گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

گنجینه حکیم

در این گنجینه شما مقالات تکنولوژی-ورزشی-دیجیتال-بازاریابی-سلامتی را خواهید دید

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

لوله بازکنی شبانه روزی و تخلیه چاه و رفع گرفتگی لوله

لوله بازکنی شبانه روزی شرکت خدمات فنی و تأسیساتی پرتقال با بیش از چندین سال خدمات‌دهی درزمینهٔ خدمات فنی و تأسیساتی مرتبط با لوله بازکنی و تخلیه چاه و یکی از مورد اعتمادترین شرکت‌ها ازنظر مشتریان آماده‌ایم به تمام همشهریان تهرانی به‌صورت شبانه‌روزی - 24 ساعته و 7 روز هفته - با به‌کارگیری بهترین تجهیزات و ابزارآلات و در سریع‌ترین زمان و در کمتر از نیم ساعت تمام مشکلات شما را حل کنیم.


 سرویس‌کاران ما در سراسر شهرهای تهران ازجمله غرب تهران – شرق تهران – جنوب تهران و شمال تهران برای منازل و ادارت و سازمان‌ها و شرکت‌ها در اولین تماسی که از طرف شما گرفته می‌شود خود را به‌سرعت به منطقه موردنظر رسانده و بااخلاق حرفه‌ای و درستکاری و تجربه فراوان سعی در حل مشکلات شما دارند.

  

خدمات لوله‌بازکنی با توجه به پیشرفت ساختمان‌سازی و آپارتمان‌سازی و افزایش بهره‌وری بیشتر از صنایع لوله کشی و فاضلاب شهری باعث شده است که اکثر مردم در اغلب اوقات با مشکلاتی نظیر ترکیدگی لوله و بوی بد فاضلاب مواجه می‌شوند.


به وجود آمدن این مسائل مخصوصاً در ساختمان‌ها و ادارات و سازمان‌ها بسیار مورد آزار و اذیت مردم هست. در این مواقع حتماً به یک متخصص یا سرویس‌کار نیاز هست که بتواند با استفاده از ابزار و دستگاه‌ها در سریع‌ترین زمان مشکلات مردم را رفع کند.  


تفاوت سرویس‌کاران ما با افراد غیرمتخصص

افراد متخصص لوله بازکنی و تخلیه چاه ، با سؤالات متعددی از شما سعی دارند که متوجه شوند مشکل اصلی کجاست و چگونه در کمترین زمان آن مشکل را حل کنند. اکثراً سرویس‌کاران غیرحرفه‌ای سؤالات مهمی نمی‌پرسند.


اصولاً سؤالاتی از قبیل: در چه طبقه‌ای زندگی می‌کنید؟ عمر ساختمان و چاه فاضلاب...؟ آیا چیزی درون چاه افتاده است؟ مدت گرفتگی چه مدت هست؟ سؤالاتی مانند این‌ها...


صداقت, اعتماد و اطمینان, تمیز کردن بعد از پایان کار, مشتریان راضی, سروقت حاضر بودن از بارزترین خصوصیات تعمیرکاران ما هست.


خدمات لوله بازکنی که از سخت‌ترین نوع مشاغل هست موردنیاز قشر وسیعی از جامعه خواهد بود. مسلماً در انتخاب یک سرویس‌کار خوب باید دقت زیادی انجام داد, زیرا این نوع مشکلات بسیار مورد اذیت خانوارها خواهد بود. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود که در انتخاب یک سرویس‌کار دقت کنید.


متأسفانه خیلی از همشهریان وقتی با ما تماس می‌گیرند از مشکلاتی که رخ می‌دهد به‌شدت ناراحت هستند, آن‌ها می‌گویند: سعی دارند تا هر چه سریع‌تر مشکل موردنظر حل شود, اما وقتی با سرویس‌کاری تماس می‌گیرند که خدمات را انجام دهد, بعد از گذشت مدتی دوباره آن مشکل را مشاهده می‌کنند و ناراحت از اینکه نتوانستند از یک سرویس‌کار خوب کمک بگیرند.


ما وظیفه‌داریم که در قبال کاری که از ما درخواست می‌شود, بهترین خدمات را انجام بدهیم. زیرا راضی بودن مشتریان و آسوده‌خاطر بودن آن‌ها از اینکه دوباره مشکل قبلی رخ ندهد, مهم‌ترین دغدغه ما خواهد بود.


ما با ارائه بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت و کاملاً تضمینی و با بیش از 200 سرویس‌کار لوله‌بازکن در کل شهرهای تهران باکیفیت بالا و پایین‌ترین قیمت نسبت به اتحادیه برای ارائه خدمت به همشهریان عزیز آماده هستیم. ما پاسخگوی نیازهای فنی و تأسیساتی شبانه روزی شما خواهیم بود.


برای اینکه بتوانید از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی ما ارزن‌تر و سریع‌تر استفاده کنید ما آمادگی کامل عقد قرارداد با شرکت‌ها و مؤسسات و ادارات و همچنین هتل‌ها و رستوران‌ها را در مورد خدمات فنی و تأسیساتی را داریم. با انجام این قرارداد دیگر نگران مشکلات تأسیساتی خود نباشید. 



انواع خدمات فنی و لوله بازکنی سایت پرتقال

خدمات فنی و تأسیساتی سایت پرتقال شامل موارد زیر هست که هرکدام را شرح می‌دهیم.


خدمات لوله بازکنی شبانه روزی:

این خدمات شامل رفع گرفتگی و باز کردن لوله‌های فاضلاب, دستشویی, آشپزخانه و ... با استفاده از دستگاه‌های مخصوص تراکم هوا و همچنین فنرهای فولادی هست. 


خدمات تخلیه چاه:

با استفاده از مدرن‌ترین و بهترین دستگاه‌ها نظیر پمپ و مکنده‌های قوی بدون بو خدمات تخلیه چاه برای خانه‌ها و شرکت‌ها و ... را انجام می‌دهیم.

در مقاله تخلیه چاه می‌توانید راه‌های حل مشکل را یاد بگیرید.


خدمات حفر چاه و لایروبی:

ما با به‌کارگیری بهترین ابزارها محل تشخیص حفر چاه و میزان حفر ان را در انواع زمین‌هایی که دارای خاک رس, شنی و ماسه هستند را برآورد می‌کنیم و برای حفر آن اقدام می‌کنیم. همچنین انجام خدمات لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب برای باز شدن چشمه‌ها که به‌دفعات مکرر پر می‌شود. 

ممکن است در بعضی اوقات نیاز باشد دو چاه را به هم متصل کنیم که در این صورت این کار را هم انجام خواهیم داد.


تعمیرات چاه قدیمی:


تعمیرات اساسی چاه‌های قدیمی شامل ترمیم و نوسازی دهانه چاه, طوقه چینی آن, کف تراشی بعد از لایروبی جهت بهتر شدن فرایند جذب.


تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله آب:

با داشتن ابزارها و با استفاده از تجارب چندین ساله سرویس‌کاران ما تشخیص می‌دهیم که کدام قسمت از لوله ترکیده هست و در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام می‌کنیم.


و بسیاری خدمات دیگر که می‌توانید با تماس از طریق شماره‌های بالا نسبت به مشاوره رایگان اقدام فرمایید.



مشکلات لوله بازکنی در غرب تهران

اصولاً تا وقتی مشکلی پیش نیاید برای رفع آن اقدامی نخواهد شد. اما این مشکلات چه هستند و چگونه باید آن‌ها را برطرف کرد نکته ایست که باید آن را بدانید. ممکن است بعضی کارها نیاز به سرویس‌کار نیاز نباشد و خود شما بتوانید خیلی راحت آن را برطرف کنید, فقط نیاز هست که روش حل این مشکلات را یاد بگیرید.


ما در سایت خدمات فنی و تأسیساتی پرتقال ضمن اینکه خدمات را انجام می‌دهیم, به شما آموزش می‌دهیم که بتوانید بعضی از کارها را خودتان نیز انجام دهید.


حتی اگر نتوانید آن را انجام دهید می‌توانید در تماسی که با سرویس‌کاران و پشتیبانان سایت خواهید داشت جهت رفع آن راهنمایی‌های مؤثرتری را بدهید که این کار مسلماً در سریع‌تر شدن انجام خدمات تأثیر مستقیم خواهد داشت.




اما اکثر مشکلاتی که باعث خرابی لوله‌ها می‌شود و نیاز به سرویس‌کار هست عبارتند از:

1- یکی از مشکلاتی که اکثر خانه‌ها دچار آن می‌شوند مشکل چربی در لوله‌ها هست. وقتی ظرف‌هایی که چرب هستند را در آشپزخانه می‌شویید این چربی‌ها به‌مرورزمان در لوله‌ها بر روی هم انباشته می‌شوند و باعث به وجود آمدن یک لایه بزرگ در درون لوله می‌شود که به‌سختی می‌شود از دست آن راحت شد. بوی بد چربی‌ها همیشه باعث آزار و اذیت خانوارها می‌شود.


2- مشکل دیگر وجود موهای زائدی هست که بعد از گذشت مدتی در یک قسمت لوله جمع می‌شوند و باعث می‌شوند که حتی کوچک‌ترین چیزها در هنگامی‌که آب در لوله ها جریان دارد به آن‌ها برخورد کرده و جذب آن‌ها شود.


3- یکی از اشتباهاتی که اکثر مردم مرتکب می‌شوند استفاده از محلول‌های لوله بازکن هست. مردم احساس می‌کنند که وقتی در لوله‌ای که قطر ان در یک اندازه خاص هست و یک شیء بزرگ‌تر از قطر لوله وارد آن می‌شود حتماً باید از محلول لوله‌بازکن استفاده کنند. این کار کاملاً اشتباه هست. در مقاله‌ای که در سایت هست به این اشتباه کامل پرداخته‌ایم. 


4- بعضی اوقات شما متوجه می‌شوید که نم و رطوبت خاصی در قسمتی از ساختمان شما نمایان می‌شود و شما نمی‌دانید که این مشکل از کجا اتفاق افتاده است. ممکن است که این خرابی مربوط به نم ساختمان کناری شما باشد که به‌مرورزمان این نم به سمت خانه شما رسوب پیداکرده است.


5- اما مشکل آنجاست که این نم و رطوبت در اثر برخورد با لوله های شوفاژها که آهنی هستند, باعث خرابی و زنگ‌زدگی آن‌ها نیز می‌شوند. بهتر است که از لوله‌هایی در ساختمان‌ها استفاده کنید که مورد تائید باشد.


6- یکی از بدترین اتفاق‌هایی که می‌تواند برای هر ساختمان رخ دهد ریزش به‌یک‌باره چاه فاضلاب هست. این اتفاق به‌قدری می‌تواند موجب آزار و اذیت خانوارها و حتی همسایگان شود که حتی لحظه‌ای تحمل کردن این اتفاق سخت هست. حتماً در اسرع وقت با شماره‌هایی که در سایت هست تماس حاصل فرمایید تا در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع این خرابی نیروی متخصص اعزام شود.


7- اما یکی از اتفاقاتی که ممکن است همه ما آن را انجام دهیم سرخوردن صابون از دست ما همانا و افتادن آن در لوله‌ی حمام همانا. سعی کنید همیشه روی ورودی لوله را بپوشانید تا مانند این اتفاق‌ها برای شما رخ ندهد. این اتفاق باعث می‌شود که مجرای لوله‌ها کاملاً بسته شود و بعد از مدت کوتاهی بوی بد ناشی از آن و بالا آمدن آب درون لوله‌ها بسیار آزاردهنده خواهد بود.


8- اکثر چاه‌های قدیمی و حتی بعضی چاه‌های فاضلاب جدید به علت اینکه با اصول خاص خودساخته نمی‌شوند به‌مرورزمان باعث می‌شود که از سمت دیواره‌ها, خاک‌ها و ماسه‌ها به سمت داخل فاضلاب رسوب پیدا کنند.



این مشکلات عمده‌ترین مشکلاتی هست که اکثر خانوارها با آن مواجه هستند و باید برای رفع این خرابی‌ها با سرویس‌کار منطقه موردنظر در تماس باشند.



سایت خدمات فنی و تأسیساتی پرتقال با داشتن سال‌ها تجربه و داشتن سرویس‌کارانی باتجربه اقدام به رفع تمامی نیازهای همشهریان می‌نماید.



چگونه مشکلات ناشی از گرفتگی لوله را حل کنیم

تا به اینجا اکثر مشکلاتی که باعث خرابی تأسیسات می‌شوند را شناسایی کردیم. اما اینکه چگونه می‌شود این مشکلات را برطرف کرد نکته‌ای هست که باید بدانید.


دانستن اینکه چگونه مشکلات را رفع کنیم مهم‌تر از شناسایی مشکل خواهد بود, اکثر این خرابی‌ها به خاطر دسترسی محدود به بخش خراب نیازمند ابزارها و دستگاه‌ها خواهد بود. در غیر این صورت مطمئناً با آموزشانی که ما در سایت قرار داده‌ایم می‌توانید نسبت به رفع آن اقدام فرمایید.


روش‌های مختلفی برای رفع خرابی لوله ها وجود دارد که سعی می‌کنیم خیلی کوتاه آن‌ها را بیان کنیم. در مقالات مختلف سایت سعی کردیم که اکثر این مشکلات و چگونگی رفع آن‌ها را برای شما منتشر کنیم.


انواع ابزارها برای باز کردن لوله

اگر از ابزارها استفاده کنیم مطمئناً تأثیر مستقیمی در سرعت و کیفیت خدمات خواهد داشت. ابزارهایی که سرویس‌کاران ما به همراه خود دارند از برترین و بروزترین ابزارها و دستگاه‌های لوله بازکنی هست.


هدف از استفاده از ابزارها و بکار بردن آن‌ها فقط برای این هست که مشتریان بعد از رفع خرابی لوله‌ها توسط سرویس‌کاران, آسودگی خیال داشته باشند.

در این بخش به انواع ابزارها و دستگاه‌ها با کاربردهای مختلف آن‌ها اشاره کوتاهی خواهیم کرد.


دستگاه لوله بازکنی با فنر

یکی از بهترین دستگاه‌ها برای انواع لوله ها چه با قطر کم و چه با قطر زیاد دستگاه لوله بازکنی با فنر هست.مزیت خوبی که این دستگاه نسبت به بقیه دارد باعث شکستگی و ترکیدگی لوله ها نمی‌شود و به‌این‌علت هیچ آسیب خاصی به لوله های فاضلاب وارد نمی‌کند.


دستگاه تراکم هوا 

خیلی اوقات پمپ دستی و پمپ‌های باد نمی‌توانند برای حل مشکل لوله بازکنی کارساز باشند, این‌گونه مواقع بهتر است که از دستگاه تراکم هوا استفاده شود. با فشار لحظه‌ای هوای داخل مخزن دستگاه به لوله‌ها گرفتگی آن‌ها باز می‌شود.


دستگاه پمپ باد 

برخلاف فشار لحظه‌ای دستگاه تراکم هوا از این دستگاه به شکل پمپ کردن تدریجی هوا به داخل لوله استفاده می‌شود. البته فشاری که این دستگاه به لوله‌ها وارد می‌کند کم نیست. نکته مهم این هست که باید دقت کرد تا فضاهای اضافی که در لوله‌ها وجود دارد کاملاً پوشانده شود تا هوا به مسیر مشخص هدایت شود.


در مقاله‌ای که در سایت قرار دارد با عنوان رفع گرفتگی لوله کاملاً به مسائل لوله ها و حل مشکلات آن‌ها پرداخته‌ایم.



برای جلوگیری از مشکلات لوله‌ها چه کنیم؟ 

اما تا اینجا به مشکلات لوله‌ها و چگونگی رفع خرابی لوله ها و استفاده از ابزارهای مختلف برای رفع مشکلات اشاره کردیم. اما چه بکنیم که دیگر این مشکلات به سراغ ما نیاید و ما نیاز به خدمات لوله بازکنی نداشته باشیم.


ما با بررسی و سال‌ها تجربه در حل مشکلات به این نتیجه رسیدیم که اکثر مشکلات مربوط به چند نکته ساده می‌باشد که اگر مراقب باشیم این خرابی لوله ها به حداقل می‌رسد و شما نیاز زیادی به لوله بازکنی شبانه روزی نخواهید داشت.


کار خاصی نیاز نیست همین چند کار به‌شدت از اکثر مشکلات جلوگیری می‌کند, البته خیلی از مشکلات داخل لوله‌ها غیرقابل‌کنترل می‌باشد.


سعی کنید کارهای زیر را همیشه انجام دهید تا خرابی لوله ها به حداقل برسد:

1-بعد از تراشیدن موهای زائد بدن و یا اصلاح صورت آن‌ها را با آب نشویید, بلکه حتماً آن‌ها را جمع کنید و داخل یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و در داخل سطل زباله قرار دهید.

2- حتماً در جاهایی مانند آشپزخانه و حمام دقت کنید که مجرای لوله‌ها بسته باشد تا برای وارد نشدن مواد و زباله‌های بزرگ و کوچک مانند صابون‌ها, تیغ‌ها, شانه‌های کوچک, مواد بهداشتی و آرایشی و ... به داخل لوله‌ها جلوگیری کنید.

3-حتماً در سرویس بهداشتی و حمام از همواره داشتن تلفن همراه صرف‌نظر کنید تا از گرفتگی توالت یا سرویس بهداشتی جلوگیری کنید.

4-بعد از تمیز کردن قسمت‌هایی از بدن در سرویس بهداشتی مواد تمیزکننده را در لوله های سرویس بهداشتی رها نکنید. بهتر است یک سطل زباله کوچک در آنجا بگذارید و آن‌ها را در سطل زباله قرار دهید.



در این مطلب در رابطه با خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران در سایت پرتقال نکات مهمی را بیان کردیم. سایت پرتقال خدمات لوله بازکنی شبانه روزی را در تمام مناطق تهران در سریع‌ترین زمان برای همشهریان تهرانی باکیفیت بالا و ارزان‌ترین قیمت حتی نسبت به اتحادیه فراهم کرده است.


منبع: سایت پرتقال خدمات تخلیه چاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.