران مخصوصا شهر بزرگ کرج ما توانستیم که با تشکیل گروه خدمات تاسیساتی سایت پرتقال اکثر نیاز مردم را برطرف کنیم.




تفاوت لوله بازکن سایت پرتقال با دیگر شرکت های خدماتی لوله بازکنی البرز

مهم ترین تفاوت پرسنل لوله بازکن کرج سایت پرتقال در خوش اخلاقی و تعهد بالا در انجام کارهای خدماتی می باشد. توصیه همیشه ما با افراد این هست که مشاوره خوبی را به مردم بدهند. اینکار باعث جلوگیری از اتفاقات بعدی می شود.

کسب تجربه بالای 20 سال در امر خدمات لوله کشی و نشت یابی باعث شده است که بتوانیم بهترین راهنمایی را به همشهریان خود در کرج ارائه نماییم. همچنین بعد از پایان کار پرسنل ما با تست کردن کاری که انجام داده اند و نظافت و پاکسازی محل مورد نظر سعی در جلب رضایت مشتریان دارند.

سرویس کاران ما با تمامی ابزارها و دستگاه های مخصوص لوله بازکنی و تخلیه چاه آشنایی کامل دارند و می توانند برای هر نوع خرابی از دستگاه های مربوطه براحتی استفاده کنند. این مزیت باعث وجه تمایز سرویس کاران ما با دیگر سرویس کاران شده است.


خدمات مهم سایت در مورد لوله بازکنی در کرج


رفع گرفتگی لوله های آشپزخانه

یکی از مشکلات عمده مردم و مخصوصا خانم های خانه دار چسبیدن چربی و روغن به لوله های ظرفشویی در آشپزخانه می باشد. این موارد به مرور زمان رسوب پیدا می کنند. ابتدا باید با فنر لوله بازکنی خانگی برای رفع مشکل اقدام کنید و اگر به نتیجه نرسیدید با فنر لوله بازکنی می توانید این مشکل را کاملا حل کنید.

دستگاه فنرزنی قابلیت این را هم دارد تا بتواند رسوبات را بیرون بکشد زیار ممکن هست که با فشار دادن رسوبات به سمت چاه فاضلاب این رسوبات به سمت عمق لوله ها بروند و در آنجا دوباره باعث گرفتگی لوله شوند.

همکاران ما حتما بعد از فنر زنی و حتی بیرون کشیدن رسوبات عملیات آزمایش محل گرفتگی را انجام می دهند تا خیال شما از بابت برطرف شدن مشکل راحت باشد.

اما پیشنهاد ما این هست که همیشه یک توری کوچک را بر روی ورودی لوله یا همان کفشور قرار دهید تا جلوی ورود چربی ها و ته مانده های غذا ها را بگیرد. یا حتما بعد از انجام نظافت و شستن ظروف مقداری آب گرم را به درون لوله ها بریزید تا چربی ها را به همراه خود به داخل فاضلاب ببرد و لوله ها را کاملا پاک کند.

بهتر است هنگام گرفتگی لوله ها از اسید لوله بازکن استفاده نکنید و یا نهایت یکبار ان را تست کنید. این محلول ها به خاطز اسید بالایی که دارند ممکن است باعث نازک شدن لوله ها و نهایتا سوراخ شدن آنها شوند.


رفع گرفتگی لوله های حمام و سرویس بهداشتی

اکثر مشکلات ناشی از گرفتگی در این قسمت ها مربوط به گیر کردن موهای زائد در قسمت زانوی لوله ها می باشد. این خرابی ها و گرفتگی ها بهتر است که با سرفنر های مخصوص انجام شود و البته بهتر است که موهای زائد و مواد جامد را از لوله ها بیرون آورید شاید اگر به سمت داخل لوله ها فشار دهید باز هم در یک قسمت دیگر لوله گرفتگی انجام شود.

اما خواهشیکه از شما دارم این هست که هیچ وقت موهای زائد را به درون لوله ها نریزید بلکه آنها را درون سطل زباله بریزید. جای آنها درون لوله ها نیست.

مشکل دیگر می تواند وجود قیر و یا سیمان سفت شده در لوله سرویس بهداشتی باشد. البته این موارد خیلی کم رخ می دهد اما اگر این مشکل بوجود آمد حتما باید از یک لوله بازکن با تجربه کمک بگیرید و از انجام خودسرانه برای حل آن صرفنظر کنید.

اگر لوله بازکن تشخیص دهد که نیاز به دستگاه تراکم هوا و یا دستگاه پمپ هوا باشد از این دستگاه ها استفاده می کند. این 2 دستگاه با فشار هوا به داخل لوله ها باعث باز شدن لوله ها می شوند.

از انجام دادن و استفاده از دستگاه تراکم هوا و مخصوصا دستگاه فنرزنی توسط خودتان برای باز کردن انواع لوله ها صرفنظر کنید. ممکن است باعث ترکیدگی لول و یا سوراخ شدن لوله شوید.

که در اینصورت باید کل سیستم لول کشی و یا قسمتی از آن را باز کنید و تمام لوله ها را تعویض کنید. اگر به فکر هزینه نکردن برای رفع گرفتگی لوله هستید کار اشتباهی را برای تست کردن توانایی خود انتخاب کردید.

حتما بعد از پاک شدن و باز شدن لوله ها با ریختن آب ان را تست کنید و اگر دیدید که هنوز مشکل رفع نشده حتما با واحد پشتیبانی سایت تماس بگیرید. البته لوله بازکن های ما همیشه تا موقعی که رضایت شما حاصل نشود کار را تمام نمی کنند.


بالا آمدن آب چاه

یکی از بدترین اتفاق هایی که می تواند رخ دهد این هست که آب چاه از داخل لوله های منزل به سمت بالا حرکت کند و کف خانه را اب بگیرد. حتما باید برای رفع این مشکل با پشتیبانان سایت تماس بگیرید تا سریعا برای حل مشکل اعزام شوند.

ممکن است از خود سوال کنید که همین چند وقت پیش چاه فاضلاب را تخلیه کردیم, پس این آب از کجا بالا می زند؟! چرا اینقدر سریع چاه پر شده؟! آیا کسی که تخلیه چاه را انجام داده حتما کار تخلیه را کامل انجام نداده و نصف چاه را خالی نکرده است!!

اینگونه سوالات شاید هم درست باشد و شاید هم اشتباه... اما چرا اشتباه؟! در ادامه...


لایروبی چاه فاضلاب

نکته مهم اینجاست که هنگامی که چاه را تخلیه می کنید دقت کنید که آب چاه از روزنه های خاک عبور می کند یا خیر؟ اگر چاه فاضلاب نیاز به تمیز شدن فضولاتی که به دیواره چاه چسبیده اند, دارد حتما باید کار لایروبی و کف تراشی را انجام دهید تا روزنه های عبور آب از کف چاه و دیواره چاه باز شود.

اگر یکبار این کار را انجام دهید دیگر نیاز به تخلیه چاه مکرر و پر هزینه نمی باشد. البته پرسنل ما حتما برای اینکه بهترین خدمات را برای شما انجام دهند این موارد را به شما یادآوری می کنند و در صورت نیاز بعد از تخلیه چاه خدمات کف تراشی و لایروبی را انجام می دهند.


پس چرا بعد از تخلیه چاه به یک باره چاه ریزش می کند؟! مطلب زیر را با دقت بخوانید....


تعمیر چاه قدیمی و حفر چاه جدید

ممکن است که چاه شما خیلی قدیمی باشد و نیاز به این باشد که یک چاه جدید در کنار آن ایجاد کنید. ما با کمک دستگاه قدرتمندی که در اختیار داریم بهرتین نقطه برای حفاری چاه را بررسی می کنیم و برای خفر آن اقدام می کنیم. سپس در صورت نیاز با یک اتصال از چاه قدیمی به چاه جدید حتی اگر چاه قدیمی پر شود باقی فضولات به چاه جدید هدایت می شود.

اما باید دقت کنید که خدمات طوقه چینی و کول گذاری را برای چاه جدید انجام دهید. زیرا یکی از اشتباهاتی که باعث ریزش چاه می شود و مشکلاتی را در منازل و آپارتمان ها به همراه دارد عدم استفاده از دیوار چینی اصولی برای چاه فاضلاب دارد.


افتادن موبایل و انگشتر به داخل لوله

ابتدا باید بگوییم که به هیچ وجه این وسایل را همراه خود به داخل سرویس بهداشتی و حمام نبرید زیرا ممکن است که برای همیشه با این وسایل خداحافظی کنید. زیار اگر این وسایل به همراه جهت حرکت آب به سمت پایین لوله ها حرکت کند ان ها را باید در چاه فاضلاب پیدا کنید.

اما اگر بتوانید بعد از افتادن این موارد به داخل لوله ها مانع حرکت آب بشوید و شیر آب را ببندید این وسایل ممکن است در قسمت شتر گلو بماند. شترگلو یک تلفظ در بین لوله کش ها هست و به قسمتی از لوله گفته می شود که اگر به شکل حرف U  یا S انگلیسی می باشد. که به طور قائم در زیر سینک ظرفشویی قرار دارد. مهم ترین کار شترگلو جلوگیری از نشت بوی بد می باشد. برای آشنایی بیشتر با شتر گلو کلیک کنید.

با کمک سرفنر های مخصوص و با دقت کامل سرویس کار این وسایل باارزش از داخل لوله ها به بیرون کشیده می شود. اما باز هم دقت کنید که هنگام شستشوی ظروف و یا دستهای خود انگشتر را در مکان مطمئنی قرار دهید و بعد از آن کار خود را انجام دهید.


یادتان باشد که تمام این اتفاقات می تواند با کمی دقت و رعایت اصولی کارها به حداقل برسد. اگر نیاز به مشاوره و استفاده از خدمات ما داشتید می توانید با شماره پشتیبانی در تماس باشید.



خدمات دیگر سایت پرتقال در مورد لوله باکنی کرج و استان البرز

لوله کشی کرج با کمک دستگاه های مدرن و سریع به صورت شبانه روزی

نصب وسایل و شیرالات بهداشتی و تعویض آنها

نصب آبگرمکن های دیواری و ایستاده و تعمیر آنها

تعمیر و تعویض لوله های اب گرم و جرم گیری آن ها

تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله ها با کمک دستگاه پیشرفته

تشخیص مکان دقیق چاه های قدیمی و درب آن و باز و بسته کردن ان با کمترین خرابی

خدمات تعمیر موتور خانه و شوفاژ در لوله بازکنی کرج

تشخیص مکان دقیق نم و رطوبت حاصل از ترکیدگی لوله ها

تعویض و نصب انواع سیفون ها در کرج

عملیات اتصال فاضلاب منازل و آپارتمان ها به فاضلاب های شهری

نصب توالت های فرنگی و ایرانی و تعویض ان ها با کمترین تخریب

انجام خدمات لایروبی و کف تراشی با ماشین های مخصوص

مشاوره و حفاری چاه آب با دستگاه پیشرفته در کمرتین زمان ممکن



در این مطلب به موضع خدئمات لوله بازکنی کرج و استان البرز و همچنین دیگر خدمات مهم مانند تخلیه چاه و رفع گرفتگی انواع لوله ها اشاره کوتاهی کردیم.

سایت پرتقال برای ارائه خدمات لوله بازکنی در کرج آماده عقد قرارداد لوله بازکنی و تخلیه چاه با شرکتها و ادارات و ساختمان های دولیت و خصوصی و مسکونی می باشد.


منبع: portoghal.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.